Aihe: Molempi parempi?
1
Dixon
14.01.2005 18:36:32
Eli ois tässä kohta edessä suurempaan faffariin siirtyminen. Mulla ois tässä pari vaihtoehtoa josta voisitte kertoa että kumpi ois fiksumpi hankinta tuohon hintaluokkaan.

Tässä tämmönen kaappi

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_hartke_vx_410_prodinfo.html

ja sitä kutittelemaan nuppi

http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … 0t_ultrabass_basshead_prodinfo.html

Tai sitten saman hintaluokan combo esim

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_warwick_sweet15_prodinfo.html

Eli kummasta ois enemmän iloa. Soittelen heviä jos se ketään kiinnostaa.
KIITOS
pardy
14.01.2005 19:31:37

No ihan niinkuin kysyitkin, molempi parempi. Toi nuppi/kaappi-yhdistelmä on aika tommonen perussetti. Varmaan ostetuimpia bassokamasttejä Thomannilta. Tuskin menet pieleen noiden kanssa. Tuo, vahvari, vaikka Behringer onkin, niin kovasti sitä on kehuttu esim. Harmony Centralissa. Uskoisin ettet mene metsää noilla.

Kannattaa myös tarkastaa tuon armoitetun m.netin tosin anti aina kun jotain ostaa, nytkin sieltä löytyi tämmöiset:

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=45522

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=44314

Tuon nupin ilmoituksen voimassaolopäivä on muuten huomenna, joten jos se kiinnostaa niin kantsii pitää kiirettä...
Basisti.
Cornflake
14.01.2005 19:41:24
pardy:
kehuttu esim. Harmony Centralissa. Uskoisin ettet mene metsää noilla.

Minä en tiedä tuosta vahvarista mitään, enkä ota itse aiheeseen kantaa, mutta noihin HC:n juttuihin kannattaa suhtautua aina varauksella. Isommalla tai pienemmällä.
Lick my lovepump! Redbound
Novis_3
14.01.2005 19:45:26
Mie en sano mittään, mutta sen mie sanon notta lähtisin konpaan ite tuota nuppikaappi-yhdistelmää jo laajennettavuudenkin kannalta. Ja osittain roudausyställisenpi, vois kuvitella..

Mutta mitä nuppikaappi-yhdistelmää, se onkin jo eri jutska..
pardy
14.01.2005 20:06:02

pardy:

Minä en tiedä tuosta vahvarista mitään, enkä ota itse aiheeseen kantaa, mutta noihin HC:n juttuihin kannattaa suhtautua aina varauksella. Isommalla tai pienemmällä.

Niinno, jos siellä on muutamankymmentä asiallisesti kirjoitettua kommenttia jotka kaikki on aika pitkälti samoilla linjoilla, niin siitä voinee kuitenkin jonkimoisia johtopäätöksiä vedellä? Tottakai pitää suhtautua varauksella kaikkeen mitä netissä lukee, ihan yhtälailla tuohon sun kuin munkin kommenttiin. Se on vain kiinni siitä haluaako tehdä asiat helpoksi vai vaikeaksi. Suurin osa netin käyttäjistä on kuitenki asiallista porukkaa, varsinkin sellaisen sivun käyttäjät kuin HC.
Basisti.
Johannes_t
14.01.2005 20:18:43

kovasti sitä on kehuttu esim. Harmony Centralissa.

Kuinkakohan usein kukaan käy omia kamojaan haukkumassa?
Cornflake
14.01.2005 20:33:10
Johannes_t:

My point jne... Näkeehän siellä välillä tätäkin.
Lick my lovepump! Redbound
pardy
14.01.2005 20:48:54

No kun tuosta Behkusta on kyse, niin siellä on erittäin monta kommenttia joissa niillä tyypeillä (noh, ollaksemme nyt niin korrektia: joissa ne väittävät ainakin niin) on enemmänki kokemusta vahvareista vuosien varrella tullut, ja kun tuo niin halpakin on, niin moni on sen ihan kokeilumielessä ostanut vaikka hyvän vahvarin jo omistaisikin.

Mun mielestä HC:sta saa hyviä SUUNTAA ANTAVIA tietoja laitteista. En väitäkään että sieltä löytyis se absoluuttinen totuus.
Basisti.
Sir Attila
14.01.2005 22:51:09
Tosta kyseisestä nupista en sano mitään kun en oo kokeillut, mutta yleisesti, jos toi on etsimäsi kamojen kokoluokka, niin kallistuisin erillisen nupin ja kaapin kannalle. Perusteena jo edellä mainittu kamojen helpompi päivitettävyys myöhemmin, ja mun kokemuksen perusteella parempi luotettavuus.

En tiedä onko syynä komboissa elementin aiheuttama tärinä vai suuremmmasta painosta johtuva roudauksen kovakouraisuus, mutta olen sekä omissa ja kavereideni kamoissa ollut huomaavinani 20-vuotisen basistiurani (onko tätä kestänyt noin masentavan pitkään..) selvän trendin että jopa samalla merkillä nupit kestää mutta sama mylly kombona vikaantuu (juotosmurtumia etc.).

Muuten kyllä Warwickista on jäänyt merkkinä hyvä maku, hyvää peruskamaa. Erityisesti 5-kielisen soittajana mieltä on jäänyt lämmittämään se, että W-kaappien refleksiputken viritystaajuudet on tarpeeksi alhaalla. Ja tää ei oo mainos, en tällä hetkellä omista yhtään merkin laitetta :-)
Ylläri
14.01.2005 23:04:17
Netissä tuntuu kuitenkin vallitsevan jonkinlainen konsensus tuon Behkun nupin suhteen, muuallakin kuin Harmony Centralissa. Hyväsoundiseksi ja äänekkääksi kehutaan. Kestävyyttä toki automaattisesti epäillään, kyseessä kun kuitenkin on Behringer, mutta ainakaan itse en ole havainnut vikaraporttien olevan sen tiheämmässä kuin muillakaan vastaavilla nupeilla.

Eli vaikuttaisi siltä että tämä on yksi niistä onnistuneista B-tuotteista. Hinta on kyllä erinomaisen houkutteleva.

Niin ja itse asiasta: kyllä minä kallistuisin nuppi-kaappi-yhdistelmään, hevi kun nyt tuppaa vaatimaan sitä hönkää. Eikä tuo Behku-Hartke-viritys varmaan hullumpi ole, mutta käytettyjä kannattaa tosiaan kytätä.
Dimebag Darrell 1966-2004
Teijo K.
14.01.2005 23:20:22

Netissä tuntuu kuitenkin vallitsevan jonkinlainen konsensus tuon Behkun nupin suhteen, muuallakin kuin Harmony Centralissa. Hyväsoundiseksi ja äänekkääksi kehutaan. Kestävyyttä toki automaattisesti epäillään, kyseessä kun kuitenkin on Behringer, mutta ainakaan itse en ole havainnut vikaraporttien olevan sen tiheämmässä kuin muillakaan vastaavilla nupeilla.

Eli vaikuttaisi siltä että tämä on yksi niistä onnistuneista B-tuotteista. Hinta on kyllä erinomaisen houkutteleva.

Niin ja itse asiasta: kyllä minä kallistuisin nuppi-kaappi-yhdistelmään, hevi kun nyt tuppaa vaatimaan sitä hönkää. Eikä tuo Behku-Hartke-viritys varmaan hullumpi ole, mutta käytettyjä kannattaa tosiaan kytätä.

Olenpa seuraillut samaa, tosin enemmän tällä hetkellä kiinnostaisi raportit niistä uusista kaapeista. 15" 600w tehonkestolla ja hintaa 200e. Alkaa oikeasti olemaan tyhjän laatikon hinta tuossa, varsinkin kun Behkussa on aika monipuolinen kytkinpaneeli takana ja aikasta tukevat kahvat. Ei kannata enää itse tehdä.
Akateeminen hömppä!

Operaatio Live : Jyväskylä
Teijo K.
14.01.2005 23:20:23 (muokattu 14.01.2005 23:20:52)

Douple trouble.
Akateeminen hömppä!

Operaatio Live : Jyväskylä
NYdoll
15.01.2005 02:29:37

Mulla on kokemusta Behringerin nupista ja tollasesta 1x15 kokosesta kaapista (pahvikartioilla). Kovasti lähtee jytää ainakin siitä minun vehkeestä ja tähän asti toiminut moitteetta. Nyt, kun sain siihen vielä tuon alakaapin niin jytisee niin maan perkeleesti. Varmasti parempiakin löytyy, mutta yhtä hyvää hinta/laatu -suhdetta et löydä mistään. Olen onnistuneesti päässyt eroon Behringer ennakkoluuloistani... Laittakaa vaikka pikaviestiä jos kiinnostaa niin voin kertoilla enemmän.
"I´ve got razorblade lips, gonna kiss some wrists..." Turbonegro - Fuck the world
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)