balzary 21.04.2005 22:35:07 | |
---|
Mission imposipile? tunnistaako kukaan alla olevien linkkien kahden kuvan perusteella minkä valmistajan kielet on kyseessä? ko. kielet oli neuserissa kiinni kun sen ostin (myyjään en enää ole saanut yhteyttä asian tiimoilta), ja vaimo tykästyi niiden tatsiin. joten tuollaiset olisi ostoslistalla vaimon bassoon. muutenkin voi suositella kieliä seuraavilla spekseillä: -max 40-100 setti, mieluummin ohuempi, esim 40-50-75-95 tms -roundwoundit, mutta jos mahdollista sileämpi tuntuma kuin esim ghs:n bass boomerseissa, jotka sai tänään vaihtotuomion korkeammalta taholta. kuvat: http://www.kolumbus.fi/ari.keinanen/neuser1.jpghttp://www.kolumbus.fi/ari.keinanen/neuser2.jpg |
hemmo 21.04.2005 22:36:30 | |
---|
Emmie vaan. Ihme hellasärö, sulla. 8-= "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
Wil-J 21.04.2005 22:38:01 | |
---|
Emmie vaan. Ihme hellasärö, sulla. 8-= :D |
balzary 21.04.2005 22:43:24 | |
---|
Emmie vaan. Ihme hellasärö, sulla. 8-= just hyvä hellasärö. kielien päät on siis violetit, eikä punaset, jos meinaa monitorilta siltä näyttää .. |
hemmo 21.04.2005 22:48:06 | |
---|
just hyvä hellasärö. kielien päät on siis violetit, eikä punaset, jos meinaa monitorilta siltä näyttää .. Fffff...ender? Oisko? 40-100 setti. Ei , kun ne on mustat. Plääh. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
balzary 21.04.2005 22:51:04 | |
---|
unskelotti bongas bass playerin kielivertailusta että värin perusteella ehdokkaat voisivat olla daddarion chromes -setti (d'addarion sivujen mukaan soundi on enemmän mellow, joten tuskin tämä vaihtoehto) tai thomastikin powerbass-roundit. noita kieliä on varmaan vaikea mistään hommata. ei äkkiseltään löytyny ainakaan toomannilta tai musicstorekoelnista. |
M.Hanski 21.04.2005 22:54:52 | |
---|
Tuvalaiset bassobalalaikan soittajat suosivat jakin peräsuolta kielimateriaalina. |
Wil-J 21.04.2005 22:57:06 | |
---|
Tuvalaiset bassobalalaikan soittajat suosivat jakin peräsuolta kielimateriaalina. JAKin? |
rijopu 21.04.2005 22:58:57 | |
---|
Tuvalaiset bassobalalaikan soittajat suosivat jakin peräsuolta kielimateriaalina. Hienoa hienoa! Toisessa keskustelussa lehmä varasti shown ja nyt alkaa vaikuttamaan, että nuo Himalajan vikkelät vuoristokulkijat pyrkivät väkisin tämän keskustelun päähenkilöiksi. No, se on semmoista suomalaista...
kalamies#14 >-)))> |
Incarnation 21.04.2005 22:59:00 | |
---|
JAKin? HEhhehee :D Rest in peace Dime |
balzary 21.04.2005 22:59:54 | |
---|
|
Wil-J 21.04.2005 23:02:15 | |
---|
noniin, puolessa tunnissa ollaan menossa jo sopivasti offtopikin puolelle :) http://www.thomann.de/thoiw3_warwic … llowlabel_ebasssaiten_prodinfo.html tollanen setti on tällä hetkellä vahvin ehdokas. itelle voi sitten puhtaalla omallatunnolla ostaa thomastikin flätit testattavaksi. Tietty on :) Tää on m.net bassopalsta hej. Ainakin hinta on ihan mukava noissa, ei paljon häviä rahallisesti vaikka eivät miellyttäisikään. |
Incarnation 21.04.2005 23:03:45 | |
---|
noniin, puolessa tunnissa ollaan menossa jo sopivasti offtopikin puolelle :) http://www.thomann.de/thoiw3_warwic … llowlabel_ebasssaiten_prodinfo.html tollanen setti on tällä hetkellä vahvin ehdokas. itelle voi sitten puhtaalla omallatunnolla ostaa thomastikin flätit testattavaksi. noin kuuden Warwick Red ja Black Label kielisetin kokemuksella en suosittele. Ovat susia jo uusina ja pätkähtävät kummallisista paikoista poikki. Red on siis tuota Yellowta halvempi ja Black taas kalliimpi sarja. Rest in peace Dime |
balzary 21.04.2005 23:04:23 | |
---|
Tietty on :) Tää on m.net bassopalsta hej. Ainakin hinta on ihan mukava noissa, ei paljon häviä rahallisesti vaikka eivät miellyttäisikään. niin en mä sitä mitenkään kritisoivalla nenä-äänellä sanonu. hinta on tosiaan aika kohdallaan. |
balzary 21.04.2005 23:05:49 | |
---|
noin kuuden Warwick Red ja Black Label kielisetin kokemuksella en suosittele. Ovat susia jo uusina ja pätkähtävät kummallisista paikoista poikki. Red on siis tuota Yellowta halvempi ja Black taas kalliimpi sarja. red labeleista oon kuullu paljon pahaa (ja itsekin yhden setin kärsiny), mutta en mä noista muista oo kuullu mitään. ettei vaan incarnation nuoruuden innolla pistelisi niitä poikki? mulla pätkähteli noita soittouran alussa pahimmillaan kahden tunnin soiton jälkeen, nyt viimeisin katkeaminen taitaa olla viiden vuoden takaa. |
Incarnation 21.04.2005 23:08:21 | |
---|
red labeleista oon kuullu paljon pahaa (ja itsekin yhden setin kärsiny), mutta en mä noista muista oo kuullu mitään. ettei vaan incarnation nuoruuden innolla pistelisi niitä poikki? mulla pätkähteli noita soittouran alussa pahimmillaan kahden tunnin soiton jälkeen, nyt viimeisin katkeaminen taitaa olla viiden vuoden takaa. Juu ei. Kuuden vuoden kokemuksella en usko aiheuttavani kahden Black Label kielen poikkimenoa lavasta. Kummatkin eri setistä, toinen E ja toinen B. Toinen murtui aivan virittimen vierestä ja toinen noin pari senttiä satulasta eteenpäin. Sitten tuo samainen poikki mennyt B vielä "kihisi" eli oli ns. kuollut kieli jo valmiiksi. Red Labeleissa kaikista seteistä löytyi vähintään yksi kuollut kieli. Rest in peace Dime |
balzary 21.04.2005 23:11:19 | |
---|
Juu ei. Kuuden vuoden kokemuksella en usko aiheuttavani kahden Black Label kielen poikkimenoa lavasta. lavan puolelta ei mulla oo ikinä pamahtanu, aina tallasta. |
Incarnation 21.04.2005 23:12:08 | |
---|
lavan puolelta ei mulla oo ikinä pamahtanu, aina tallasta. Mulla on soittoaikanani mennyt vain yksi tallasta. Huomioi sitten, että näistä mainitsemistani Black Labeleista ei kumpikaan mennyt poikki virittäessä. Rest in peace Dime |
Wil-J 21.04.2005 23:13:44 | |
---|
niin en mä sitä mitenkään kritisoivalla nenä-äänellä sanonu. Niin no en ajatellutkaan, onko sulla edes sellasta? |
balzary 21.04.2005 23:14:55 | |
---|
Niin no en ajatellutkaan, onko sulla edes sellasta? tarvittaessa. ja jos tiukka paikka tulee niin osaan myös heiluttaa Nuhtelevaa Sormea. siihen vielä löysä virkamiesmäinen kädenpuristus niin vot! |