mr.bungle 14.11.2004 21:39:02 | |
---|
Kiemurruttaa. Pistin tuossa torille basson, jolla soitin nuoruuteni ekat demot ja keikat, ja joka on palvellut kunnialla tsiljoonissa treeneissä aina tähän päivään asti. Vähän mietityttää, mutta toisaalta olisi järjetöntä olla myymättä sitä. ja tämä on siis totuus |
balzary 14.11.2004 21:40:54 | |
---|
heh, mietin just samoja asioita tossa viikko sitten ku löin warren matkahuoltoon. puol vuotta sen myymistä mietin ja silti se korpes kun laitoin menemään. jotenkin höhlä olo :) no, enää ei tunnu missään. Pitsooojaa on monenlaisiaaaa... |
mr.bungle 14.11.2004 21:49:18 | |
---|
heh, mietin just samoja asioita tossa viikko sitten ku löin warren matkahuoltoon. puol vuotta sen myymistä mietin ja silti se korpes kun laitoin menemään. jotenkin höhlä olo :) no, enää ei tunnu missään. Aina voi onneks leputella mieltä katselemalla http://www.bassnw.com/Used%20Basses/gl_l2000_PQM_HB_BEM_GOT_Gold.htm näitä ja miettimällä mitä pistää amerikanlaivaan. Tsihi. Suottapa hehkutan jo puoli vuotta aiemmin. ja tämä on siis totuus |
hemmo 14.11.2004 21:53:38 | |
---|
Vähän mietityttää, mutta toisaalta olisi järjetöntä olla myymättä sitä. Saanko kysyä mitä kohteliaimmin että miksi olla myymättä? Onko mumoja? 8-= |
Niskamies 14.11.2004 21:53:49 | |
---|
Meitsi on meshissä. |
balzary 14.11.2004 21:55:22 | |
---|
Pitsooojaa on monenlaisiaaaa... |
mr.bungle 14.11.2004 21:56:37 | |
---|
ja tämä on siis totuus |
Niskamies 14.11.2004 21:57:47 | |
---|
jokos se on niskis topiaksen hommannu ku talkbassissa kuhisee sen suhteen? En oo. En ainakaan vielä. Sadowsky diili peruuntu, joten kaikki on auki. Ensi viikolla saan Sadowskyn kotitestiin, sen jälkeen lähtee todennäk. jompikumpi tilaukseen. bunkle: eikös tämä enemmin? http://www.bassnw.com/Used%20Basses/aria_pro_ii_zzb_custom_4_st.htm Toi on magee, itekkin naurelin tolle. Meitsi on meshissä. |
mr.bungle 14.11.2004 21:58:54 | |
---|
Saanko kysyä mitä kohteliaimmin että miksi olla myymättä? Saan mun tarpeisiin sopivamman basson paikalliseen hintatasoon nähden ökyhalvalla, kun systeri muuttaa perheineen jenkeistä takasin suomeen. Niillä on käytössä kontti johon mahtunee yksi bassokin hra.bunglelle. Emäntä ja oma moraali ei sallis enempää bassoja talouteen kun nupin ostokin on edelleen työn alla. ja tämä on siis totuus |
balzary 14.11.2004 22:01:08 | |
---|
Saan mun tarpeisiin sopivamman basson paikalliseen hintatasoon nähden ökyhalvalla, kun systeri muuttaa perheineen jenkeistä takasin suomeen. Niillä on käytössä kontti johon mahtunee yksi bassokin hra.bunglelle. Emäntä ja oma moraali ei sallis enempää bassoja talouteen kun nupin ostokin on edelleen työn alla. nyt on pakko kysyä: Mikä moraali? Emännän ymmärrän, mutta moraali?!?! elä jauha paskaa. kauhistus kulutettuun rahamäärään? kyllä. moraali? ei ikinä. Pitsooojaa on monenlaisiaaaa... |
Ylläri 14.11.2004 22:02:55 | |
---|
|
mr.bungle 14.11.2004 22:04:08 | |
---|
nyt on pakko kysyä: Mikä moraali? Emännän ymmärrän, mutta moraali?!?! elä jauha paskaa. kauhistus kulutettuun rahamäärään? kyllä. moraali? ei ikinä. Moraali vaatii siirtymään Semaforiin ja siemaisemaan niin monta pitkää, että bassoasiat on emännällekin kohta toissijaisia. ja tämä on siis totuus |
2541 14.11.2004 22:18:04 | |
---|
|
Oan 14.11.2004 23:15:35 | |
---|
Pistin tuossa torille basson, jolla soitin nuoruuteni ekat demot ja keikat, ja joka on palvellut kunnialla tsiljoonissa treeneissä aina tähän päivään asti. Minen myy ekaa bassoani. Ikuna. En vaikka kuinka olisi rahapula. Uusia saa tulla ja mennä, mutta ensirakkaus on aina ensirakkaus. Minä olen Steve, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia.
http://www.stevedigiorgio.com |
JK 14.11.2004 23:25:28 | |
---|
Eipä noihin soittimiin silleen mitään tunnesiteitä ole tullut. Niitä on tullut ja mennyt tasaiseen tahtiin. Tämä nykyinen on kyllä melkoisen hyvä peli, Herra Nevalaisen arvostus meikäläisen silmissä kasvoi melkoisesti. Osaa mies kyllä sbasson tehdä... Niskikselle: Toivottavasti sait rahat pois Sadowskykaupasta, olithan sen jo tilannut ja maksanutkin, rahtausta vaan odotti.. "Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies |
pardy 14.11.2004 23:43:17 | |
---|
Minen myy ekaa bassoani. Ikuna. En vaikka kuinka olisi rahapula. Uusia saa tulla ja mennä, mutta ensirakkaus on aina ensirakkaus. Mun ei ees kannattas tuota vanerilankkua myydä vaikka haluisinkin (siis JOS haluisin), kun saisin siitä korkeitaan 100e jos joku oikeen nuija sattus käveleen vastaan. Jotenka senkään puoliin tulee sitä tuskin missään vaiheessa myytyä. :) |
Johnny Buzz 14.11.2004 23:45:12 | |
---|
Enpä usko, että mäkään tosta mun ekasta bassosta luovun. Toi G-3 leipälapio on nähny jo monta keikkaa ja studiosessiota. Kyllä siihen on jo ehtinyt tunneside muodostua, vaikka vähän vähemmälle soittamiselle onkin tuon Fenderin oston jälkeen jäänyt. Niin ja mikä tärkeintä se Gibsoni sopii mun olohuoneen pyökistä/ pyökkijäljitelmästä tehtyihin huonekaluihin oikein mainiosti. Sisustuselementti number 1! |
pardy 14.11.2004 23:50:45 (muokattu 14.11.2004 23:51:08) | |
---|
Kiemurruttaa. Pistin tuossa torille basson, jolla soitin nuoruuteni ekat demot ja keikat, ja joka on palvellut kunnialla tsiljoonissa treeneissä aina tähän päivään asti. Vähän mietityttää, mutta toisaalta olisi järjetöntä olla myymättä sitä. Vähän mua tietyllä tavalla kyl korpeaa se, että jos en hätäistyksissäni olis ostanut kesällä heti tota mun custom-Warrea, ni oisin nyt saanu samalla rahalla ostettua vaikka tuon sun ja balzarynkin Warret. Äh. No, hyvä se mun basso on. Mutta oisko jompikumpi nuista saattanu olla myös ihan yhtä hyvä...? Ei voi tietää. Plääh. |
Keny 15.11.2004 08:20:46 | |
---|
Osta niskis uus nuppi sensiaan et laitat 3000 sbassoon kiini.Sulla on jo ihan hyvä jasso ja se soundi sopii sunle. Ei kandee ostaa hihi sbassoo vaan sen takia et on sit se proo hihi basso.Soittele ny muutama vuos sillä mikä sunla on.Jos sitte kyllästyt tohon hihi bassoon niin on pirun vaikee myydää eteenpäin sellasta. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
absqua 15.11.2004 10:10:53 | |
---|
Kiemurruttaa. Pistin tuossa torille basson, jolla soitin nuoruuteni ekat demot ja keikat, ja joka on palvellut kunnialla tsiljoonissa treeneissä aina tähän päivään asti. Vähän mietityttää, mutta toisaalta olisi järjetöntä olla myymättä sitä. Mä en pisimpään palvellutta/ekaa bassoani tule koskaan myymään, en vaikka soittohommat loppuisivat. Yksi syy on tietenkin se että vedän sillä edelleen, mutta toinen vähintään yhtä suuri syy on jo otsikossa mainittu yhteisten vuosien&kilometrien hitsaama tunneside, joka minun ja tuon rupisen puukalikan välillä vallitsee. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |