Chaka 14.04.2005 12:27:12 | |
---|
Heippa, sellasita tässä ajattelin kysellä et oiskos teilä mitn tietoo sellasesta et ku miul on trace:n 4*10 kaappi ja se oli lainassa yhdel kaveril ja hain sen takas niin alemminsta elementeistä kuuluu normaalisti ja ylemmistä ihan pirun pienellä..!! :( en sitä ite oo kerenny paljo kattoon, ajattelin et jos täällä osais joku antaa vähän suuntaa et tietäs et mistä kannattais etsii vikaa..! Kaunis kiitos ja kumarrus jo etukäteen niille ihanille ihmisille, jotka auttavat minua :) "I don´t know when, my time will go, but there is no one to tell goodbye, not a lover, no a friend, so I`ll guess I move it on untill the end..." -R.Coffinshaker- |
Karlsson 14.04.2005 12:28:12 | |
---|
Paras neuvo on lasku kaverille tosta. Toisten omia saa pahoinpidella. Ittu. Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
Wil-J 14.04.2005 12:51:59 | |
---|
Paras neuvo on lasku kaverille tosta. Toisten omia saa pahoinpidella. Ittu. Ni! Elementit kenties paskana? Tai en mä keksi että miten muuten se voisi sillai pierrä. Mutta mä nyt en mitään muutenkaan tiedä. |
Teijo K. 14.04.2005 15:25:17 | |
---|
Paras neuvo on lasku kaverille tosta. Toisten omia saa pahoinpidella. Ittu. Vahvasti viittaa joo puhekelojen palaneen. Eli elementit käytännössä vaihtoon. |
Chaka 14.04.2005 15:27:07 | |
---|
Ni! Elementit kenties paskana? Tai en mä keksi että miten muuten se voisi sillai pierrä. Mutta mä nyt en mitään muutenkaan tiedä. Hmm, mut sieltä kuuluu kuitenkin vähäsen eli en usko et ne ois menny rikki.. eihän niist pitäis kuuluu mitn jos ne on rikki, vaih..?!? pitää vkln aikana katsoo ja yrittää löytää vikaa.... "I don´t know when, my time will go, but there is no one to tell goodbye, not a lover, no a friend, so I`ll guess I move it on untill the end..." -R.Coffinshaker- |
Teijo K. 14.04.2005 15:30:53 (muokattu 14.04.2005 15:34:10) | |
---|
Hmm, mut sieltä kuuluu kuitenkin vähäsen eli en usko et ne ois menny rikki.. eihän niist pitäis kuuluu mitn jos ne on rikki, vaih..?!? pitää vkln aikana katsoo ja yrittää löytää vikaa.... Njoo, kun ne puhekelat on lakattu, niin liikaa luukuttamalla se lakka voi kuumeta ja palaa, se paisuu. Nyt palaneena se lakka kasvattaa puhekelan ulkomitat niin isoiksi, että se ei mahdu enää kunnolla kulkemaan siinä urassaan. Alkaa hangata siellä sitten reunoihin. Ääni vaimenee, alkaa tulemaan rosoa mukaan, sitten seuraavaksi lanka poikki ja sitten vasta hiljenee kokonaan. Ps. Jos ne olisi oikeasti kokonaan mykkänä, niin voisi epäillä piuhan kakenneen tms. mutta nimenomaan toi vaimentuminen viittaa puhekelaan. Pps. Tämän voi muuten todeta liikuttamalla sitä kartiota _varovasti_ sormin edestakas. Jos kuuluu rahinaa se on puhekela rikki. |
M.Hanski 14.04.2005 15:36:57 (muokattu 14.04.2005 15:39:04) | |
---|
Hmm, mut sieltä kuuluu kuitenkin vähäsen eli en usko et ne ois menny rikki.. eihän niist pitäis kuuluu mitn jos ne on rikki, vaih..?!? pitää vkln aikana katsoo ja yrittää löytää vikaa.... Kuuluuko hiljaisemmista elementeistä soitettaessa tai varovasti käsin painellessa rahinaa? Onko kartioissa silmin havaittavia vekkejä reunuksen lähettyvillä? Täältä saat orggisvaraosia, jos haluat restauroida kaappisi: http://www.britishaudioservice.com/http://www.gmaudio.co.uk/trace_index.html Edit: no niin, arva ehti ensin. :) |
Chaka 15.04.2005 08:02:08 | |
---|
Kaunis kiitos teille, jotka ymmärrätte jtn noista vehkeistä..!! mie kokeilen vkln aikana et kuuluukos siitä rahinaa ja kyselen taas lisää jos ongelmia ilmenee..!! "I don´t know when, my time will go, but there is no one to tell goodbye, not a lover, no a friend, so I`ll guess I move it on untill the end..." -R.Coffinshaker- |