Typhus 21.11.2004 17:42:53 | |
---|
eli.. testailin yksi päivä musiikki liikkeessä fenderin bassoja ja totesin aika huonoiksi pari USA bassoa joka oli itselleni aika yllätys. bassot makso päälle tonnin ja silti ne eivät miellyttäneet millään tavalla.. sitten testailin yhtä meksikaani jazzaria ja se oli ihan Ok.. mutta sitten vitsilläni otin käteen Squierin jazzarin. ja se oli TODELLA iso yllätys että se pieksi soitannoltaan nämä muuta jazzarit! :o .. saundi ei ollut kylläkään niin munakas mutta siis kaikinpuolin muuten se oli parempi.. testasin myöhemmin eri paikassa squierin jazzareita ja nekin olivat aika laadukkaita hintaisekseen :) .. ja ne ovat puiltaan sun muilta aika lähelle meksiko jazzareita tosin tehty jossain koreassa.. onko muilla kokemuksia näistä squiereista? .. alko himottamaan tuollainen kun jazzaria ei itsellä vielä ole.. ajattelin että vaihtaisi sitten vain mikit duncan/EMG:ksi :) http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … azz_bass_antiqueburst_prodinfo.html hintakaan saksanmaalla ei ole paha ja bassokin näyttää hyvältä :) jepapeppis! |
juici 21.11.2004 18:03:25 | |
---|
Voitkos olla varma että Saksasta lähetetään yhtä hyvä Squier kuin mikä on lähimusiikkikaupan telineessä? "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
Typhus 21.11.2004 18:51:55 | |
---|
Voitkos olla varma että Saksasta lähetetään yhtä hyvä Squier kuin mikä on lähimusiikkikaupan telineessä? en tietenkään.. katsoin vain hintoja sieltä. Suomestakin saa varmasti lähelle noita hintoja kun vaan myyjältä viitsii tinkiä :) ... tuleehan tuohon vielä se 40e postimaksuja yleensä mukaan ton kokoiseen pakettiin :) jepapeppis! |
N_Bates 21.11.2004 19:20:11 | |
---|
testailitkos fazer-musiikissa noita? Mulla nimittäin kävi ihan samalla lailla kun viimeks siellä soittelin bassoja. Melkein lähti squieri mukaan kun oli niin hyvä soittaa. Soundi tosiaan ei ollut yhtä kaunis kun kalliimmissa malleissa, mutta ihan toimiva kuitenkin. En sitten tiedä onko mikeistä vaiko runkopuusta kiinni. Agathista käyttävät noissa squiereissa yleensä, kun taas kalliimmissa on leppää. dumdidum dum dum |
Niskamies 21.11.2004 19:24:00 (muokattu 21.11.2004 19:24:14) | |
---|
testailitkos fazer-musiikissa noita? Fasulla on helkutin huonosti säädettyjä soittimia. Useita MIA Fendereitä olen siellä soitetellut, mutta huonojen säätöjen takia on aika vaikea saada oikeaa kuvaa soittimesta. Paria Squieria olen soittanut, ja ne olivat kauheita. Mutta ne olivatkin Affinityjä kun nämä mistä puhutte ovat standardeja(?). Meitsi on meshissä. |
mr.bungle 21.11.2004 19:29:08 | |
---|
Mut yllätti tossa kuukausi sitten Tokain halpisjatsari. Se oli tatsiltaan ja saundiltaan paljon parempi kuin vieressä kököttäneet am.std, highway 1 ja mehikaanojatsarit. ja tämä on siis totuus |
nikolai 21.11.2004 20:06:32 | |
---|
Mut yllätti tossa kuukausi sitten Tokain halpisjatsari. Se oli tatsiltaan ja saundiltaan paljon parempi kuin vieressä kököttäneet am.std, highway 1 ja mehikaanojatsarit. Tuota olen funtsinut, jotta olisko tosta lääkkeeksi jatsari-gas:iin. Täytyypi vääntäytyä koeajolle. Tokai hardpuncher- precision oli varsin myönteinen yllätys. |
pehko 21.11.2004 20:06:37 | |
---|
en tietenkään.. katsoin vain hintoja sieltä. Suomestakin saa varmasti lähelle noita hintoja kun vaan myyjältä viitsii tinkiä :) ... tuleehan tuohon vielä se 40e postimaksuja yleensä mukaan ton kokoiseen pakettiin :) Jyväskylän musapörrsistä irtois halvalla... Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele" |
N_Bates 21.11.2004 20:25:20 | |
---|
Fasulla on helkutin huonosti säädettyjä soittimia. Useita MIA Fendereitä olen siellä soitetellut, mutta huonojen säätöjen takia on aika vaikea saada oikeaa kuvaa soittimesta. Paria Squieria olen soittanut, ja ne olivat kauheita. Mutta ne olivatkin Affinityjä kun nämä mistä puhutte ovat standardeja(?). affinity oli se jatsi josta mä yllätyin positiivisesti. Hullua muuten että väittävät ainakin nettisivulla että tuossa affinity jatsibassossa ois leppärunko.. Standardissa sitten ois agathista. Aika epäloogista. Joka tapauksessa affinity oli se jota mä testasin. Ja tokihan tuolla säädöllä on merkitystä, kuten niin kovin usein olen itsekkin täällä todennut, mutta kymmenkertainen hintaero pitäisi kyllä tuntua soittimessa vaikka kuinka olisi säädöt pielessä. Ja ihan oikeasti sen squierin työnlaatu oli samaa tasoa 1000e fendereiden kanssa. Kaulatasku oli hyvä, nauhat hiottu kunnolla yms. Varmasti osien laadussa on eroa, ja kuuluihan se soundissakin ettei ihan samanlaisista soittimista ollut kyse. Kuitenkin suhteutettuna siihen hintalappuun se squier oli reilusti paras kaikista fendereistä. Ja pieni vinkki teille jotka tokaita meinaatte. Ostakaa sunbursti niin saatte puusta tehdyn rungon. Mustat tuppaa olemaan vaneria noissa halvimmissa, mutta sunbursteissa on ihan oikeaa puuta. Tai ainakin niissä muutamissa joita itse olen vilkaissut. Hemmetin hyviä soittimia kyllä. Tuo mun hard puncher on aivan mahtava. Ainoa ongelma on se ettei mun kädet millään totu tuohon paksuun p-basson kaulaan. Ostakaa joku tokain jatsibasso ja vaihtakaa kaulaa mun kans! dumdidum dum dum |