Dacatch 12.12.2004 23:53:42 | |
---|
Häh? Mikäköhän tämä on? |
vanttera 13.12.2004 00:03:06 | |
---|
"Life is a bitch, first you marry one, then you buy contry-record, then you die." - steelingi Ilmajoelta |
Karlsson 13.12.2004 08:42:55 | |
---|
Häh? Mikäköhän tämä on? Halonhakkaajabasistin unelma? "Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT |
sirdickyj 13.12.2004 14:55:28 | |
---|
Häh? Mikäköhän tämä on? Tekisi mieli vastata, että mitäköhän vittua sinä sillä tiedolla teet? Kirjoitteletko tänne vaan kirjoittamisen ilosta? Jos oikeesti kiinnostaa, niin info löytyy juuri yhtä helposti kuin Vanttera tuossa yllä kuvaili. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Wil-J 13.12.2004 15:56:47 | |
---|
Tekisi mieli vastata Mutta onneksi jätit vastaamata ;) |
sirdickyj 13.12.2004 17:00:19 | |
---|
Mutta onneksi jätit vastaamata ;) Niin, huomasitko? Pidättelin itseäni. Eikö muka itelles tullut samansuuntaisia ajatuksia? WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
haljainen 13.12.2004 17:03:31 | |
---|
hyi! kamala vehje |
Bilharzia 13.12.2004 18:58:57 | |
---|
Tekisi mieli vastata, että mitäköhän vittua sinä sillä tiedolla teet? Kirjoitteletko tänne vaan kirjoittamisen ilosta? Jos oikeesti kiinnostaa, niin info löytyy juuri yhtä helposti kuin Vanttera tuossa yllä kuvaili. Helvettiäkö sää siinä riehut? Jätkä kysy ihan asiallista juttua, vaikka oliskin voinu opetella googlen käyttöö ekaks. Ei silti tarvitte kiveksiä repiä irti. www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |
Teme007 13.12.2004 19:02:16 | |
---|
Tekisi mieli vastata, että mitäköhän vittua sinä sillä tiedolla teet? Kirjoitteletko tänne vaan kirjoittamisen ilosta? Jos oikeesti kiinnostaa, niin info löytyy juuri yhtä helposti kuin Vanttera tuossa yllä kuvaili. Ny tais mennä maanantaiherne kirsuun? "Poks" sano Tshernobyl |
sirdickyj 13.12.2004 22:05:56 (muokattu 13.12.2004 22:06:28) | |
---|
Helvettiäkö sää siinä riehut? Jätkä kysy ihan asiallista juttua, vaikka oliskin voinu opetella googlen käyttöö ekaks. Ei silti tarvitte kiveksiä repiä irti. No jep jep. Paitsi että "Häh? Mikäköhän tämä on?" vai miten se nyt meni, ei oo mikään asiallinen kysymys. Vastattakoon siihen kumminkin, että joku teki niitä Simons-signatureja lisenssiillä, ja kun Gene huomasi, että valmistajan kulujen ja ostajan maksavan hinnan välinen erotus oli liian suuri hän (suurena faniensa ystävänä) otti homman omaan hallintaansas ja NOSTI BASSON HINTAA! Näin hra Simmons maksimoi oman voittonsa, ja fanit maksoivat enemmän ja olivat varmasti kovin tyytyväisiä. Ja tätä tarinaa herra itse hehkuttaa vielä omassa kirjassaan. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
pardy 13.12.2004 22:10:02 | |
---|
No jep jep. Paitsi että "Häh? Mikäköhän tämä on?" vai miten se nyt meni, ei oo mikään asiallinen kysymys. Vastattakoon siihen kumminkin, että joku teki niitä Simons-signatureja lisenssiillä, ja kun Gene huomasi, että valmistajan kulujen ja ostajan maksavan hinnan välinen erotus oli liian suuri hän (suurena faniensa ystävänä) otti homman omaan hallintaansas ja NOSTI BASSON HINTAA! Näin hra Simmons maksimoi oman voittonsa, ja fanit maksoivat enemmän ja olivat varmasti kovin tyytyväisiä. Ja tätä tarinaa herra itse hehkuttaa vielä omassa kirjassaan. Katkokoon sormensa omaan kirveeseensä, se paskiainen. |
Basismi 14.12.2004 09:46:21 | |
---|
Ja tätä tarinaa herra itse hehkuttaa vielä omassa kirjassaan. Mitäs niitä nyt myytiin tuo linkin mukaan? Alle 200kpl? Herra simmonsin nerokkain pisnes, oletan. It's hard to be humble when you're so fucking big! |
Silvio Dante 14.12.2004 10:07:33 | |
---|
Vastattakoon siihen kumminkin, että joku teki niitä Simons-signatureja lisenssiillä, ja kun Gene huomasi, että valmistajan kulujen ja ostajan maksavan hinnan välinen erotus oli liian suuri hän (suurena faniensa ystävänä) otti homman omaan hallintaansas ja NOSTI BASSON HINTAA! Näin hra Simmons maksimoi oman voittonsa, ja fanit maksoivat enemmän ja olivat varmasti kovin tyytyväisiä. Ja tätä tarinaa herra itse hehkuttaa vielä omassa kirjassaan. Ei Simons vaan $immons... Just when I thought I was out, they pull me back in! |
Silvio Dante 14.12.2004 10:31:59 | |
---|
Mitäs niitä nyt myytiin tuo linkin mukaan? Alle 200kpl? Herra simmonsin nerokkain pisnes, oletan. Herra Simmons varmaan perustaa Kiss valtion jossa koko homma perustuu siihen että kaikesta menee provisio hänelle ja kun G.Simmons sitten kuolee (jos kuolee) hänet varmaan haudataan rahoineen Kiss arkkuun jonka muuten voit ostaa sinäkin, hintaakin ainostaan vajaa 5000$. Simmons itse kommentoi arkkua seuraavasti: "This is the ultimate KISS collectible," said Gene Simmons. "I love livin', but this makes the alternative look pretty damn good." Siis kyllä mä ymmärrän tuon ahneuden ja silleen mut kyllä tuolla kaverilla on lähteny mopo aikalailla käsistä. Just when I thought I was out, they pull me back in! |
Johnny Buzz 14.12.2004 10:43:40 | |
---|
Herra Simmons varmaan perustaa Kiss valtion jossa koko homma perustuu siihen että kaikesta menee provisio hänelle ja kun G.Simmons sitten kuolee (jos kuolee) hänet varmaan haudataan rahoineen Kiss arkkuun jonka muuten voit ostaa sinäkin, hintaakin ainostaan vajaa 5000$. Simmons itse kommentoi arkkua seuraavasti: "This is the ultimate KISS collectible," said Gene Simmons. "I love livin', but this makes the alternative look pretty damn good." Siis kyllä mä ymmärrän tuon ahneuden ja silleen mut kyllä tuolla kaverilla on lähteny mopo aikalailla käsistä. Tähänkin pätee vanha totuus: ei se ole tyhmä joka myy, vaan se joka ostaa. Antaa herran tehdä rahaa, jos on bisnes verissä ja ihmisiä riittää, jotka tavaraa ostavat. Kummastuttaa välillä tuo Genen liiketoiminnan dissaaminen. Mikäs siinä, jos bisnes kukoistaa. Onko se joltakin teistä pois? |
hemmo 14.12.2004 10:52:10 | |
---|
Höhö! Mutta kellä teistä olisi pokkaa vetää keikalla moisella hevi-kirveellä? Kyl mie voisin. 8-= "Mutta munsta ns "svengi" o yliarvostettua" - KMT |
Silvio Dante 14.12.2004 11:10:29 | |
---|
Tähänkin pätee vanha totuus: ei se ole tyhmä joka myy, vaan se joka ostaa. Antaa herran tehdä rahaa, jos on bisnes verissä ja ihmisiä riittää, jotka tavaraa ostavat. Kummastuttaa välillä tuo Genen liiketoiminnan dissaaminen. Mikäs siinä, jos bisnes kukoistaa. Onko se joltakin teistä pois? Ei ole minulta pois, Gene $immons saa tehdä niin paljon fyrkkaa kun hän ikinä haluaa tai pystyy. Mutta tapa jolla hän esittää "kuinka tehdä paljon rahhaa" on mun mielestä vastenmielinen. Oletko lukenut hänen kirjaa "Sex Money Kiss" jos olet tiedät mistä puhun, jos taas et lue kirja niin keskustellaan asiasta lisää. Just when I thought I was out, they pull me back in! |
Trebla 14.12.2004 12:41:59 | |
---|
Höhö! Mutta kellä teistä olisi pokkaa vetää keikalla moisella hevi-kirveellä? Kyl mie voisin. 8-= Voisihan tuolla Metsurin humppa sujua varsin mallikkaasti. Ja myöskin Pink Floydin Careful With What Axe, Eugene. No joo. Mopo karkasi... "Before you play two notes learn how to play one note - and don't play one note unless you've got a reason to play it." - Mark Hollis (1998) |
Chaka 14.12.2004 12:57:50 | |
---|
hyi! kamala vehje Mä haluunn tollasen, ihan pirun ihana ;) ja munaa löytyy..!!! I´m The King, I´m The Sun x) |
Gravenimage 14.12.2004 14:26:37 | |
---|
Omalla tavallaan tyylikäs... Sometimes we break the unbreakable... Sometimes... |