Basshunter 15.11.2004 16:42:22 | |
---|
Olen tossa etsinyt kakkosbassoksi tuollaista kohtuu hintaista keppiä ja silmiin osui MusaPörssin sivuilta tuollainen kuin ESP B-50. Onko kellään kokemuksia ko. bassosta? Yritin netistä katella jotain arvosteluja, mutta ei ollut kuin ulkolaisia testejä (ainakaan ne, mitä kattelin), ja niihinhän voi luottaa kuin Neuvostoliittoon.. (tyyliin kuinka-ihmeessä-olet-voinut-elää-ilman-tätä-uskomatonta-keksintöä..) |
thrashman 15.11.2004 19:29:11 | |
---|
Mulla on ollut b-50 8 kuukautta ja se toimii niinkun basson pitääkin. Pitää vireen, hyvä soittaa, ok soundit ja ihan hyvän näköinen. Kaulan paksuutta on jotkut iban ruilulla soittamaan tottuneet moittineet, mutta ainakin mun käteen se sopii hyvin. Minä siis suosittelen, mutta älä hyvä mies usko jotain mnetin hörhöä vaan mene kauppaan testaamaan itse niin sittenpähän tiedät. helppopalanakkikakkua |
Basshunter 15.11.2004 19:58:45 | |
---|
Ei kun sellaisia yleisiä kommentteja tässä vaan.. ku ei viitti lähtee täältä susirajan takaa yli 50 km:n päähän musaliikkeeseen ihan sokkona toteamaan, että tämä bassohan on aivan paska.. |
basistivol666 16.11.2004 18:33:59 | |
---|
ei ole aivan(ollenkaan) paska.... perus peli! Todella pitää hyvin vireen, saundit ok, ulkonäkö on hieno ja säädetty valmiiksi hyvään iskuun. Kaulan puu sopii ainkin minun käteeeni hyvin ja helpposoittoisuus on eri hjyvä! Ja mikäparasta: hinta !! käy testaamassa Kattosny poika...
-Raimo Vormisto- |
Basshunter 17.11.2004 17:13:51 | |
---|
Kävinpä testaamassa.. ja eihän sitä sitä sinne voinut jättää! Hyvä peli, joskin täytyy sitä vielä hieman sisään ajaa.. jep, kiitos runsaista vastauksista! |
Superbeast89 18.11.2004 17:31:38 | |
---|
Sanonpa tähän vielä (vaikka vähän myöhässä tuleekin) notta siinä on mun mielestä melko rankka soundi että sopii hyvin ainakin heviin/metalliin If you are gonna rock, rock heavy! |
Basshunter 18.11.2004 17:36:09 | |
---|
Joo, mä vedän just noita! Sekä heviä, että metallia! :) |
basistivol666 20.11.2004 15:38:20 | |
---|
onnitteluni basson hankinnasta! Kattosny poika...
-Raimo Vormisto- |
Prowleri 20.11.2004 16:29:20 | |
---|
"What music styles do you play?" "Both of 'em. Heavy and metal." Mistä leffasta mukailtu? :) Njän njän njän njää, njän njää, njännä nää njännjännjää. -Absoluuttinen Nollapiste: Harhailua Maastossa |
vanttera 21.11.2004 06:50:11 | |
---|
"What music styles do you play?" "Both of 'em. Heavy and metal." Mistä leffasta mukailtu? :) Pulttiboissista? Tarviiko joku mua johonkin? Mä jeesaan! |
Basshunter 23.11.2004 10:48:03 | |
---|
Ai toi oli jostain leffasta..? Oisko Spinal Tap? Ja noita muuten kun hikipäässä tunteella soittaa, ni se ei oo enää Heavy Metal, vaan astetta kovempi juttu, nimittäin Very Metal!! |
absqua 23.11.2004 10:55:18 (muokattu 23.11.2004 10:57:19) | |
---|
"What music styles do you play?" "Both of 'em. Heavy and metal." Mistä leffasta mukailtu? :) We have both: Country & Western. Annetaan lisää vihjeitä (saksankielisestä dubbauksesta plokattu): -scheisse! -was?! -polizei! -scheisse! Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
HarrieR 23.11.2004 11:05:37 | |
---|
We have both: Country & Western. Annetaan lisää vihjeitä (saksankielisestä dubbauksesta plokattu): -scheisse! -was?! -polizei! -scheisse! Höh, en ehtinyt. Jo ekasta vihjeestä tiesin. Blues Brothers tietennii... I hate Illinois Nazis. Wrrooomm! Jazz is just a series of mistakes without the 'oops.' - Nigel Tufnel |
Wil-J 23.11.2004 11:51:03 | |
---|
Höh, en ehtinyt. Jo ekasta vihjeestä tiesin. Blues Brothers tietennii... I hate Illinois Nazis. Wrrooomm! Mäki oisin tienny :'( |
DarkFace 23.11.2004 20:30:48 | |
---|
no tuota.....oma mielipiteeni tuosta ESP B-50 bassosta niin olin aikomassa ostaa sitä n.6 kk sitten mutta kun luin siitä arvosteluja ja muuta niin arvosteluissa ei oikeen kehuttu sitä bassoa hyvin....ja kaverit sano että se ei ole kovin kestävä....joten katsoin sitten vähän muita bassoja ja sitten ostin Ibanez GSR200-basson |
pardy 23.11.2004 20:43:21 | |
---|
no tuota.....oma mielipiteeni tuosta ESP B-50 bassosta niin olin aikomassa ostaa sitä n.6 kk sitten mutta kun luin siitä arvosteluja ja muuta niin arvosteluissa ei oikeen kehuttu sitä bassoa hyvin....ja kaverit sano että se ei ole kovin kestävä....joten katsoin sitten vähän muita bassoja ja sitten ostin Ibanez GSR200-basson Kivat sulle. Mutta nyt ku mä haukun tota Ibanezia ihan paskaks, ja kehun tota ESP:tä, ni sun täytyy myydä toi vitun romu ja ostaa parempi - eli ESP. no tuota.....oma mielipiteeni tuosta ESP B-50 bassosta ja luin siitä arvosteluja ja muuta niin arvosteluissa ei oikeen kehuttu sitä bassoa hyvin....ja kaverit sano että se ei ole kovin kestävä.... Sun mielipide? Hah! |
Basshunter 23.11.2004 21:05:05 | |
---|
Well, anyway - mä tykkään ja mun käyttöön ja tarpeeseen se kelpaa vallan mainiosti. Jos tää menee taas johonkin makuasioista väittelyks (niin kuin valitettavan usein tän forumin keskustelut menee), niin tämän otsikon alle lienee turha tämän enempää kirjoitella.. |
pardy 23.11.2004 21:09:26 | |
---|
Well, anyway - mä tykkään ja mun käyttöön ja tarpeeseen se kelpaa vallan mainiosti. Jos tää menee taas johonkin makuasioista väittelyks (niin kuin valitettavan usein tän forumin keskustelut menee), niin tämän otsikon alle lienee turha tämän enempää kirjoitella.. No tuo minun kommenttini oli kokolailla sarkasmin värittämä, joten sitä ei kannata ainakaan luulla minkäänlaiseksi mielipiteeksi. Epäilemettä hyvä basso, minkä olet varmaan tajunnut suorittamalla vertailua muihin bassoihin kun ostit tuon, toisin kuin jotkut... |
Samu S. 23.11.2004 21:12:31 | |
---|
Jos tää menee taas johonkin makuasioista väittelyks (niin kuin valitettavan usein tän forumin keskustelut menee), niin tämän otsikon alle lienee turha tämän enempää kirjoitella.. Se on kyllä valitettavasti hyvin usein vaan ihan puhdas makuasia, että onko joku soitin tahi muu vehje hyvä vai ei. Niitä faktoja voi jokainen tiirailla vaikka valmistajan kotisivuilta. Niistä kun aletaan sitten jotain päättelemään, ollaan taas vahvasti siellä makuasioiden puolella. Ja kaikenlainen jaanaaminen, vänkääminen ja vänkyttäminenhän on toki mainiota ajanvietettä. Tahi -lietettä. "Someone once asked me to describe my tone, and I said it was like farting in a trash can." -Dusty Hill |
thrashman 23.11.2004 22:16:38 | |
---|
no tuota.....oma mielipiteeni tuosta ESP B-50 bassosta niin olin aikomassa ostaa sitä n.6 kk sitten mutta kun luin siitä arvosteluja ja muuta niin arvosteluissa ei oikeen kehuttu sitä bassoa hyvin....ja kaverit sano että se ei ole kovin kestävä....joten katsoin sitten vähän muita bassoja ja sitten ostin Ibanez GSR200-basson *reps* helppopalanakkikakkua |