Aihe: V-Ampin virtajohtoon kytkin
1
JurviZ
05.02.2005 19:44:47
Tuli mieleen että olisiko mahdollista laittaa V-Ampin virtajohdon keskelle vaikka pöytälampun virtakytkin? Joku on saattanut tämmöisen modin toteuttaakkin.. Itse en säköstä paljoa tiedä mutta luulisi tämmöisen tempun olevan ihan mahdollinen/turvallinen?
Petzki_H
05.02.2005 21:03:08 (muokattu 05.02.2005 21:03:27)
En keksi miksi haluaisit sen siihen sijoittaa, mutta kyllähän tuo aika simppeliä on. Ostat kytkimen, katkaset johdon, asennat (tietääkseni tuossa kaapelissa on pari vaihetta, nolla ja maa, evm). Se vaan että se asennus sitten pitää eikä yhtäkkiä paljas johdin sytytä mattoa tms..
OLP MM2 4-string, Behringer Ultrabass 60W, Behringer Bass V-Amp Pro
JurviZ
05.02.2005 21:59:39
En keksi miksi haluaisit sen siihen sijoittaa

Ihan vaan käytettävyyden takia. Tuossa perus V-ampissa ei siis ole mitään virtakytkintä itsessään. Siksi oletin että joku muu olisi saattamut omansa jo modatakin...
Petzki_H
06.02.2005 01:28:45
Niin juu, itellä kun on Pro jossa on toki virtanappi. Outoa ettei siinä muka sillaista sitten ole :( Mutta ei se ole mikään ongelma laittaa, etit vaan sopivan kytkimen.
OLP MM2 4-string, Behringer Ultrabass 60W, Behringer Bass V-Amp Pro
Karaokeman
06.02.2005 10:52:39
Minulla on sekä V-amp 2 että Bass V-amp ja olen kumpaankin laittanut kuvailemasi virtakytkimen. Simppeli homma eikä enää tarvitse pistoketta tempoa edestakaisin pistorasiaan ja takaisin.
lxi
06.02.2005 15:48:59
Helppo ratkaisu on ostaa kytkimellinen jatkoroikka. Itse pidän kaikkia virtakytkimettömiä laitteita (V-Amp, H & K Tubeman, mikseri) kiinni yhdessä kytkinroikassa, jolloin kaikki laitteet saa napinpainalluksella päälle tai pois.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist.
kuunneltua
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)