sirdickyj 18.11.2004 09:27:22 | |
---|
Hommasin, ja tähän mennessä ollut erittäin fiksu peli. Kysessähän on siis etuaste-DI-boksi-särö-pedaali, eli samat ominaisuudet löytynee kuin Sans Ampin vastaavasta. Hintakin on vaan 119,- joten sekin on mielestäni vähintäänkin kohtuullinen, kun vaikkapa Bossin ODB:t on käytettynäkin semmosta 60-70 euroa. Tottakai, niinkun aina, tommosissa all-in-one paketeissa on kompromisseja, mutt säröä aikani etsiskeltyäni oli tuossa meitsin tarkoituksiin sopiva vaihtoehto, ja toimii vielä mainiosti etusena, jos pitää vedellä suoraan linjaan. Ja phantom virralla pelaa. Pitkänä miinuksena krominväriset potikannupit, joissa on mustat pisteet merkkeinä, ei näy pimeessä. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Karlsson 18.11.2004 09:29:51 | |
---|
Et oo päässy vertailemaan soundeja esmes ton ja Sansampin välillä? Diiba daaba! |
Keny 18.11.2004 09:38:31 | |
---|
Kandee kans kokeilla MXR 80 speduu tai EBS Multidrive.....tosin se ei oo etuaste toi multidrive. EBS Microbass kandee myös testaa vaikka onkin hinnakas. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Karlsson 18.11.2004 09:55:56 | |
---|
Kandee kans kokeilla MXR 80 speduu tai EBS Multidrive.....tosin se ei oo etuaste toi multidrive. EBS Microbass kandee myös testaa vaikka onkin hinnakas. Ja Tesaahan saa edelleen tilauksesta, että viestiä tänne vuaan! "Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT |
hemmo 18.11.2004 10:02:35 | |
---|
Ja Tesaahan saa edelleen tilauksesta, että viestiä tänne vuaan! Misä mun tilaus? "Mutta munsta ns "svengi" o yliarvostettua" - KMT |
Karlsson 18.11.2004 10:08:42 | |
---|
Misä mun tilaus? Valmistumasa. Palikoitten hankkiminen kestää vähä... Pitää leuhkii että oma protoni on saamassa uudet kuoret. Tulee puukyljet ja putket piiloon sisälle. Heino! "Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT |
Johnny Buzz 18.11.2004 10:15:37 | |
---|
Tulee puukyljet ja putket piiloon sisälle. Heino! Ai putket piiloon? Sittenhän siitä tulee aikas perinteisennäkönen. Ne putket siinä päällä oli mahtavat. Anto mukavan persoonallisen ilmeen sille. No ehkä se on pikkasen käytännöllisempi noin, kun ei tarvii pelätä jatkuvasti rikkovansa putket. |
Karlsson 18.11.2004 10:22:18 | |
---|
Ai putket piiloon? Sittenhän siitä tulee aikas perinteisennäkönen. Ne putket siinä päällä oli mahtavat. Anto mukavan persoonallisen ilmeen sille. No ehkä se on pikkasen käytännöllisempi noin, kun ei tarvii pelätä jatkuvasti rikkovansa putket. No eiköhän siihe joku ikkuna tai semmonen tule että näkee hehkua vähäsen. Noi törröttävät on kyllä hienot, mutta ku niistä voi saada pikkusen tsäkäriä jos menee huitasemaan paskaks... "Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT |
Keny 18.11.2004 11:33:58 | |
---|
Ja Tesaahan saa edelleen tilauksesta, että viestiä tänne vuaan! Haa...tähän pyrinkin ja siksi en maininnu.DI:n ku siihen viel sais. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
hemmo 18.11.2004 12:29:59 | |
---|
Valmistumasa. Palikoitten hankkiminen kestää vähä... Pitää leuhkii että oma protoni on saamassa uudet kuoret. Tulee puukyljet ja putket piiloon sisälle. Heino! Höö, mullejja. Vähänkö olis kova setti Tesa etunen + arvan vihree Momster putkipääte. "Mutta munsta ns "svengi" o yliarvostettua" - KMT |
sirdickyj 18.11.2004 14:12:27 | |
---|
Et oo päässy vertailemaan soundeja esmes ton ja Sansampin välillä? En oo päässy, joten paha tietenkin sanoa. Mutta mä ajattelen asiaa sillee, että ku se on DI-boksi, jossa on bonuksena se, että siihen saa sävynsäädöillä hiukka "karaktääriä" niin kaikki sen alkuperäisen soundin lisäksi on vaan plussaa, nimittäin kun sen etuasteen voi tietenkin myös ohittaa kokonaan. Ja tosiaan, ton Hartken hintahan on alle puolet siitä Sans Ampista, meitsi kyllä laskee noi molemmat vähän niinkun oikotieksi onneen jos niillä ryhdytään kamoja korvaamaan. Mutta sanotaan nyt näin, että toi Hartke ei ainakaan sotkenu sitä bassosta lähtevää signaalia, vaan toi siihen vaan vähän lisäpontaa. Se riittää mulle. Hyviä vastaavia on varmaan lukuisia, mm. Groove Tubesin etnuen/ DI boksi on saanut pelkästään kiitosta osakseen, mutta sen hinta oli muistaakseni jotain 450;- paikkeilla. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Phil.Lyn. 18.11.2004 15:02:11 | |
---|
Mull on toi kanssa. Loistava peli. noi EBS:t on hurrien hömpötyksiä ja reilusti ylihinnoiteltuja. Ruotsista ei tule mitään muuta hyvää kuin Jas hävittäjä,koska sekin putoo omia aikojaan matkalla kohteeseen. everyone follows the BASS PLAYER |
Keny 18.11.2004 15:16:04 | |
---|
Mull on toi kanssa. Loistava peli. noi EBS:t on hurrien hömpötyksiä ja reilusti ylihinnoiteltuja. Ruotsista ei tule mitään muuta hyvää kuin Jas hävittäjä,koska sekin putoo omia aikojaan matkalla kohteeseen. No perusteleppa toi EBS kommentti sitte ku noin yleistät. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Johannes_t 18.11.2004 15:23:09 | |
---|
No perusteleppa toi EBS kommentti sitte ku noin yleistät. Niin juuri! Joko alkaa polvia kutittamaan, K & J kolkuttaa kohta ovellasi! Ihan vakavasti ottaen, olet varmaan asiaan perehtynyt muutenkin, kuin tsekkaamalla hintalapusta, että sulla ei ole varaa? |
Ylläri 18.11.2004 15:47:10 (muokattu 18.11.2004 15:47:32) | |
---|
Niin juuri! Joko alkaa polvia kutittamaan, K & J kolkuttaa kohta ovellasi! Ja Y tulee rytinällä perässä! Soon jotta Solnan poikien tuotteita ei näillä lakeuksilla pilkata prkl! |
Keny 18.11.2004 15:53:13 | |
---|
Näin se menee...kits J&Y. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
JKH 18.11.2004 16:15:41 | |
---|
Et oo päässy vertailemaan soundeja esmes ton ja Sansampin välillä? Minuakin tuo vertailu kiinnostas. Onkohan tullut säästettyä satku väärässä paikassa??? "Miksi pitää aina mainita, jos joku on maailmankuulu, jos hän kerran on maailmankuulu?" -Markus Kajo |
sirdickyj 18.11.2004 16:44:07 (muokattu 18.11.2004 16:44:39) | |
---|
Minuakin tuo vertailu kiinnostas. Onkohan tullut säästettyä satku väärässä paikassa??? Ei ole tullut, siitä ei ole kyse. Näin se menee; mun bassoissa on (omasta mielestäni siis) korvaa miellyttävä perussoundi, jolla hätäpäissään vetelee suoraan pöytään esim. studiossa tai pikkukeikoilla. DI siinä välissä on tietenkin aina jees, jotta saadaan sitten se pöydänkin etuaste käyttöön (esim. mun tapauksessa useimmiten Mackien 1604, jossa on hyvät etuset). Jos tuossa konseptissa on vielä jotain ekstraa, esim. sävynsäätöjä ja pienen "driven" mahdollisuus, niin ihan o.ok. En mä edes hae siitä Hartkesta mitään ultimate soundia, kunhan ei vaan ryssi mun basoon alkuperäistä soundia. En missään tapuksessa väitä tuota vehjettä paremmaks kun muut virkaveljensä, kunhan vaan kehotin tsekkaamaan, koska alhaisen hinnan ja ominaisuuksien yhdistelmä on ainakin mulle sopivassa suhteessa. Ja huom.! Olen viimeinen, joka yrittää säästää väärässä paikassa, mutta myöskin hankintojen on oltava suhteessa vallitseviin tarpeisiin. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Lou 18.11.2004 17:27:26 | |
---|
Ja Tesaahan saa edelleen tilauksesta, että viestiä tänne vuaan! Ei siittä mitään näytettä sattuis oleen? www.jermaine-rocks.com |
chief 18.11.2004 18:29:21 | |
---|
Ei siittä mitään näytettä sattuis oleen? Se pitää kokea! Häh? |