L.Ruoska 30.04.2005 10:17:49 | |
---|
Huomenta! Ongelma: mun rakas combo (Hartke KickBack 15) on ruvennu rätisemään. Soundi on hyvä kun soitan hellästi ja korkeemmilta kieliltä mutta heti kun annan esim. vapaata E:tä apinan raivolla niin ääntä tulee ulos jonkun sekunnin jonka jälkeen se alkaa rätisemään ja tätä rätinää kestää pari sekunttia. Sitten se pimenee. Ääni palaa takas kun vähän renkkaa piuhaa vahvarin inputissa. Eli siis tuntuis siltä että se inputti on levinny / inputin juotokset on pettäny ja heti kun tulee vähä tutinaa sinne vahvariin niin tulee kontaktihäikkää. Me soitetaan kyllä todella kovalla, mutta soundi on erittäin hyvä siihen saakka kunnes rätinä alkaa. Eli kalvo siitä ei oo menny, eikä noi alumiinikalvot taida ihan niin herkästi revetäkkään..vai? Vahvari on ainakin 5v vanha, ostin sen kolme vuotta sitten kaveriltani jolla muistan sen olleen ainakin pari vuotta. Oletan että takuut/maahantuojan huolto ei siis ole tässä mikään vaihtoehto kun ei mulla ole kuittiakaan. Nupissa on sarjanumero HS7L1179 jos siitä nyt joku osaa ikää lukea. Kysymys kuuluu: missäpäin pk-seudulla olis parsa/halvin/suositeltavin vahvistinkorjaaja? Entäs noi elektroniikkaliikkeet ja telkkarikorjaajat, kyllä kai sielläkin osataan noita korjata? Kiitos ajastanne! Kuritus.com - Jokainen ansaitsisi saada vähän turpaansa aina toisinaan. |
Karlsson 30.04.2005 12:49:07 (muokattu 30.04.2005 12:49:21) | |
---|
Vie Soitin Huttuselle. Sieläl mä oman kickbäkkini korkautin ihan samoista syistä. Ja eivät pidä pahoja hintoja. Paskat juotokset on tyyppivika noissa. Tai näköjään melkein kaikissa hartken styrkissa. Toiset kyllä sanoo että paskat soundit on se tyyppivika. Tiiä sitte. "Ainoa mikä erottaa sut trollista, on se että sä kuulut sbassomumoihin, joku muu käyttäjä saisi kunnolla satikutia jatkuvasta vittuilusta. Eikös sulle riitä Faq-ketju ja DADA, onko pakko myös terrorisoida tavallist keskustelua?" -Niskis |
pardy 01.05.2005 21:52:13 (muokattu 01.05.2005 22:33:57) | |
---|
missäpäin pk-seudulla olis parsa/halvin/suositeltavin No parsaa saa melkeen mistä tahansa lähimarketista, ja halpaakin on. Voin suositella lähes kaikkia parsalaatuja mitä nyt vain löytyy, mutta suomalaista kannattaa silti suosia. "...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua |
-jj- 02.05.2005 13:47:56 | |
---|
No parsaa saa melkeen mistä tahansa lähimarketista, ja halpaakin on. Voin suositella lähes kaikkia parsalaatuja mitä nyt vain löytyy, mutta suomalaista kannattaa silti suosia. pk-seutu=parsakaaliseutu? ;) |
L.Ruoska 02.05.2005 18:36:32 | |
---|
Heitin Huttuselle huoltoon Hartken. Sehän olikin hyvässä mestassa, joudun lähes jokapäivä ajamaan duunissa siihen Leppäsuonkadun Matkahuoltoon niin kävin vaan safkiksella nappaamassa himasta vahvarin kyytiin =) Hinta-arvioksi tuli 40e, ja sanoi että menee parisen viikkoa. Kuulemma noi jackit menee vahvareissa aika helposti sököks jos sitä piuhaa riuhdotaan jne. No, kyllähän sille on runtua annettu että syypää taidan olla minä ;-) Kuritus.com - Jokainen ansaitsisi saada vähän turpaansa aina toisinaan. |