Aihe: Painonnosto & bassoilu
1 2 3 4
mr.bungle
24.11.2004 15:11:37

Kaksi jalointa harrastusta.

Yksi ongelma yhdistelmässä kuitenkin piilee: ranteita rasittavan treenin jälkeen (liki kaikkien lihasryhmien treenauksessa ranteet rasittuu, pahiten maastavedossa) bassottelu kärsii pahimmillaan pari päivää. Soitosta on rentous kaukana ja sormet ei tottele.

Vinkkejä?
ja tämä on siis totuus
Karlsson
24.11.2004 15:13:18
Kaksi jalointa harrastusta.

Yksi ongelma yhdistelmässä kuitenkin piilee: ranteita rasittavan treenin jälkeen (liki kaikkien lihasryhmien treenauksessa ranteet rasittuu, pahiten maastavedossa) bassottelu kärsii pahimmillaan pari päivää. Soitosta on rentous kaukana ja sormet ei tottele.

Vinkkejä?

Lopetat sen painonnostelun. Simppeliä.
"Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT
Wil-J
24.11.2004 15:13:34
Ei mulla ainakaan tollasta ongelmaa ollu ku joskus salilla kävin vähän enemmänkin. Onko tekniikka kunnossa kummassakin, basson soitossa ja raudan pumppaamisessa? Muita vinkkejä paha keksiä.
Wil-J
24.11.2004 15:13:50

Tai no tässä toinen vinkki :D
mr.bungle
24.11.2004 15:16:32 (muokattu 24.11.2004 15:17:33)

Ei mulla ainakaan tollasta ongelmaa ollu ku joskus salilla kävin vähän enemmänkin. Onko tekniikka kunnossa kummassakin, basson soitossa ja raudan pumppaamisessa? Muita vinkkejä paha keksiä.

Molempia oon tehny enemmän tai vähemmän kohta 10 vuotta, eli tekniikka rupee kohta oleen ihan ok. Ranneliikkeet oon joutunu lopettaan kokonaan bassottelun vuoksi, ja nyt harmittaa esim. kun maastavedossa loppuu puhti ranteista ennen selkää. Apuvälineitä en käytä, en kemiallisia enkä mekaanisia (vyöt ja hihnat).

Edit: ehkäpä vain en osaa.

http://reminder.ton.tut.fi/
ja tämä on siis totuus
pardy
24.11.2004 15:21:23

Pahimman mokan teit siinä vaiheessa kun sen ylipäänsään alotit. Ei basistit saa urheilla! Niillä pitää olla huono ryhti ja mahan roikkua lankun päällä! Ni!
Keny
24.11.2004 15:23:22
Joo ei oikeen käy yhteen noi se on selvä.Salilla käyn itekkin 4 kertaa viikossa mut en vedä enää raskailla maximia kun sillon kärsii soittotatsi pahasti.
Treenaan vaan sellasta ylläpitävää punttitreenii tyyliin 8-12 toistoja.Hyvä venyttely sekä joku airobinen treeni välillä jeesaa jonkun verran.Judossa mulla oli samaa kun joutuu käsin puristaa paljon niin tukkoon meni kädet.

Sitten kannatta yrittää välttää sellasia liikkeitä missä joutuu paljon sormin puristaa tangosta.Vaikeeta se on aluks mutta siihen tottuu.
Tosin jos harrastat nimenomaan painon-nostoa tai voima-nostoa niin on vähän vaikeempi juttu.Palautuminen on myös tärkee juttu.

Toivottavasti oli jotain järkee tässä.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
mr.bungle
24.11.2004 15:31:19

Joo ei oikeen käy yhteen noi se on selvä.Salilla käyn itekkin 4 kertaa viikossa mut en vedä enää raskailla maximia kun sillon kärsii soittotatsi pahasti.
Treenaan vaan sellasta ylläpitävää punttitreenii tyyliin 8-12 toistoja.Hyvä venyttely sekä joku airobinen treeni välillä jeesaa jonkun verran.Judossa mulla oli samaa kun joutuu käsin puristaa paljon niin tukkoon meni kädet.

Jeah. Treenaan sellasta 4-10 toiston hieman voimapainotteista treeniä. Vedin ylläpitävää treeniä pari vuotta (0-2 kertaa viikossa) jolloin ongelmia ei ollu, mutta sitten kuulin pariltakin taholta ja vaa'alta kutistuneeni :) ja rupesin nyt käymään enemmän. Soitto kusahti heti.
ja tämä on siis totuus
Keny
24.11.2004 15:39:34
Jeah. Treenaan sellasta 4-10 toiston hieman voimapainotteista treeniä. Vedin ylläpitävää treeniä pari vuotta (0-2 kertaa viikossa) jolloin ongelmia ei ollu, mutta sitten kuulin pariltakin taholta ja vaa'alta kutistuneeni :) ja rupesin nyt käymään enemmän. Soitto kusahti heti.

Noin se valitettavasti menee.Mä tykkäsin kanssa pirusti penkkii vetää raskailla mut ei tuu enää mitään soittamisesta jos taas alan raskailla vetää vaikka penkissä ei tarviikkaan sillai puristaa.
Polvet on mulla paskana joten ei tarvii maasta vetoo tehä.Käsiä ja yläkroppaa tuleekin sitte välillä liika treenattuu ja se kostautuu heti.Viikko ennen keikkaa pitää rauhottaa kokonaan.

Penkin kun näen niin tuun heti hulluks.....tana ku pääsis vetää.;-)
Karlsson
24.11.2004 15:41:21
Penkin kun näen niin tuun heti hulluks.....tana ku pääsis vetää.;-)

Jaa, ku mä nään penkin nii o pakko päästä istuu!
"Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT
Wil-J
24.11.2004 15:43:13
Mä aloin muuten just harrastaa jenkkifutista, saa nähdä miten se sopii yhteen bassonsoiton kanssa :) Toivottavasti ei heti paikat ala hajoilemaan.
HC.Pälä
24.11.2004 15:49:44

Mä aloin muuten just harrastaa jenkkifutista, saa nähdä miten se sopii yhteen bassonsoiton kanssa :) Toivottavasti ei heti paikat ala hajoilemaan.

Harrastin rugbya aikoinaan villissä nuoruudessani.. Ei se sinänsä haitannut, paitsi kun hajosi olkapää oli vähän ikävämpi soittaa.
Siis pikemmin olla soittamatta 6 viikkoa ;)
Let the bass Kikzz.
Wil-J
24.11.2004 15:52:58
Harrastin rugbya aikoinaan villissä nuoruudessani.. Ei se sinänsä haitannut, paitsi kun hajosi olkapää oli vähän ikävämpi soittaa.
Siis pikemmin olla soittamatta 6 viikkoa ;)

Joo... No onneks amerikkalainen jalkapallo ei aivan yhtä miehekästä ole kuin rugby ja siinä on noi suojukset aika tukevat. :)
Keny
24.11.2004 15:54:40
Jaa, ku mä nään penkin nii o pakko päästä istuu!

Nii ku oot jo vanha mumo....eh.
Oan
24.11.2004 15:58:02

Kunhan et sorru lentopalloon. Sormet paukkuu äkkiä pakettiin siinä lajissa...
Minä olen Steve, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia. http://www.stevedigiorgio.com
Karlsson
24.11.2004 15:58:42
Nii ku oot jo vanha mumo....eh.

Eiku läski sika.
Teijo K.
24.11.2004 16:01:17

Joo... No onneks amerikkalainen jalkapallo ei aivan yhtä miehekästä ole kuin rugby ja siinä on noi suojukset aika tukevat. :)

Niin jossain kuulin että ameriikan jalkapallo on niinq girlie rugby.
Puun syistä? Arvan puhe alkaa näköjään vähitellen eriytyä omaksi kieliperheekseen... mullistava syntaksi!
-Ylläri.

Operaatio Live : Jyväskylä
Teijo K.
24.11.2004 16:01:47 (muokattu 24.11.2004 16:02:20)

Kunhan et sorru lentopalloon. Sormet paukkuu äkkiä pakettiin siinä lajissa...

Niin ja sählyssä maalivahdeilla. Huj.

Ja käsipallossa hyj.
Puun syistä? Arvan puhe alkaa näköjään vähitellen eriytyä omaksi kieliperheekseen... mullistava syntaksi!
-Ylläri.

Operaatio Live : Jyväskylä
Johannes_t
24.11.2004 16:03:19

Mulla taas sai budolajit jäädä muutama vuosi sitten kokonaan. Judoa, Tae kwon doa ja Sin Moo Hapkidoa tuli treenattua 10 ja 18 vuoden välissä jonnin verran. Kolme kertaa viikossa kun treenataan rannelukkoja ja -heittoja niin jo rupeaa soittamisen puolesta pelottamaan.

Plus mun polvet ja lonkka on ihan paskana.
HC.Pälä
24.11.2004 16:03:32

Niin ja sählyssä maalivahdeilla. Huj.

Ja käsipallossa hyj.

Ja tiskaamisessa. Ostakaa astianpesukone !
Let the bass Kikzz.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)