Aihe: mistä roudauscase/kuljetuslaatikko bassocombolle
1
Jyräys
02.04.2005 12:45:31
Uusi vahvari on hankinnassa(EBS Gorm 4x10), ja pitäisi sille saada teetettyä roudaus/kuljetuslaatikko. Mikä firma mahtaa tehdä mittatilaustyönä edullisimmin tollaisia.
Jyräys
SF3YLO
02.04.2005 16:31:57

Uusi vahvari on hankinnassa(EBS Gorm 4x10), ja pitäisi sille saada teetettyä roudaus/kuljetuslaatikko. Mikä firma mahtaa tehdä mittatilaustyönä edullisimmin tollaisia.

Ainakin bluescase jostain itärannikolta.. juu, uusikaupunkihan se..
http://www.kolumbus.fi/karmiini/

Myös täällä ylöjärvellä on jokin liike, muistaaksen smartcase..
http://www.smartcase.fi/
Kieppi
02.04.2005 18:36:18
Ääni Bluescaselle. Edukkaat hinnat ja loistava palvelu. Nupilleni tilasin sieltä casen; vanhaa sanontaa muokatakseni kotelo "istuu kuin toinen tolex" ;)
Kalamies #10 >-)))>
"It's not how much you play, it's what you play and where you play it." (James Burton)
Demo on viimeinkin valmis!
Niskamies
02.04.2005 18:37:52
Bluescasea suunnittelen minäkin! Edullinen hinta ja loistava laatu. Oma EBS sijaitsee Bluescasen 4U räkissä.
Meitsi on meshissä.
möhköfanttimies
02.04.2005 18:46:33
Onks noista caseista paljo hyötyä? Kuljetatteko niin paljon niitä kamoja vai mihin käytätte? Mulla veis casen kaa vaa enemmän tilaa eikä siitä ois hyötyä mulle, ku en roudaa mitään hirveen pitkiä matkoja yleensä.
"If bullshit was music, that fellow would be a brass band." Paddy Crosbie.
Kieppi
02.04.2005 21:20:54
Onks noista caseista paljo hyötyä? Kuljetatteko niin paljon niitä kamoja vai mihin käytätte? Mulla veis casen kaa vaa enemmän tilaa eikä siitä ois hyötyä mulle, ku en roudaa mitään hirveen pitkiä matkoja yleensä.

Eipä kai se matkan pituus siinä, mutta helpottaa se, kun ei tarvitse aivan niin paljon varoa kolhuja ja muuta.
Kalamies #10 >-)))>
"It's not how much you play, it's what you play and where you play it." (James Burton)
Demo on viimeinkin valmis!
JK
02.04.2005 21:29:58

Kun kyseessä on putkinuppi, niin ei sitä viitsi kovin kolhuille altistaa. Ja kamaa on keikalle mennessä pakun tavaratila täynnä, kaikki mahdollinen Caseissa (myös rummut) säästää tilaa, säästää kamoja.

Itse käytän casea nupin alla keikoilla, kaapin päälle laitettuna tulee liikaa tärinää.

BluesCaselle ääni täältäkin. Sain uudenveroisen Casen nupilleni hintaan 70 eur Mnetin torilta. Case on päältä avattava, ei "huppumalli" ja siinä on syvyyttä sen verran reilusti että kaikki sälä mahtuu mukaan samaan Caseen.
"Älä kysele, pääset vähemmällä" -A.Anttila
Jyräys
03.04.2005 13:27:27
Joo, on toi aika välttämätön toi kuljetuslaatikko, säästyy vahvarit/nupit ehjänä eikä tarvii varoa niin paljon roudatessa.
Mä tei tonne bluescaseen hintakyselyn, katotaan paljonko tulee hintaa. Aattelin kanssa että eihän tollanen nyt nii kauheen vaikea ittekkään ois rakentaa, mut katotaan mitä bluescase laskee hinnaksi.
Jyräys
absqua
03.04.2005 13:36:06
Pääkaupunkiseudun putiikeista Elite-case on laadukas ja edullinen.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Jyräys
04.04.2005 11:09:08
no ei tuu pahan hintaikseksi toi teettäminen tuolla bluescasessa. Ebs gormin 4x10:lle kuljetuslaatikko.240 euroo ja siin on pyörät alla. 2-vuoden takuu. Kiitoksia kaikille vinkeistä.
Jyräys
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)