Zuba 15.11.2004 12:57:45 | |
---|
Hep pitkästä aikaa. Onkos Decebal Badila täällä kenellekkään tuttu basisti? Itse löysin herran levyn (Nothing but Bass) kirjastosta ja hyvin kolahti. Aika vähän näyttäisi löytyvän infoa tästä hepusta. Plop! |
Zuba 18.11.2004 08:09:51 | |
---|
Eikö tosiaan kukaan ole kuullut tätä heppua koskaan? Varsin merkillistä. Ainakin Oulun kirjastosta kyseinen levy löytyy ja lämpimästi suosittelen kaikille. Levyllä ei siis nimen mukaisesti ole käytetty mitään muita instrumentteja kuin bassoa, mielenkiintoinen lähestymiskulma. Plop! |
pardy 20.11.2004 16:58:05 | |
---|
Eikö tosiaan kukaan ole kuullut tätä heppua koskaan? Varsin merkillistä. Ainakin Oulun kirjastosta kyseinen levy löytyy ja lämpimästi suosittelen kaikille. Levyllä ei siis nimen mukaisesti ole käytetty mitään muita instrumentteja kuin bassoa, mielenkiintoinen lähestymiskulma. Elvytetään nyt vähän tätä keskustelua. Mulle heppu ei ole ainakaan millään tavalla tuttu, ts. en ole ikinä kuullutkaan. Ihan hauska idea tuo että käyttää levyllä pelkkää bassoa. Onhan siinä kuitenkin laulua noitten bassojen lisäksi? Sehä o vähä niiko tuo Björkin uus levy... |
Zuba 22.11.2004 09:07:48 | |
---|
Elvytetään nyt vähän tätä keskustelua. Mulle heppu ei ole ainakaan millään tavalla tuttu, ts. en ole ikinä kuullutkaan. Ihan hauska idea tuo että käyttää levyllä pelkkää bassoa. Onhan siinä kuitenkin laulua noitten bassojen lisäksi? Sehä o vähä niiko tuo Björkin uus levy... Eipä ole laulua ei. Plop! |
Karlsson 22.11.2004 09:12:18 | |
---|
Elvytetään nyt vähän tätä keskustelua. Mulle heppu ei ole ainakaan millään tavalla tuttu, ts. en ole ikinä kuullutkaan. Ihan hauska idea tuo että käyttää levyllä pelkkää bassoa. Onhan siinä kuitenkin laulua noitten bassojen lisäksi? Sehä o vähä niiko tuo Björkin uus levy... Tulipa mieleen, että tälläisen öööh... pelkällä bassolla toteutetun musiikin ystäville Eberhard Weberiltä voisi löytyä annettavaa. Muistaakseni ECM-levymerkille hän on tehnyt useammankin levyn joiden kappaleet on tehty pelkästään sähkökontralla ja sämplepedaalilla. Ja siis sämplet tehdään lennossa kappeleen edetessä. "Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT |
HarrieR 22.11.2004 10:16:54 | |
---|
Tulipa mieleen, että tälläisen öööh... pelkällä bassolla toteutetun musiikin ystäville Eberhard Weberiltä voisi löytyä annettavaa. Muistaakseni ECM-levymerkille hän on tehnyt useammankin levyn joiden kappaleet on tehty pelkästään sähkökontralla ja sämplepedaalilla. Ja siis sämplet tehdään lennossa kappeleen edetessä. Samoin Steve Lawson (hakekaa googlella, kotisivu näytteineen löytyy). Jazz is just a series of mistakes without the 'oops.' - Nigel Tufnel |