Aihe: basson säröpedaali
1 2
tommi_899
17.01.2005 22:02:59

laitan tämän kysymyksen kaverini puolesta tänne, eli:
"mikä ois hyvä särö pedaali bassoon alta 50€?"

ja tämä pitäisi löytyä thomanin valikoimasta.
aarre on siellä mistä sen löytää http://www.brokenfuture.tk/ pastilli. R.I.P - victims of tsunami http://muusikoiden.net/extra/paita/
kalzu
17.01.2005 22:05:19
Hakua käyttämällä löydät varmasti juttua säröpedaaleista. Niistä on kyllä ollut puhetta aikaisemminkin.
Rasisti? Fasisti? Basisti? Näistä tunnetusti fiksuin on Basisti. (Eikä sekään niin fiksu ole.)
pardy
17.01.2005 22:11:39

laitan tämän kysymyksen kaverini puolesta tänne, eli:
"mikä ois hyvä särö pedaali bassoon alta 50€?"

ja tämä pitäisi löytyä thomanin valikoimasta.

Tohon hintaan et saa mitään

Tässä on tietty pari kitarasäröö, mitkä saattais tosin toimia bassollakin:

http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … unge_distortion_pedal_prodinfo.html

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-174329.html

Siis noin niinkuin esimerkiksi.

Jos taas on parin euron verran varaa höllätä kukkaron nyörejä, niin tässä on pari ihan hyvää vaihtoehtoa bassolle:

http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … overdrive_bodeneffekt_prodinfo.html

ttp://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_electro_harmonix_bigmuff_prodinfo.html
Basisti.
Samu S.
17.01.2005 22:28:07
http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … ctro_harmonix_bigmuff_prodinfo.html

Jep. Big Muff, halpa, venäläinen, paras! Mitään kevytsäröähän tuosta ei saa kirveelläkään, mutta se hyökkäysturina, mitä tuo purkki suoltaa, on kyllä mahtavuutta. IMHO, YMMV.
Veni, vidi, vixi.
chief
17.01.2005 23:19:21
Jep. Big Muff, halpa, venäläinen, paras! Mitään kevytsäröähän tuosta ei saa kirveelläkään, mutta se hyökkäysturina, mitä tuo purkki suoltaa, on kyllä mahtavuutta. IMHO, YMMV.

Jep. Komppaan. Aikamoista tuhinaa on mutta sopii jos tykkää. Mulla on myös Boss ODB-3 mutta muffia tulee poljettua enempi. On sekin kyllä ihan hyvä.
Häh?
balzary
18.01.2005 09:09:31

Jep. Komppaan. Aikamoista tuhinaa on mutta sopii jos tykkää. Mulla on myös Boss ODB-3 mutta muffia tulee poljettua enempi. On sekin kyllä ihan hyvä.

nobelsin bass overdrive on hyvä ja jos käytettynä löytyy on todnäk alle tuon 50e.
Surviainen Operaatio: Livessä 20.1 !!!
Jallu1*
19.01.2005 14:24:56
Nobels ODRB-2 muistaakseni... Ehkäpä paras särö mitä olen ikinä käyttänyt. Tai oikeammin overdrive, toimii myös buusterina. Loota kestää ydinpommin, potikat hieman heppoisen tuntuiset. Paras patteri osasto; helppokäyttöinen ja muutenkin varma.
Joo kyl näit on tehty, kilpureit ja kaikkee, tuhansii ellei satoi.
oltsi88
20.01.2005 12:04:36

Ite oon ollut aikeissa ostaa digitechin bass driverin. Oon kuulut vain hyvää ja tuohon hintaan toivottavasti hyvä. Pitäis olla hjyva jos on muihin digitechin pedaaleihin nähden saman laatuinen.
Jani The Rock
20.01.2005 12:57:28

Mä oon niin rangga jäbä, että vedän säröbassotkin Turbo Ratin kautta... Ei vaan, toimii oikeastaan yllättävän hyvin. Saattaapi olla ettei irtoa käytettynäkään tolla hinnalla.
The road never ends for me, kid.
JTS
20.01.2005 15:27:39 (muokattu 20.01.2005 15:28:41)

Mä oon niin rangga jäbä, että vedän säröbassotkin Turbo Ratin kautta... Ei vaan, toimii oikeastaan yllättävän hyvin. Saattaapi olla ettei irtoa käytettynäkään tolla hinnalla.

Itsekin tuossa huvikseni kokeilin tavallisen Ratin läpi bassoa räimiä ja yllättävän hyvältä kuullosti minunkin korvaani.

Pääasiallisena säristimenä tosin toimii Ibanez PD7, joka sekin on hyvä, mutta ei vaan taida ihan osua hintahaarukkaan uutena, käytettynä voi ehkäpä irrotakin?

Niin, Big Muffkin on todella mukava laite. Pörisee!!
Kyllä kitara kestää mutta kestääkö Juki? -kitarisoija.-
lucbass
21.01.2005 14:15:17

mulla itelläni on joku boss overdrive säröpedaali. hyvä ainaki mun mielestä. mut en tiiä lähteekö alle 50:in
Incarnation
21.01.2005 15:01:39
Boss ODB-3. Suosittelen.
Rest in peace Dime
lucbass
22.01.2005 13:08:59

mulla on just se! se on kieltämättä hyvä
juici
23.01.2005 18:53:40

Big Muff jos haluaa murhasärön. Kevyttä kun siitä ei itkemälläkään saa. Mutta jos on varaa hieman enemmän niin PD-7 tai ODB-3.
"Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla.
hemmo
23.01.2005 19:11:11

Big Muff jos haluaa murhasärön. Kevyttä kun siitä ei itkemälläkään saa. Mutta jos on varaa hieman enemmän niin PD-7 tai ODB-3.

Munsta Pig Muffi ei juurikaan sovellu pändikäyttöön sen muhju-saundin takia. Se on munsta sbassokäytössä parhaimmillaan tone lähes pois, ja silloin se ei tahdo pändimöykässä kuulua mihinkään. Mutta jos se on tarkoituskin niin sitten siitä vaan.
Momster-hemmo!
Jooba
23.01.2005 19:25:59
Itellä on PD-7 ja se toimii.
Samu S.
23.01.2005 19:31:14
Munsta Pig Muffi ei juurikaan sovellu pändikäyttöön sen muhju-saundin takia. Se on munsta sbassokäytössä parhaimmillaan tone lähes pois, ja silloin se ei tahdo pändimöykässä kuulua mihinkään. Mutta jos se on tarkoituskin niin sitten siitä vaan.

Noh, kyllä se minulla on treenikämppäolosuhteissa pelannut ihan hyvin. Möff on päällä yhden biisin yhdessä osassa, että ei sitä kamalasti tule stomppailtua. Ite en osaisi kuvitella soittavani koko ajan muffi päällä, eipä siinä soundissa kauheasti ole sitä kuuluisaa "dynamiikkaa" (sama turina kesät talvet) saati "erottelevuutta" (esim. soita E ja sitten päälle E oktaavia ylempää, ei juuri eroa kuulokokemuksessa).

Muttaettä mukava efekti se on. Itte käytän sellaisessa kappaleessa, jossa kertsissä on tuo särömättö ja säkeessä semmoista snadia peukuttelua. Äänien kontrasti on ihan kiva.
Veni, vidi, vixi.
Zarmo
23.01.2005 22:30:13 (muokattu 23.01.2005 22:30:53)

Tuo on vähän totta kyllä, ettei se Big Muffi silleen läpi tule sieltä muun pändin seasta. Pitää varmaan ostaa sille toveriksi Behringerin bassosärö
chief
24.01.2005 02:02:29

Mutta kyllä se tuntuu!!!
Häh?
helperi
24.01.2005 02:59:40
Mutta kyllä se tuntuu!!!

Ja sehän se on tärkeintä kun puhutaan bassosta ja säröstä.
:D
On päiviä jolloin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)