Aihe: true basistit hoi!
1 2 3 4
lion
27.04.2005 19:10:07
tuli hommattua tuollainen ibanezin GSR 200 beissi, joka ilmeisesti on hyvinkin suosittu ja paljon myyty basso. Itse olen tykännyt aivan älyttömästi soitella sillä ja saunditkin ovat mielestäni todella muhkeat. Aloin miettimään, että onko tämä jonkun true basisti eliitin mielestä käyttökelvoton paska, aloittelijan homobasso? Itse olen kyllä hemmetin tyytyväinen, mutta jos on näitä tämän basson vähättelijöitä, niin haluaisin kuulla mikä siinä on true-basistin mielestä vikana?

Itsellä heräsi sellainen ajatus, että tästä bassosta hintaluokkaa ylöspäin mentäessä kyse on enää fiilisjutuista, ulkonäöllisistä ja uskottavuuskysymyksiä. Myös mahdollisesti sitä "juuri oikean saundin hakemista". AKA kamarunkkausta.

Jees, pistäkää mielipiteitä, olisi kiva kuulla mielenkiintoisia mielipiteitä. Itse olen kyllä joka tapauksessa helvetin tyytyväinen uuden basson omistaja :D

- Li'oN
Olen Hovari. Simo. Systeemi tappaa yksilön - Jumalaa ei ole - Nahkahousuissa voi vihdoin tuntea olevansa alaston.
Jooba
27.04.2005 19:28:00
Mun mielestä toi on kanssa hyvä basso, olen soittanut tuollaista, ja se on vielä koulun käytössä niin se on niin surkeassa kunnossa mutta kyllä sellaisen voisi ottaa ehjänä bassoksi itselleni.
hemmo
27.04.2005 19:47:31

En ole moista koskaan kokeillutkaan. Onko se halpa? Aktiivipeli lienee?
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
Niskamies
27.04.2005 19:49:16
GSR200 on kyllä hyvä basso, ainakin ne pari yksilöä mitä mä oon soitellut. Mutta kamarunkkailu on kivaa, itsellä on ainakin paljon parempi fiilis soittaa kun kaulassa roikkuu 2 kiloeuron sadowsky kuin 0,2:n kiloeuron Ibanez. Mutta kukin taaplaa tavallaan.
Meitsi on meshissä.
Incarnation
27.04.2005 19:50:07
GSR200 on hyvä (aloittelija)basso, itsekin omistin sellaisen ennen nykyistä rakastani.
Kun aikansa basson kanssa soittelee, alkaa siitä löytämään vikoja, joita halvemmissa on yleensä aina enemmän kuin astetta kalliimmissa soittimissa. Tämän takia sitä alkaa parempaa eli toisin sanoen kalliimpaa soitinta kaipaamaan. Tai ainakin niin meikäläisen kohdalla.

Loppusanoiksi sanoisin, että Warreni pesee sen entisen GSR200:n loppunumeroin 100-0 joka osa-alueella.
Rest in peace Dime
Karlsson
27.04.2005 19:50:21
Itsellä heräsi sellainen ajatus, että tästä bassosta hintaluokkaa ylöspäin mentäessä kyse on enää fiilisjutuista, ulkonäöllisistä ja uskottavuuskysymyksiä. Myös mahdollisesti sitä "juuri oikean saundin hakemista". AKA kamarunkkausta.

Siis olennaisimman eli käypän bassolinjan soiton hoitanee vaikka kuinka hirveellä ritsanjämällä.

Jos aatellaan samaa autopuolella, niin kyllä varmaan sillä 80-luvun loppuun ajetulla corollalla pääsee sen työmatkan, mutta olisha se Mersu pähee kuitenni. Tiiätsä.
Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003
hemmo
27.04.2005 19:50:35

GSR200 on kyllä hyvä basso, ainakin ne pari yksilöä mitä mä oon soitellut. Mutta kamarunkkailu on kivaa, itsellä on ainakin paljon parempi fiilis soittaa kun kaulassa roikkuu 2 kiloeuron sadowsky kuin 0,2:n kiloeuron Ibanez. Mutta kukin taaplaa tavallaan.

Mutta olisko viä paree fiilis jos kaulassa olis 6 donan muodokas Ritter, saksalainen käsintehty laatuvehjes?
Karlsson
27.04.2005 19:51:38

Eli hinta määrää vai?
Ärlä #002-003
hemmo
27.04.2005 19:52:43

Eli hinta määrää vai?

Jep. Itse satsaan laatuun.
Karlsson
27.04.2005 19:54:37

Ilmankos sulla o Samickissa kullatut virikoneet...
Ärlä #002-003
Niskamies
27.04.2005 19:56:31

Mä satsaankin hintaan, pitänee ostaa Ritter että fiilis paranee.
Meitsi on meshissä.
Karlsson
27.04.2005 19:57:31
Mä satsaankin hintaan, pitänee ostaa Ritter että fiilis paranee.

Voitki myyä sen Sadowskyn ritsas pois lojumasta, sanotaa 0,2 kiloeurolla.
Ärlä #002-003
hemmo
27.04.2005 19:57:58

Ilmankos sulla o Samickissa kullatut virikoneet...

Niin, sekin, mutta myös kahden ns. nimiräplääjän entiset sbassot. Laatua?
hemmo
27.04.2005 19:58:31

Voitki myyä sen Sadowskyn ritsas pois lojumasta, sanotaa 0,2 kiloeurolla....

...Kenylle!
Karlsson
27.04.2005 19:59:12

Mojoo. Mojoo.
Ärlä #002-003
Teijo K.
27.04.2005 19:59:42

Nojoo. Mun kondra on ollut jonku tosi huippu sisustusarkkitehdin kotona koristeena.

Tai varmaan on itse puhunut "sisustuselementistä". Proo!
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
Niskamies
27.04.2005 20:00:07
...Kenylle!

Olisko se 0,2 kiloeuroa hyvä hinta? Munsta se on aika paljon laatuun nähden.
Meitsi on meshissä.
hemmo
27.04.2005 20:00:23

Mojoo. Mojoo.

"Groove on se vihreä kasvusto nauhojen välisessä maastossa."
hemmo
27.04.2005 20:01:13

Nojoo. Mun kondra on ollut jonku tosi huippu sisustusarkkitehdin kotona koristeena.

Tai varmaan on itse puhunut "sisustuselementistä". Proo!

Siis onko Keny sisustusark.? Tämä lienee sitä salattua tietoa....
Karlsson
27.04.2005 20:01:54
"Groove on se vihreä kasvusto nauhojen välisessä maastossa."

Jeah, babe, sitä pittää olla. Sitä ei saa ees rahnalla.
Ärlä #002-003
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)