elmukelmu 22.04.2005 14:28:53 | |
---|
Mjuu ajattelin kysyä että kuinka moni täällä on tilaajana BP:lle kun olen sitä vähän ajatellut ellei tule liian kalliiksi, paljonko ne otta kuskaamisesta lisää? Ja sitten kuinka moni täällä ostelee Bass Playeriä ja mistä? itse en ainakaa tiedä muuta paikkaa kun stockamaanin akateemisen(hesa) Ömmömmmömömmömömömömmmöööh`ääääH?? |
Teijo K. 22.04.2005 14:40:24 | |
---|
Mjuu ajattelin kysyä että kuinka moni täällä on tilaajana BP:lle kun olen sitä vähän ajatellut ellei tule liian kalliiksi, paljonko ne otta kuskaamisesta lisää? Ja sitten kuinka moni täällä ostelee Bass Playeriä ja mistä? itse en ainakaa tiedä muuta paikkaa kun stockamaanin akateemisen(hesa) No juuri tuolla pengoin noita arkistoja, ja vuodesta 1991 on vuoteen 1999 irtonumeroita säännöllisen epäsäännöllisesti. Kaksi syytä on, miksi en enää osta ja toinen on Rick Turnerin poistuminen kirjoittajien joukosta ja toinen kyllästyminen lehden sisältöön. |
SaBer 22.04.2005 14:53:00 | |
---|
"Kato bassoa soitetaan, muijaa hiplaillaan." -Sam Other |
willie 22.04.2005 17:10:01 | |
---|
En ole tilaaja, Töölön kirjastossa (Hki) musiikkiosastolla on kattava lehtivalikoima. Siellä tulee käytyä harvakseltaan. |
poppamies 22.04.2005 19:39:32 (muokattu 22.04.2005 19:40:54) | |
---|
Ostin monta vuotta irtonumeroita mutta kun päätoimittaja vaihtui niin sisältö, ja varsinkin haastateltavien basistien valinta meni niin epämääräiseksi että ainakin minulta hävisi mielenkiinto kokonaan. Aivan niin kuin Arva sanoi niin Rick Turnenrin palsta oli todella antoisa. Minulla oli myös tapana ostaa englantilainen Bassist-lehti joka on vähän erityyppineni, kenties jopa parempi kuin tuo Bass Player. Kannattaa tsekata mikäli tuo lehti vielä hengittää. Kieli on toki vähän mutkikkaampaa mitä Bass Playerissä. Myytävänä 300W Fenderin nuppi! |