Mulla on Big Muff, mutta tosin ryssäläinen versio. En ole tyytyväinen soundiin. Rokkia soitan, olenkin hankkimassa jotain toista särö purnukkaa. Tuo Big Muff toimii varmaankin ihan hyvin jos olis joku kunnon vahvari/kaappi yhdistelmä. Toi vahvari on varmaan hintaansa nähden ihan ok, kerran oon testannut kaupassa. (Ostin kuitenkin käytettynä hartken vastaavan, tosin 15"). Että semmosta, käy testaamassa jossain liikkeessä.. |
Mulla on Big Muff, mutta tosin ryssäläinen versio. En ole tyytyväinen soundiin. Rokkia soitan, olenkin hankkimassa jotain toista särö purnukkaa. Tuo Big Muff toimii varmaankin ihan hyvin jos olis joku kunnon vahvari/kaappi yhdistelmä. Toi vahvari on varmaan hintaansa nähden ihan ok, kerran oon testannut kaupassa. (Ostin kuitenkin käytettynä hartken vastaavan, tosin 15"). Että semmosta, käy testaamassa jossain liikkeessä.. Itte en ole saanut bassolla tuota muffia koskaan oikein toimimaan hyvin, mutta ehkä olen kädetön, kun monet sitä kuitenni käyttää... Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |