dizzyg 18.11.2004 23:16:51 | |
---|
Warwick Corvette Standardista?? Siin on aktiivimikit, se on tehty kahesta eri puusta. Kaula muistaakseni jotain african bubingaa tms. ja toista puuta en muistakkaan. No anyway. Mitä mieltä arvoisat basistimme ovat? Moses |
Niskamies 19.11.2004 06:45:18 | |
---|
Mä olen paria Corvettea testaillut. FNA Jazzman oli kerrassaan loistava, kuten myös yksi Corvette vitonen. Sitten taas yhtä Corvette nelosta testailin joka painoi ihan törkeesti, ja hyvää saundia siitä en saanut millään, ja tatsi oli erittäin nihkeä. Mutta Musamaailmaan testaamaan, siellä noita on. Meitsi on meshissä. |
rijopu 19.11.2004 07:41:19 | |
---|
Mulla oli pari vuotta Warwick Corvette Standard -basso viisikielisenä. Ja soittimen soundi ja laatu olivat suuri hyppäys eteenpäin omassa bassolaitehistoriassani. Sitä ennen mulla on ollut Ibanezin basso. Mun Corvetessa oli bubinga runko ja wengestä kaula ja otelauta. H-kieli oli yllättävn tiukka ja soiva! Bassossa oli hillittömän paksu kaula (ainakin tällaiselle pikkusormiselle) ja kokonaisuudessaan painoa riiti. Hyvä ja leveä nahkahihna on siis paikallaan! Jos olisin pitänyt basson kauemmin, olisin vaihtanut siihen mikit. Ei MEC:in mikit vissiin aivan huonoja olleet mutta jotain puuttui. Itse soittelin enimmäkseen passiivisesti (vaikka en kammoksukkaan aktiivivehkeitä) ja jos tarvetta tuli säädellä niin sitten basso aktiiviseksi. Ei tuo huono basson mun mielestä ole. Kävi vain niin että, omat soittimet syrjäyttivät tuon mennen tullen! No, se on semmoista suomalaista... |
poppamies 19.11.2004 07:43:45 | |
---|
Warwick Corvette Standardista?? Siin on aktiivimikit, se on tehty kahesta eri puusta. Kaula muistaakseni jotain african bubingaa tms. ja toista puuta en muistakkaan. No anyway. Mitä mieltä arvoisat basistimme ovat? En tiedä tuosta Corvetestä mutta perinteisesti Warwickit on tehty bubingasta ja kaulat wengestä. "G-strings are for strippers" |
balzary 19.11.2004 09:32:22 | |
---|
En tiedä tuosta Corvetestä mutta perinteisesti Warwickit on tehty bubingasta ja kaulat wengestä. Nykyiset mallit on ovangkol-kaulaisia. vuoteen -98 (kai muistaakseen) asti oli ihanainen hunajainen wenge. Pitsooojaa on monenlaisiaaaa... |
Incarnation 19.11.2004 22:52:21 | |
---|
Kannattaa testata. Warwickien kaulat jakavat varmasti eniten mielipiteitä. Toiset tykkää, toiset ei. Itse kuulun näihin tykkääjiin. Tämän takia ei kannata ostaa sikaa säkissä. Jos ostoaikeissa olet niin katsastapa tämän rakkaan m.nettimme Tori. Siellä on yleensä paljon Warreja myynnissä, jopa ennen ´98 vuotta valmistettuja. |
Jesus Muerte 20.11.2004 03:14:56 | |
---|
Kannattaa testata. Warwickien kaulat jakavat varmasti eniten mielipiteitä. Toiset tykkää, toiset ei. Itse kuulun näihin tykkääjiin. Tämän takia ei kannata ostaa sikaa säkissä. Jep. Itsekään en ensin tykännyt. Sitten kokeilin myöhemmin uudelleen, ja tuntui kuin olisin palannut kotiin. Eli kannattaa kokeilla ihan ajan kanssa. |
mr.bungle 20.11.2004 12:44:46 | |
---|
Warwick Corvette Standardista?? Siin on aktiivimikit, se on tehty kahesta eri puusta. Kaula muistaakseni jotain african bubingaa tms. ja toista puuta en muistakkaan. No anyway. Mitä mieltä arvoisat basistimme ovat? Hieno peli, osta multa yks :) ja tämä on siis totuus |