Lou 20.09.2003 19:09:50 | |
---|
On kivaa olla kiva mutta on vielä kivempaa olla supernalle. |
Niskamies 21.09.2003 15:36:21 | |
---|
aika siisti, tosin toi musta ei kyll oo kovin siistin näkönen ilman plekusuojaa. "...työnnän tän kuulan poikittain sun perseeseen!" |
Basismi 21.09.2003 15:39:15 | |
---|
Nätti, mutta siinä on mielestäni parissa kohtaa pilattu hyvä jatsibasso. PJ-mikkikombinaatio ei ole hyvä. Kai siitä presarisoundin saa, mutta ei hyvää jatsisoundia. Basswood ei ole kovin häävi bodymateriaali, jatsarin pitää olla leppää (tai hätätapauksessa saarnia). Jossain tuoreehkossa bassplayerissä on muuten aerodynen arvio. Kokeilemalla se tietenkin vasta selviää, miten ko laite sopii sinulle. Women and rhythm section first. |
Prowleri 22.09.2003 07:09:44 | |
---|
Nätti, mutta siinä on mielestäni parissa kohtaa pilattu hyvä jatsibasso. PJ-mikkikombinaatio ei ole hyvä. Kai siitä presarisoundin saa, mutta ei hyvää jatsisoundia. Basswood ei ole kovin häävi bodymateriaali, jatsarin pitää olla leppää (tai hätätapauksessa saarnia).
Ehkäpä siinä onkin haettu jotain erilaista Jazz-muodosta kun mallisto jo omaa noin tusinan erillaista perinnejazzia? :) Fenkun kitarapuolella on sitten Esquire Custom joka on ulkonäöltään samaa sarjaa tuon Aerodynen kanssa, siinä on liimakaulaa ja yksinäistä humpparia jne. eli voipa joku sanoa että "siinä on Tele pilattu!" - ja kyllä basswoodista nimensä mukaisesti hyvän basson saa, omistan itse yhden moisen ja on kevyt ja soiva. Japanilassa tuota Aerodyneä tehdään sekä pleksillä että parilla eri värillä, mm. Dark Metallic Red joka on todella nätti vehje, harmi ettei päätynyt länsimarkkinoille asti. Hähähä. -Jami |
HC-Audio 22.09.2003 15:25:14 | |
---|
jos jazzbasso on pakko ostaa, nin sen pitää olla erittäin perinteinen eikä mikää hi-fi basso. Ja eihän jazzbassoon munkaa mielstä P/J mikit sovi oikeen "Ihmisten pitäisi olla kiltimpiä toisilleen. Ja kasvattaa pidempi tukka." |
HC-Audio 22.09.2003 15:25:43 | |
---|
ite meinaan ostaa tollasen fenderin bassman 400 2x10 kombon mikä tosa kuvas näkyy "Ihmisten pitäisi olla kiltimpiä toisilleen. Ja kasvattaa pidempi tukka." |
jiekep 20.04.2005 01:42:53 | |
---|
|
Karlsson 20.04.2005 08:48:50 | |
---|
Phaserilla tuota auerodynea kokeilin taannoin. Ulkonäkö on mielestäni ihan kivaa modernisointia vanhasta jassosta, mutta en kyllä saanut tyydyttävää soundia siitä irti sitten millään. Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
Bassballs 21.04.2005 11:15:11 | |
---|
Phaserilla tuota auerodynea kokeilin taannoin. Ulkonäkö on mielestäni ihan kivaa modernisointia vanhasta jassosta, mutta en kyllä saanut tyydyttävää soundia siitä irti sitten millään. Mitenköhän noin ohut basso istuu syliin? Minä olen niitä miehiä jotka tykkää että on jotain mistä ottaa kiinni, enemmän mitä rakastaa. "Tiesin aivan hyvin mitä olin tekemässä.." |
Karlsson 21.04.2005 11:16:46 | |
---|
Mitenköhän noin ohut basso istuu syliin? Minä olen niitä miehiä jotka tykkää että on jotain mistä ottaa kiinni, enemmän mitä rakastaa. Jaa-a. Ei se mitenkään erityisen ohuelta tuntunut. Sylissä nimenomaan soitin sitä. Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
Bassballs 21.04.2005 13:58:30 | |
---|
Jaa-a. Ei se mitenkään erityisen ohuelta tuntunut. Sylissä nimenomaan soitin sitä. Tai siis.. eikös se ole se litteä malli? "Tiesin aivan hyvin mitä olin tekemässä.." |
Karlsson 21.04.2005 14:58:57 | |
---|
Tai siis.. eikös se ole se litteä malli? Litteä? No lähinnä sillee kaarevasti muotoiltu. Ei nyt erityisen litteä. Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
Mr. Right 21.04.2005 21:21:06 | |
---|
Niin, mun mielestä tuo body on kyllä aikas massiivinen.. Ainakin tämän pienen miehen syli on riittävästi täyttynyt. Itse diggaan kyllä vekottimesta näin ensi tuntumalta.. |