Pacifig 12.04.2005 19:37:49 | |
---|
Avustakaas hieman.. Millä bassolla Riku "rock" Järvinen soittaa Tavastia livellä (dvd tulee uusimman elwood kokoelman kylkiäisenä) Toinen basso on 5 kielinen (natural) musari, mutta se toinen jossa erittäin pehmeä soundi? Laittaiskohan kamat myyntiin... |
Kieppi 12.04.2005 20:07:43 (muokattu 12.04.2005 20:07:55) | |
---|
Itse mietin aivan samaa ko. dvd:tä viimeksi katsellessani. Noh viisaat, soittimet laulamaan ja tietoa kehiin! ;) Kalamies #10 >-)))>. Aut Warwick, aut nihil.
Demo on viimeinkin valmis! |
Akkari 12.04.2005 20:14:31 (muokattu 12.04.2005 20:19:51) | |
---|
Tämä on vain veikkaus, koska en ole kyseistä dvd:tä nähnyt, mutta ainakin Rikun pedullassa oli oikein hieno ja pehmeä soundi. Se oli käsittääkseni nauhaton eli olisiko ollut pedullan Buzz. Väri oli muistaakseni musta tahi ainakin sinnepäin. Tämä on siis vain veikkaus. http://www.pedulla.com/html/mvp_buzz.html -edit- lisäsin linkin ...such is life... |
Karlsson 12.04.2005 22:15:15 | |
---|
Kitarapajalla näyttäis olevan kaksikin Pedullaa myynnissä. Ja JohannesT:hän vois tulla kehumaan omaansa... Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
mr.bungle 12.04.2005 23:39:29 | |
---|
Kitarapajalla näyttäis olevan kaksikin Pedullaa myynnissä. Ja JohannesT:hän vois tulla kehumaan omaansa... Ja mä! o/ bassolla hanuriin |
Johannes_t 13.04.2005 15:30:15 | |
---|
Copy/pastena tuolta "bassosi"-topicista: Pedulla Buzz -THE nauhaton, mielettömän hieno soitin, soundi ja tuntuma huipussaan, runko ja kaula leppää, otelauta päällystettyä eebeniä, Bartolinin J/P-aktiivimikitys "mmmwwwaaahhhh" -if you like Soundia kuulee helpoimmin vaikka Pino Palladinon tai Mark Eganin nauhoituksista. Kaiken näköistä ja kokoista joululauluista jazziin, ja jazzista metalliin olen Pedullalla soittanut ja hyvin on basso hommiin taipunut. Käytettynä noita löytää yllättävänkin edullisesti, vai mitä Mr. Bungle? :D Ei kun se olikin MVP, mutta silti. |
Teijo K. 13.04.2005 15:32:45 (muokattu 13.04.2005 15:36:28) | |
---|
Copy/pastena tuolta "bassosi"-topicista: Pedulla Buzz -THE nauhaton, mielettömän hieno soitin, soundi ja tuntuma huipussaan, runko ja kaula leppää, otelauta päällystettyä eebeniä, Bartolinin J/P-aktiivimikitys "mmmwwwaaahhhh" -if you like Soundia kuulee helpoimmin vaikka Pino Palladinon tai Mark Eganin nauhoituksista. Kaiken näköistä ja kokoista joululauluista jazziin, ja jazzista metalliin olen Pedullalla soittanut ja hyvin on basso hommiin taipunut. Käytettynä noita löytää yllättävänkin edullisesti, vai mitä Mr. Bungle? :D Ei kun se olikin MVP, mutta silti. Leppäkaula? Oho! En ole ennen kuullut. Noi Pedullat on kyllä hienoja soittimia miusta. Ihan omanlaisensa muotoilu. http://www.pedulla.com/html/pedulla_basses.html Tuo väitti kaulaksi vaahteraa, en kyllä väitä että Johanneksella olisi näin. Juu, munsta Buzz ehdottomasti nätein malli. Eniten omaa. |
Wil-J 13.04.2005 15:35:21 | |
---|
Leppäkaula? Oho! En ole ennen kuullut. Noi Pedullat on kyllä hienoja soittimia miusta. Ihan omanlaisensa muotoilu. Ovat kiitettävän persoonallisia, mutta mun silmää eivät miellytä. |
Teijo K. 13.04.2005 15:39:22 | |
---|
Ovat kiitettävän persoonallisia, mutta mun silmää eivät miellytä. Minä taas katselin kun porukat ovat alkaneet kesäautoja tuomaan maantielle. Meni näitä uusia urheiluautoja, jotka ei nyt niin kiinnostaneet, mutta tipunkeltainen kuplavolkkari sai kyllä pään kääntymään. Tunnistettava ja omaperäinen. |
Wil-J 13.04.2005 15:46:23 (muokattu 13.04.2005 15:46:57) | |
---|
Minä taas katselin kun porukat ovat alkaneet kesäautoja tuomaan maantielle. Meni näitä uusia urheiluautoja, jotka ei nyt niin kiinnostaneet, mutta tipunkeltainen kuplavolkkari sai kyllä pään kääntymään. Tunnistettava ja omaperäinen. :) Mä tykkään kaikista autoista. Kunhan kulkee eteen/taakse päin. Edit: Mutta onhan se niin että vanhat ja harvinaiset vempeleet ovat aina kiehtovia. |
mr.bungle 13.04.2005 15:55:03 | |
---|
Soundia kuulee helpoimmin vaikka Pino Palladinon tai Mark Eganin nauhoituksista. Kaiken näköistä ja kokoista joululauluista jazziin, ja jazzista metalliin olen Pedullalla soittanut ja hyvin on basso hommiin taipunut. Käytettynä noita löytää yllättävänkin edullisesti, vai mitä Mr. Bungle? :D Ei kun se olikin MVP, mutta silti. Jeah. MVP:hän on nauhallinen Buzz. Tai Buzz nauhaton MVP, miten sen nyt katsoo. Loistavia bassoja kuitenkin. Mä oon muuten ollut siinä käsityksessä, että noissa on runko&kaula vaahteraa. Äärettömän tukevan saundinen soitin, ei missään nimessä "hifi". bassolla hanuriin |
Johannes_t 13.04.2005 23:58:40 | |
---|
Mä oon muuten ollut siinä käsityksessä, että noissa on runko&kaula vaahteraa. Äärettömän tukevan saundinen soitin, ei missään nimessä "hifi". Ja oikeassa olet, molemmissa väittämissä. Pitäis kuunnella useammin Pohjolan "Sekoilu seestyy"-biisiä ja ottaa neuvosta vaari... |