Aihe: Fender Deluxe P-Bass
1 2 3
Jimoleon
21.04.2005 19:47:07
Tässä ajattelin alkaa kattelee uusia vehkeitä ku tossa säästämisessä tapaa mennä aikansa, niin onko tästä mihinkään? Henk. koht. kokemuksia? Sisäpiirin tietoa?

http://fender.com/products/search.php?partno=0135760359
http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-178641.html

Ja muita ehotuksia säästökohteeks otetaan vastaan :)
Avon
26.04.2005 02:38:08
Jos tuo ei olisi aktiivipeli niin kiinnostaisi minuakin... P:n body ja J:n kaula voisi olla mielenkiintoinen kokeilla, sekä tuo P/J mikitys.

Just on puhetta Talkbassissa aiheesta, kuulemma vasta männävuosina pistetty patteria kehiin, pirskatti...
Champagne for my real friends and real pain for my sham friends
N_Bates
26.04.2005 09:17:25

joo, toi aktiivimalli on julkaistu tyyliin viime vuonna. Itekkin olen kovasti säännöllisin väliajoin kuolannut tuota, ja erityisesti sitä vanhaa passiivimallia. Melkein jo ostin, mutta oli silloin liian heikko rahatilanne. Eihän tuo aktiivietusen ohittaminen mikään iso homma ole, mutta kun molempien mallien hinta on sama, niin väkisinkin ne on joutunu tinkimään jostain muualta että ovat sen aktiivihärpäkkeen sinne voineet laittaa.
Hyppäsin jokeen ja mitä näinkään. Mustasilmäiset enkelit uiskentelivat kanssani.
sirdickyj
26.04.2005 09:24:56
Mulla on (vaikkei Fenkku olekaan) presari jazzin kaulalla ja P/J mikitys siinä. Mikäs siinä, joku tykkää. Itse just nyt on fiilis että vaihtaisin presarin kaulan siihen kernaasti.
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
N_Bates
26.04.2005 09:36:21

Mulla on (vaikkei Fenkku olekaan) presari jazzin kaulalla ja P/J mikitys siinä. Mikäs siinä, joku tykkää. Itse just nyt on fiilis että vaihtaisin presarin kaulan siihen kernaasti.

Sopiskohan mun tokain kaula siihen. Voisin kernaasti vaihtaa!
Hyppäsin jokeen ja mitä näinkään. Mustasilmäiset enkelit uiskentelivat kanssani.
NYdoll
26.04.2005 13:41:01

Kaveri yrittäny pikkusen kauan tyrkyttää tuota Tokain kaulaa muille. Mikäs vika siinä on sehän on kerrassaan loistava! Mukava vaahteraotelaudan napse kuuluup...
metalli sykkii...
N_Bates
26.04.2005 13:47:54

Se on liian iso. Ei vaan tunnu niin hyvältä kourassa kun kapea jatsikaula. On se ihan soitettava, varsinkin kun laitoin siihen jatsibasson satulan, mutta ei se ole läheskään niin mukava kuin jasson kaula. Jos ois kesällä reipas niin vois hioa tuota halkoa...
sirdickyj
26.04.2005 14:26:12

Nii, toi mun kaula on kyllä aika hieno, kun siinon ne mustat pilkut vaan sillee pienellä siellä yläkulmassa, eli lähestulkoon ilman merkintöjä se kaula.

Mites mä voisin kuvitella, että ihan heittämällä ei toisen basson kaulaa voi laittaa mihinkään?
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Niskamies
26.04.2005 14:29:54
Mites mä voisin kuvitella, että ihan heittämällä ei toisen basson kaulaa voi laittaa mihinkään?

Kyllä ainakin esim Fenderin ja Warwothin kaulat ovat täysin yhteensopivia.
Meitsi on meshissä.
balzary
26.04.2005 14:31:25

paljol n-bates myyt sen sun p-kaulan? (siinä ihmeellisessä tapauksessa että se sopis mun sbasoon)
pardy
26.04.2005 14:31:30

Kyllä ainakin esim Fenderin ja Warwothin kaulat ovat täysin yhteensopivia.

Oho? En ois ikuna uskonu et Warmothin "Jazz"-malliset kaulat sopii jatsariin!
"...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua
Karlsson
26.04.2005 15:10:52
Oho? En ois ikuna uskonu et Warmothin "Jazz"-malliset kaulat sopii jatsariin!

Pitäsköhä soittaa Ripley´siin?
Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003
Hullu basisti
27.04.2005 11:02:58 (muokattu 27.04.2005 11:31:05)
Näitäkään ei saa vasurina... voe rähmä. Joskus Fenkku teki niitä American Standard Hot Rodded P-bassoja, missä oli kanssa jasso mikki tallan puolella ja kaiken lisäksi olivat passiivipelejä. Nii ja jasson kaulalla. Niisk, ei ollu sillo varaa moiseen, niitä olis saanu vasurina. Ja niissä oli tietty grafiitilla jäykistetty kaula.

American P-bassoa S-1 vipstaakkelilla varustettuna näyttäs saavan vasurina (musta ja sunburst). Tietääkö kukaan mitä sellanen maksaa ja onko jossain Suomessa sellasia myynnissä? Nyt alko säästäminen (saakelin GAS päällä).
"I have taken more out of alcohol than alcohol has taken out of me" Winston Churchill
pehko
27.04.2005 12:41:58
Kaveri yrittäny pikkusen kauan tyrkyttää tuota Tokain kaulaa muille. Mikäs vika siinä on sehän on kerrassaan loistava! Mukava vaahteraotelaudan napse kuuluup...

no, jos ei kelpaa, niin minä voin ottaa sen kyllä ilomielin...omassa bassossa kaula on ihan propellilla...
Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele"
pardy
27.04.2005 12:54:14

no, jos ei kelpaa, niin minä voin ottaa sen kyllä ilomielin...omassa bassossa kaula on ihan propellilla...

Hm, joku haluaa varmasti vaihtaa oman hyvän kaulansa sellaiseen joka on ropelilla...
pehko
27.04.2005 12:58:53 (muokattu 27.04.2005 13:00:51)
Hm, joku haluaa varmasti vaihtaa oman hyvän kaulansa sellaiseen joka on ropelilla...

onko joku puhunu vaihtamisesta jotain? ilmeisestin olen taas lukennu kieroon......aika yllättävää.....niihän siellä lukikin...
pardy
27.04.2005 12:59:16

onko joku puhunu vaihtamisesta jotain?

"Sopiskohan mun tokain kaula siihen. Voisin kernaasti vaihtaa!"
Karlsson
27.04.2005 12:59:41
Tappelu tappelu!
Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003
pardy
27.04.2005 13:00:36

Tappelu tappelu!

No todellaki, kyllä alkaa kohta läski jumalauta tummumaan!
pehko
27.04.2005 13:02:08
No todellaki, kyllä alkaa kohta läski jumalauta tummumaan!

niin no joo...olinpa taasen lukenut hyvin pitkälti kieroon....

hmmm...mul ei kyllä hirveesti läskiä ole.....=D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)