Pasifisti basisti 19.05.2005 19:16:31 | |
---|
Tilanne on siis tämä, että olen etsimässä kakkosbassoa Fender Jazz-basson rinnalle. Olen lähinnä kiinnostunut tuommoisista Fender tyyppisistä bassoista (maanläheisistä väreistä jne.). Olen tutkiskellut lähinnä Squier standard Precisionia, Warwick rockbass streameria, Tokain Hardpuncheria. Myös Olp:n Musari kopiot kiinnostavat. Olisin kiinnostunut kuulemaan Mielipiteitä noista ja miksei joistain muistakin bassoista tuossa alle 400 euron hintaluokassa. Basso pitäisi pystyä virittämämään alas ainakin d:hen. Ja SAundi voisi olla tukevampi kuin tuossa Jazz bassossa. Mikähän voisi olla oikea basso minulle? www.silhuetti.net |
balzary 19.05.2005 19:29:34 | |
---|
käytetty basso mnetin torilta. Bob - not war! |
Pasifisti basisti 19.05.2005 19:33:40 | |
---|
käytetty basso mnetin torilta. Ahaa. Selvä kiitos vinkistä ;) Eipä taida olla noin yksinkertaista. www.silhuetti.net |
hemmo 19.05.2005 19:34:47 | |
---|
Ahaa. Selvä kiitos vinkistä ;) Eipä taida olla noin yksinkertaista. Kyllä se voi ollakin, munsta. Seuraa Torin tarjontaa päivittäin ja kysy vaikka täällä kannataako joku ritsa ostaa. Kyä me neuvotaan. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
balzary 19.05.2005 19:36:16 | |
---|
aktiivisesti kun toria seuraa vähän aikaa niin kyllä sieltä jotain hyvää aina eteen sattuu. Bob - not war! |
hemmo 19.05.2005 19:41:32 (muokattu 19.05.2005 19:48:04) | |
---|
aktiivisesti kun toria seuraa vähän aikaa niin kyllä sieltä jotain hyvää aina eteen sattuu. Kuten eilen oli halpa Epiphonen SG-basso, mutta kun en huomannut, ajoissa. 8-( "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
Pasifisti basisti 19.05.2005 20:02:20 | |
---|
Olen tuota toria seurannut aktiivisesti siitä asti kun rekisteröidyin. Kyse onkin nyt siitä, että asialla on hieman kiire, enkä ehdi odotella vuotta tai kahta toria seuraillen. Sitten tuosa torissa on myös se ongelma, että autotottomana pääsen harvoin bassoa testaamaan ennen ostamista. Olenkin siis lähinnä kiinnostunut noiden edellämainittujen bassojen omistajien mielipiteistä. Mutta kiitokset kumminkin Vinkistä. www.silhuetti.net |
hemmo 19.05.2005 20:14:08 | |
---|
Olen tuota toria seurannut aktiivisesti siitä asti kun rekisteröidyin. Kyse onkin nyt siitä, että asialla on hieman kiire, enkä ehdi odotella vuotta tai kahta toria seuraillen. Ei tarvitse olla noin pitkästä ajasta kyse, päivistä. Sitten tuosa torissa on myös se ongelma, että autotottomana pääsen harvoin bassoa testaamaan ennen ostamista. Jos on riittävän halpa, voi riskillä ostaa kokeilematta, mutta olennaisten seikkoje selvittäminen ennen kauppaa on tärkeää. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
willie 20.05.2005 20:27:34 | |
---|
Balzary : käytetty basso mnetin torilta. Juu, samaa mieltä. En sijoittaisi 400e uuteen bassoon, vaan nimenomaan käytettyyn. Tuolla budjetilla saat hyvän käytetyn valmiiksi säädetyn ja sisäänsoitetun basson. Tod.näk. paljon paremman kuin kaupan hyllyltä tuolla hinnalla. Kun hankit käytetyn suoraan omistajalta, jää ne kaupan välistäveto -eurotkin pois. Tottahan uusi on aina uusi ja neitseellinen, ja saattaa tuntua enemmän "omalta" bassolta kuin käytettynä hankittu basso. Vinkkinä: ihan pienikin modaus siihen käytettynä hankittuun bassoon tekee siitä "oman" tuntusen, jos se käytettyys jotenkin häiritsee. M.O.T. |