Tympee Huttunen 18.09.2004 17:17:52 (muokattu 21.09.2004 09:51:13) | |
---|
En ole vieläkään saanut bassoa ostetuksi heikon rahatilanteen takia, mutta nyt Soundista (hyvä lehti) silmiin pisti F-musiikin mainos, jossa kyseistä Slammer by Hamer SP4 Shortscale-bassoa myytiin 225euron hintaan. Onko kellään kokemuksia kyseisestä mallista tai edes Slammerin muista bassoista? Hinta ei ole hirveän paha ja ulkonäkö suorastaan kaunis. Laadusta tosiaan ei ole mitään tietoa. Kiitos jo etukäteen! Linkki bassoon! http://www.hamerguitars.com/?fa=news&art=280&news_type=1"Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta." Ostetaan kuntopyörä! Tarjoa! |
2541 18.09.2004 18:48:11 | |
---|
Kerran olen liikkeessä kokeillut ilman vahvistinta ja olihan se aika kuminauhan tuntuista soittotatsiltaan, mutta niin yleensä kaikki lyhytskaalaiset minulla. Vaikutti muuten asialliselta peliltä hintaluokassaan. Jos lyhytskaalaista tarvitsisin, niin tuo saattaisi olla noista halvoista ykkösvaihtoehto. Ja tuo bodymalli on minunkin silmää aina miellyttänyt. |
NYdoll 20.09.2004 16:43:38 | |
---|
Just tänään soitin tollasta ja se oli ihan kauhee soittaa! Vahvarin kauttakin kuulosti aika heikolta, vaikka myyjä kehu mikkejä kovasti. "I´ve got razorblade lips, gonna kiss some wrists..." Turbonegro - Fuck the world |
Tympee Huttunen 20.09.2004 17:40:57 | |
---|
hehe:) Minäkin kävin tänään koettamassa sitä ja mukaan se lähti. Sopii minun neitomaisen hempeisiin, siroihin ja elegantteihin sormiin tuollainen shortscale mainiosti. Bassoista en kyllä tajua muuten oikein mitään, mutta on sitä paskemmillakin tullut soiteltua. 225e ei ole mikään liian suuri sijoitus, kun voi tuolla nyt treenailla ja demotella. Ja kaunis on. Mukaan tuli pussi ja pussissa oli piuha ja pari kuusiokulma-avainta. "Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta." Ostetaan kuntopyörä! Tarjoa! |
ötzi 28.11.2004 16:26:54 | |
---|
Kun aloitin basson soiton ostin jonkun slammer hamerin ja nyt jos saisin sellaisen se lähtisi vaihtoon hyvin nopeasti, mutta sopiva aloittelialle |