Aihe: Fender Precision signature..??
1
Chaka
23.11.2004 12:26:06

Sellanen ongelma miulla olis ku oon ostanu keltaisesta pörssistä fenderin joka on joku signature malli "lyte" tai jtn vastaavaa, mistäs mie saa selville et kukas toi on tai mitäs tosta bassosta sanotaan..??!!??
I´m The King, I´m The Sun x)
Karlsson
23.11.2004 12:27:13
Sellanen ongelma miulla olis ku oon ostanu keltaisesta pörssistä fenderin joka on joku signature malli "lyte" tai jtn vastaavaa, mistäs mie saa selville et kukas toi on tai mitäs tosta bassosta sanotaan..??!!??

Lyte on oma mallinsa, semmonen jotenki Iban Soundgear-henkinen versio presarista. Ei kuitenkaan miokän signature malli mun käsittääkseni.
"Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT
Chaka
23.11.2004 12:45:38

Lyte on oma mallinsa, semmonen jotenki Iban Soundgear-henkinen versio presarista. Ei kuitenkaan miokän signature malli mun käsittääkseni.

mut siin on kuitenkin ninku nimmarin näköinen töherrys siinä... hmm, se basso on miulla ollu kiutenkin jo vermaan 2v, ja olen siihen hirmu tyytyväinen.. ;)
pardy
23.11.2004 14:37:01

mut siin on kuitenkin ninku nimmarin näköinen töherrys siinä... hmm, se basso on miulla ollu kiutenkin jo vermaan 2v, ja olen siihen hirmu tyytyväinen.. ;)

No onko sillä sit mitään väliä mitä siinä lukee tai että minkä merkkinen se edes on...?
Karlsson
23.11.2004 14:38:25

Hmm... Onko se varmasti lyte sitten?

Tommonen:

http://www.gruhn.com/photo/BF2613.jpg
"Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT
Chaka
23.11.2004 14:54:22

Hmm... Onko se varmasti lyte sitten?

Tommonen:

http://www.gruhn.com/photo/BF2613.jpg

juuh, tai se on sunburstin värinen vain... hmm, mikäs toi sit niin ku on..?!?
hmm, onkos tollanen arvokas, tai siis ku en oo löytäny netistä mitään tietoo siitä ku kiinnostais tietää et mikäs se oikein on soittimiaan.. ;)
Karlsson
23.11.2004 15:03:24
juuh, tai se on sunburstin värinen vain... hmm, mikäs toi sit niin ku on..?!?
hmm, onkos tollanen arvokas, tai siis ku en oo löytäny netistä mitään tietoo siitä ku kiinnostais tietää et mikäs se oikein on soittimiaan.. ;)

http://www.dekarrmusic.com/Merchant … 0001/FenderElctGtrs/Pbasslyte-1.jpg

Tommonen?

Kelläs Mnettiläisellä tuollainen olikaan? Osaa varmaan ekrtoa tarkemmin...
sirdickyj
23.11.2004 17:12:29
Mutta kuulkaas, eikös se Carol Kaye- malli oo just tommonen Precision Lyte Nin muistelisin siinä ohjelmassa olleen, voisko siinä töherryksessä lukea Carol aye tai jotain semmosta? Anyway, toi Precision Lyte on halpisversio presarista.
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Karlsson
23.11.2004 17:15:57
Mutta kuulkaas, eikös se Carol Kaye- malli oo just tommonen Precision Lyte Nin muistelisin siinä ohjelmassa olleen, voisko siinä töherryksessä lukea Carol aye tai jotain semmosta? Anyway, toi Precision Lyte on halpisversio presarista.

Mulla on käsitys että Carol ei ole ainakaan nimeään antanut printata mihinkään Fenkkuun.

Ja ei se nyt halpisversio ole oikeastaan. Ennemminkin semmoinen "modernisointi" yritys.
Teijo K.
23.11.2004 19:20:18

Mulla on käsitys että Carol ei ole ainakaan nimeään antanut printata mihinkään Fenkkuun.

Ja ei se nyt halpisversio ole oikeastaan. Ennemminkin semmoinen "modernisointi" yritys.

Näin minäkin tästä aineistosta tulkitsen. (Tutustumisprosessi käynnissä) Ja Keyen Lytessä oli kaularauta tullut kurkkaamaan otelaudan läpi että kukas se noin soittelee? Ja oli sitten soitinmerkki vaihtunut Keyellä.
Puun syistä? Arvan puhe alkaa näköjään vähitellen eriytyä omaksi kieliperheekseen... mullistava syntaksi!
-Ylläri.

Operaatio Live : Jyväskylä
pardy
23.11.2004 19:28:02

Näin minäkin tästä aineistosta tulkitsen. (Tutustumisprosessi käynnissä) Ja Keyen Lytessä oli kaularauta tullut kurkkaamaan otelaudan läpi että kukas se noin soittelee? Ja oli sitten soitinmerkki vaihtunut Keyellä.

Jaa notta vaihto ihan kokonaan merkkiä kun se kyseinen yksilö rupesi tekemään tuttavuutta? Millähän hän nykyään sitten soittaloi?
Ylläri
23.11.2004 19:55:13
Jaa notta vaihto ihan kokonaan merkkiä kun se kyseinen yksilö rupesi tekemään tuttavuutta? Millähän hän nykyään sitten soittaloi?

Muistelisin että Ibanezin SRX700 olisi joskus mainittu leidin nykyiseksi kirveeksi.
JTS
25.11.2004 16:19:54

Kelläs Mnettiläisellä tuollainen olikaan? Osaa varmaan ekrtoa tarkemmin...

Eikös Il Bruttolla ole tuollainen Lyte? Hän varmaan voisi kertoa siitä lisää.
Kyllä kitara kestää mutta kestääkö Juki? -kitarisoija.-
Chaka
26.11.2004 10:28:12

kukas toi heppu on..?!? mitenkäs saan siihen yhteyden..??!!!??
Karlsson
26.11.2004 10:48:56
kukas toi heppu on..?!? mitenkäs saan siihen yhteyden..??!!!??

Pikaviestillä.
Il Brutto
03.12.2004 15:40:31

Joo, ompi. Emmää siitä oikein mittään ossaa sanoa, kun että epäilen hyvin vahvasti, että se signature-jutska on humpuukia.
Jahhas, omaan kuvaan voisi taas sen pistääkin.
R-A-M-O-N-E-S! IHKK #2
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)