Aihe: squier precision fender kopio
1 2
Sijuk
10.04.2005 15:09:24

kellään tietoo tai kokemuksii tosta bassosta?
Rock N´ Fuckin´ Roll!!!
Guitaristi
10.04.2005 15:24:16

Meiän bändin basistilla on tommonen. Ihan asiallinen peli se on hintaan nähden, ja todella kaulapainoinen.
http://www.levytukku.fi/KUVAT/namm7.JPG Roudarin unelma. Pastilli??
Sijuk
10.04.2005 15:40:23

elikkäs siis aivan soitettavissa
Rock N´ Fuckin´ Roll!!!
Guitaristi
10.04.2005 16:01:46

elikkäs siis aivan soitettavissa

Kyllä joo, näin kitaristin näkökulmasta. Joku varmaan tietää asiasta enemmän.
http://www.levytukku.fi/KUVAT/namm7.JPG Roudarin unelma. Pastilli??
absqua
10.04.2005 16:04:41

Tarkoitatko uutta bassoa vai jotain käytettyä?
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Sijuk
10.04.2005 18:17:52

uutta
Rock N´ Fuckin´ Roll!!!
L.Ruoska
10.04.2005 19:22:24

Siis semmonen P-Bass Affinity? Hohum, nojuu kyllähän sillä jokunen keikka tuli soitettua. Henkkoht tilaisin mieluummin vaikka T-kaupasta jonkun Harley Bentonin, niitä saa sentään siistin näköisinä ja omat kokemukseni HB:n soittimista on olleet positiivisia vaikka niitä halpiksina dissataan ja karsastetaan.

Anyway dumpatkaa se P-Bass, Ibanez GSR200 tai Yamaha RBX270 tilalle. Siinä on rahalle vastinetta jos "aloittelijasoitinta" ettii.
Sijuk
10.04.2005 20:08:45

onko se täys sukka? ku en mä tässä alotelija bassoo eti...budjetti vaan on vähän tiukka... toi yamaha rbx270 on hyvä, on ollu rahoille vastinetta! tosin pienii plugi häiriöitä nykyään mutta...
Rock N´ Fuckin´ Roll!!!
jukepoksi
10.04.2005 21:33:59

Siis semmonen P-Bass Affinity? Hohum, nojuu kyllähän sillä jokunen keikka tuli soitettua. Henkkoht tilaisin mieluummin vaikka T-kaupasta jonkun Harley Bentonin, niitä saa sentään siistin näköisinä ja omat kokemukseni HB:n soittimista on olleet positiivisia vaikka niitä halpiksina dissataan ja karsastetaan.

Anyway dumpatkaa se P-Bass, Ibanez GSR200 tai Yamaha RBX270 tilalle. Siinä on rahalle vastinetta jos "aloittelijasoitinta" ettii.

Enpä sanoisi aivan näinkään. Tuli tässä itselle metsästettyä basso sillä lailla, että kiersin paikkakunnan musaliikkeet läpi ja testasin käytännössä kaikki "aloittelijabassot", eli Ibat, Jammut ynnä muut. Lopputuloksena matkaan tarttui juurikin Squierin Affinity P-Bass, se sopi minun läskeille mutta lyhyille kitaristin sormilleni parhaiten.

Eli vanha viisaus pätee tässäkin, toinen tykkää tyttärestä ja toinen sedästä...
"Be strong, be wrong"
Sijuk
10.04.2005 21:57:01 (muokattu 10.04.2005 21:57:22)

kummasta pitää tykätä että se on hyvä? sedästä vai tyttärestä?
Rock N´ Fuckin´ Roll!!!
Setä Groove
11.04.2005 09:02:51
--- Tuli tässä itselle metsästettyä basso sillä lailla, että kiersin paikkakunnan musaliikkeet läpi ja testasin käytännössä kaikki "aloittelijabassot", eli Ibat, Jammut ynnä muut. Lopputuloksena matkaan tarttui juurikin Squierin Affinity P-Bass, se sopi minun läskeille mutta lyhyille kitaristin sormilleni parhaiten.---

:) Itelle kävi kans täsmälleen samoin. Tosin sormet ei ole läskit eikä lyhyet...
Omiin käsiin aikalailla loistava peukkubasso. Basistikamurikin osti Warwickinsa rinnalle. Kokeile ihmeessä, jos tuntuma ja soundit miellyttää ni poista ihmeessä. Ei saa kama hifistellä liikoja.
Winner-of-Entertainer-of-the-REAR-award!!!
thrashman
11.04.2005 11:37:50
Itse olen muutamaa Squieria rämpytellyt ja sen voin sanoa että työn laatu vaihtelee todella paljon. Ihan hyvän tuntuisia pelejä on ollut, mutta myös aivan romuja. Pahin oli joku Precision jossa kaula oli kierompi kuin savolainen korkkiruuvi ja nauhat töröttivät niin helvetisti, että se olisi soveltunut paremmin sahaksi kuin soittimeksi.

Ei muuta kuin kauppaan kokeilemaan niin sillähän se selviää.
helppopalanakkikakkua
Bassolow
11.04.2005 18:14:28
Itselläni on Squier P-bass special ja voin sanoa että päivääkään en ole katunut. Muiltakin ihmisiltä olen kuullut vain positiivista palautetta ja ihmettelyä mites sitä on noin kelpo peli näin halvalla saatu. Thomannilta tilasin.
Öyvind
11.04.2005 21:51:06
Mitenkäs noissa Squierin Presarikopiossa olevien kaulojen laadun laita on? Itse olen paria Squieria kokeillut ja kauloissa on iso mäki noin seitsemännen nauhan kohdalta satulaan päin mentäessä ja kielet rämisevät aika paljon ihan rauhallisestikin soitettaessa. Ovatko nämä viat kenties korjattavissa vaiko pitäisikö kääntää katsetta ihan Fenderin tai Tokain bassoja kohti?
Moinen ratkaisu tuntuu tosin varsin tyyriiltä, sillä olen vasta aloittelemassa basson soittoa.

Haussa on nimenomaan Precision-basso, muut mallit eivät juuri kiinnosta.
NYdoll
12.04.2005 10:38:57

Itse henkilökohtaisesti voin ainakin suositella Tokain P-bassoa. Mulla on ollut sellainen nyt vakikäytössä pari vuotta. Puut ovat mitä mainioimmat, samoin työn laatu. Mikin olen siihen vaihtanut ja tallaan asennuttanut toisen.
metalli sykkii...
Öyvind
12.04.2005 17:56:58
Itse henkilökohtaisesti voin ainakin suositella Tokain P-bassoa. Mulla on ollut sellainen nyt vakikäytössä pari vuotta. Puut ovat mitä mainioimmat, samoin työn laatu. Mikin olen siihen vaihtanut ja tallaan asennuttanut toisen.

Mistäköhän noita saisi käytettynä, netistä on vähän huono mielestäni lähteä ostamaan jos ei saa instrumenttia ensin kokeilla?
...And Justice For All
12.04.2005 18:06:53
Noitten laatu vaihtelee aika rankasti.
Paras testaamani squierin p-bass oli 25th anniversary-malli.
Mukava käteen, aika kevyt ja hyvä soundikin.
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Superbeast89
12.04.2005 21:22:26
Pari vuotta tommosseella Affinityllä kohta tullu soiteltua. Hyvin on mulla toiminu ainakin. Oon niin kiintyny kyseiseen beissiin että tuskin myyn sitä ikinä!
If you are gonna rock, rock heavy!
Superbeast89
12.04.2005 21:24:13
Paras testaamani squierin p-bass oli 25th anniversary-malli.
Mukava käteen, aika kevyt ja hyvä soundikin.

Ootko varma ettei ollu 20th malli? Meinaan vaan että kun mulla sattuu olemaan tommonen ja Squier perustettiin vasta 1982 eli periaatteessa tommonen ois mahollinen vasta vuonna 2007 eikö?
If you are gonna rock, rock heavy!
Jonte
13.04.2005 08:17:57

Mulla on ollut neljä vuotta. Ihan OK, mikit ei ole kuitenkaan häävit. Ei varmaan paljon häviä oikealle presarille.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)