Aihe: vahvistin ongelma.
1
ruoska84
24.04.2005 18:45:48
ongelma nimi on se et ei tiedä millaisen vahvistimen ostaa.. omistan tällähetkellä ampegin 1x15 ja 4x10 classic kaapit ja warwickin jonkun paskan 300wattisen sonic nupin.. saundi oli aikas kuppanen kunnes ostin sanampin psa-1:n efektin(koska soitan myös kitaraa).. harkitsen tässä nyt jotain päättärin ostoo, mutta ei ole mitään hajua niistä..

eli jos saisi mielipiteen: joku päättäri vaiko joku esim. ampegin nuppi..? ja jotain perusteluja olisi hyvä laittaa mukaan et sais päivitettyä tietoutta..

p.s death trash on kyseessä :D
pardy
24.04.2005 18:47:39

ongelma nimi on se et ei tiedä millaisen vahvistimen ostaa.. omistan tällähetkellä ampegin 1x15 ja 4x10 classic kaapit ja warwickin jonkun paskan 300wattisen sonic nupin.. saundi oli aikas kuppanen kunnes ostin sanampin psa-1:n efektin(koska soitan myös kitaraa).. harkitsen tässä nyt jotain päättärin ostoo, mutta ei ole mitään hajua niistä..

eli jos saisi mielipiteen: joku päättäri vaiko joku esim. ampegin nuppi..? ja jotain perusteluja olisi hyvä laittaa mukaan et sais päivitettyä tietoutta..

p.s death trash on kyseessä :D

Osta pääte jos sulla kerran on PSA. Potkuu riittää takuulla kovaäänisimpiinkin sessioihin ja lompakko kiittää kun et osta Ampegia.
"...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua
balzary
24.04.2005 19:04:12

eiköhän toi psa oo noihin musatyyleihin tosi hyvä. mulla itellä oli samanlainen päättärin kanssa jonkun aikaa, kyllä siitä mainiot soundit irtoo. audiodivarista tai mnetin torilta käytetty päättäri, selviät todnäk suhteellisen halvalla.
balzary
25.04.2005 10:52:01

sähän voit nyt ensialkuun testata sitä psa:ta warren nupilla, ohitat vaan sen w:n oman etuasteen.
M.Hanski
25.04.2005 10:58:41
Mulla ois kevyt ja tehokas yksikanavainen päätemoduli, josta oon hankkiutumassa eroon. Painoa huimat 2,15 kg, tehoa antaapi 280 W @ 8 ohm ja 530 W @ 4 ohm. Ulkomitat n. 27 cm * 15 cm * 8 cm.
balzary
25.04.2005 11:02:33

Mulla ois kevyt ja tehokas yksikanavainen päätemoduli, josta oon hankkiutumassa eroon. Painoa huimat 2,15 kg, tehoa antaapi 280 W @ 8 ohm ja 530 W @ 4 ohm. Ulkomitat n. 27 cm * 15 cm * 8 cm.

tutun kuulonen päättäri. eiku hei tollahan mä just testasin sitä psa:ta. joo, hyvin toimi jne. naurettavan kokonen loota.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)