Aihe: Ampeg V-4BH Saundi
1
Rapex
17.12.2004 10:57:50
Hommasin tämmösen tässä kun sattui sopivasti kohdalle.
Ja olen sitten koittanut väännellä siitä kunnon saundeja.

Olisiko kellään ehdotuksia minkälaisilla säädöillä kannattaisi
kokeilla metallimusikkia treenikämpillä.
Jos joku kokeneenpana osaisi antaa vinkkejä.
Kieppi
17.12.2004 12:06:43 (muokattu 17.12.2004 12:08:28)
No minullapa tuollainen on.

Olen aloittanut säätämällä sen manuaalin mukaan, eli siellähän on niitä "esiasetuksia" tai miksi niitä nyt kutsuisi... ehdotuksia soundeiksi.

Olen käyttänyt lähes pelkästään sitä soundiehdotusta, jossa lukee "rock". Sen jälkeen oon sitten säätänyt gainipotikasta joko enemmän tai vähemmän räyhää siihen soundiin. Kokeilepa tuolla ensi alkuun.

En tosin soita metallia... mutta aikasi nappeja vääntämällä varmaan soundi löytyy. Vahvari sinänsä taipuu kyllä vaikka mihin.

EDIT: Jos sulla ei ole manuaalia, niin sehän löytyypi osoitteesta http://www.ampeg.com/manuals/V-4BH.PDF
"Kuuntele kontrabassoa. Siinä on puuta, siinä on jöpinää." (Jukka Tilsa)
Osta Sitikka!
hollstro
18.12.2004 01:30:24

Kyllä se korva, jos ei oma niin bändikaverin sanoo mikä asetus on hyvä. Hyvä tapa on lähteä sävynsäätimien puolivälistä säätämään ääntä siihen suunaan mikä miellyttää. Jos kaipaa enemmän bassoa niin basosäätimestä lisää jne.
Lou
19.12.2004 22:31:38
Sanokaas nyt, että lähteekö tästä p**kele sitä ääntä vai ei? Esim. verrattune 350-400w trankkuun.
www.jermaine-rocks.com
absqua
19.12.2004 22:38:42
Sanokaas nyt, että lähteekö tästä p**kele sitä ääntä vai ei? Esim. verrattune 350-400w trankkuun.

Minä kirjoitin tuohon alempana olevaan V-4-ketjuun aihetta sivuavan kommentin pari päivää sitten. En ehkä jaksa toistaa sitä.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Kieppi
20.12.2004 10:22:17
Kyllä siittä lähtee. Mulla oli ennen Warwickin ProFet III, 300 wattia 4 ohmiin. Munsta saman verran tai enemmänkin puhaltaa.

Mut älä sit tuu mulle, jos ei sunsta puhallakaan ;)
"Kuuntele kontrabassoa. Siinä on puuta, siinä on jöpinää." (Jukka Tilsa)
Osta Sitikka!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)