ajs 24.11.2004 10:29:16 | |
---|
Tervehdys arvon basistit, Tiedättekö, missä pääkaupunkiseudulla voisi oikein omin käsin kokeilla seuraavia bassomalleja: Ibanez EDB600/605 Ibanez BTB405 Yamaha RBX775 Yamaha TRB1005 Sitten vielä toinenkin kysymys: Onko kukaan koskaan tilannut Spectorin Euro-malliston bassoa (siis sitä tsekkiläistä neck-thru-sarjaa) tänne Suomeen esim. Musamaailman kautta? Mitähän sellaisen hinnaksi mahtaisi tulla, ja onkohan mahdollista tilata sellaista esimerkiksi suoraan tuolta Tsekistä tehtaan kautta? Kiitän jälleen vastauksistanne etukäteen. "I hate the people who love me, AND THEY HATE ME" --Bender |
Karlsson 24.11.2004 10:30:33 | |
---|
Ibaa on muistaakseni ainakin Levytukussa (aleksanterin kadulla) ja Yammuja taas Fatserilla Kaisaniemessä. siitä en tiedä onko juuri noita malleja esillä... "Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT |
Kieppi 24.11.2004 11:37:53 | |
---|
Levytukkuhan se on THE mesta Ibanezin kohdalla. Jos ei näy hyllyssä, niin kannattaa kysyä, voipi varastosta löytyä. "Kuuntele kontrabassoa. Siinä on puuta, siinä on jöpinää." (Jukka Tilsa) |
Wil-J 24.11.2004 13:49:06 | |
---|
Ibaa on muistaakseni ainakin Levytukussa (aleksanterin kadulla) ja Yammuja taas Fatserilla Kaisaniemessä. siitä en tiedä onko juuri noita malleja esillä... No nämä paikat mäkin olisin laukassut. |
Karlsson 24.11.2004 13:49:24 | |
---|
No nämä paikat mäkin olisin laukassut. *spruits*? "Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT |
pardy 24.11.2004 13:55:17 | |
---|
*spruits*? "Yuh, it went to my eye!" |
Wil-J 24.11.2004 14:07:00 | |
---|
"Yuh, it went to my eye!" "Uh, sorry... :(" |
Karlsson 24.11.2004 14:08:35 | |
---|
Ohhoh! Kyper-seksiä bassopalstalla! "Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT |
Wil-J 24.11.2004 14:10:08 | |
---|
Ohhoh! Kyper-seksiä bassopalstalla! Uusi ulottuvuus tässä basistien mystisessä maailmassa! |
pardy 24.11.2004 14:11:58 | |
---|
Uusi uloke tässä basistien mystisessä maailmassa! |
Karlsson 24.11.2004 14:14:17 | |
---|
Uusi ulottuvuus tässä basistien mystisessä maailmassa! Joo, brotherly love suorastaan! "Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT |
ajs 24.11.2004 17:03:11 | |
---|
Joo, kävin molemmissa liikkeissä, ja kaikki haluamani mallit olivat suorastaan heti hyllyltä kokeiltavissa. Tosiaan Levytukussa oli melkoisen hyvä valikoima, eikä palvelussakaan moittimista. "I hate the people who love me, AND THEY HATE ME" --Bender |
Wil-J 24.11.2004 18:15:25 | |
---|
Levytukun henkilökunnasta mullakin on vain positiivisia muistoja. Toisin kuin monista muista musiikkiliikkeistä... Soundatan henkilökunta oli muuten kanssa mainiota porukkaa. |
Karlsson 25.11.2004 08:30:58 | |
---|
Levytukun henkilökunnasta mullakin on vain positiivisia muistoja. Toisin kuin monista muista musiikkiliikkeistä... Soundatan henkilökunta oli muuten kanssa mainiota porukkaa. Jaa, mä en ole ollut erityisen vakuuttunut tosta Levytukun palvelusta. Enkä nyt kovin monen muunkaan musaliikkeen kyllä. Varmaan riippuu siitä kuka on. Näkisittepä ku Hemmo astelee Fazulle sisään. Hyvä etteivät punasta samettimattoa levitä eteen... "Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT |
sirdickyj 25.11.2004 09:35:02 | |
---|
Joo, brotherly love suorastaan! Voi teitä vallattomia poikia! Asiasta poikkeamisen kouluesimerkki; m.netin bassopalsta. That´s why I love it so much! WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Wil-J 25.11.2004 10:17:04 | |
---|
Jaa, mä en ole ollut erityisen vakuuttunut tosta Levytukun palvelusta. Enkä nyt kovin monen muunkaan musaliikkeen kyllä. Varmaan riippuu siitä kuka on. Näkisittepä ku Hemmo astelee Fazulle sisään. Hyvä etteivät punasta samettimattoa levitä eteen... Joo, no varmaan ne palvelee sillon ku sattuu huvittamaan ja mulla on käynyt tuuri :) Mutta melkein kaikissa muissa paikoissa missä oon käynyt on ollu iha luokatonta palvelua. Pahin esimerkki Musamaailma. |
Karlsson 25.11.2004 10:27:25 | |
---|
Joo, no varmaan ne palvelee sillon ku sattuu huvittamaan ja mulla on käynyt tuuri :) Mutta melkein kaikissa muissa paikoissa missä oon käynyt on ollu iha luokatonta palvelua. Pahin esimerkki Musamaailma. Musamaailmassa on saanu palvelua kun esittää määrätietoista semipro-muusikkoa. Että tietää mitä haluaa, niin aika hyvin on palvelua saanu. "Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT |
sirdickyj 25.11.2004 10:48:32 | |
---|
Musamaailmassa on saanu palvelua . Niinmutku siinähän lukeekin jo ovessa "Laatu-palvelu-hyvä meininki", niin tottakai on palvelua tullut! Minä tykkään asioida DLX:ssä. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Wil-J 25.11.2004 10:53:46 | |
---|
Musamaailmassa on saanu palvelua kun esittää määrätietoista semipro-muusikkoa. Että tietää mitä haluaa, niin aika hyvin on palvelua saanu. Ehkä mun habitus ei ole sopiva semipro-muusikon esittämiseen :( |
WT 25.11.2004 11:35:48 | |
---|
Mutta melkein kaikissa muissa paikoissa missä oon käynyt on ollu iha luokatonta palvelua. Pahin esimerkki Musamaailma. Mulla taas on Musamaailmasta vaan hyviä kokemuksia. Olen nyt syksyllä asioinut siellä jokusen kerran bassomikrofoniasioilla, ja aina on tullut hyvää palvelua, tosin aina lähinnä samalta jampalta (joka tuntuu noista bassomikeistä olevan enemmän perillä kuin ne muut). Mutta kyllä siellä ne muutkin ovat parhaansa mukaan pyrkineet auttamaan. "In the battle between you and the world, bet on the world." |