Aihe: Lukekaa tämä armon bassottelijat
1 2
Riksu_basisti!!!
14.05.2005 13:31:11
Ostin tänään ton hartken 410xl:än
ok ei mitää mut sen hinta oli 565e.
no mä luulin et olin ostamassa tota transporteria ja menin valittaa et miks vitus se maksaa noi paljo.
no myyjjä sit ihmetteli hintaa ja tskekkaili konneeelta ja sanos et sulle voidaan myydä se 468e. HAHA
ei se myyjjä huomannu eroo niinku en mäkää heti.
se luuli myyvänsä mulle sen paskan transporterin.
Elämästä saa ja pitää nauttia. Musiikki on tapa muistaa se_____ Riksu_basisti_____
möhköfanttimies
14.05.2005 13:43:31
Siehä äijjä oot.
"If bullshit was music, that fellow would be a brass band." Paddy Crosbie.
Riksu_basisti!!!
14.05.2005 13:44:11
kiitos
Elämästä saa ja pitää nauttia. Musiikki on tapa muistaa se_____ Riksu_basisti_____
ozmo
14.05.2005 14:01:48

niin tosiaan... sen "paskan" transportterin... voi pyhä helvetti sentään!
ei mulla muuta, jatkakaa.
Fuck pride! Pride only hurts, it never helps...
Puavali
14.05.2005 16:06:20
Ostin tänään ton hartken 410xl:än
ok ei mitää mut sen hinta oli 565e.
no mä luulin et olin ostamassa tota transporteria ja menin valittaa et miks vitus se maksaa noi paljo.
no myyjjä sit ihmetteli hintaa ja tskekkaili konneeelta ja sanos et sulle voidaan myydä se 468e. HAHA
ei se myyjjä huomannu eroo niinku en mäkää heti.

Hartke 410blx thomannilta 469, sait euroa ja potsikulua halvemmalla. jee!
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
Karlsson
14.05.2005 18:22:03
niin tosiaan... sen "paskan" transportterin... voi pyhä helvetti sentään!
ei mulla muuta, jatkakaa.

Kuulemma vakavia kestävyys ongelmia Transportterin elementeissä. No, korostetaan sanaa "kuulemma".
"Rokkibändejä on liikaa" -Tellu
Wil-J
14.05.2005 19:04:04
Kuulemma vakavia kestävyys ongelmia Transportterin elementeissä. No, korostetaan sanaa "kuulemma".

Mulon se 115. Meiän koululla on 4x10, se on muuten toiminut hyvin, mutta joku valopää oli luukuttanut jollain aivan ylitehoisella vahvistimella sitä ihan täysiä niin elementit oli poxahtanu.
"You can´t hold no groove if you ain´t got no pocket."
Wil-J
14.05.2005 19:04:53
Muuten, jos tosta elementi poksahtaisi tosta mun TPstä niin voisiko siihen vaihtaa pahvikartioisen tilalle?
Karlsson
14.05.2005 19:24:19
Mulon se 115. Meiän koululla on 4x10, se on muuten toiminut hyvin, mutta joku valopää oli luukuttanut jollain aivan ylitehoisella vahvistimella sitä ihan täysiä niin elementit oli poxahtanu.

Ööö... Exactly my point?
Wil-J
14.05.2005 19:41:52
Ööö... Exactly my point?

No en mitenkään yrittänyt kumota sun pointtia tai mitään vastaavaa. Toin vain tähän mukaan hieman empiiristä näkökulmaa ja myös sen kannan että kyse oli väärinkäytöksestä sillä kertaa ainakin.
ozzyfani
14.05.2005 19:47:14
HArtken 410 xl mikäs se on? nevör höörd =) mut aika paljo näyttää maksavan. (tyhmä pasisti) =/
Wil-J
14.05.2005 19:48:51
HArtken 410 xl mikäs se on? nevör höörd =) mut aika paljo näyttää maksavan. (tyhmä pasisti) =/

Passokaappi, daa. Aika keskihintainen.
ozmo
14.05.2005 20:19:02

Niinpä! Kuulemma... :)
Taas tätä netin autuutta. Mistäköhän johtuu, että tällaisia kokemuksen syvään rinta-ääneen pohjautuvia arviointeja niinkuin tos aloitusvietis esiintyy tääl m-netis suhteellisen paljon... Huvittaa, ensin tyyppi toteaa tietämättömyytensä XL- ja TP-sarjojen eroista ja sit heti perään toteaa et transportteri on paska. :D
Joku on taas sattunut kuulemaan...
VÄKIPÄÄ
14.05.2005 22:17:40
Mieltä avartavaa tietoa sisältävä keskustelu.
Dimebag Darrell in memoriam. "I shake my fists at skies above Mad at God"
Karlsson
15.05.2005 00:15:31
Niinpä! Kuulemma... :)
Taas tätä netin autuutta. Mistäköhän johtuu, että tällaisia kokemuksen syvään rinta-ääneen pohjautuvia arviointeja niinkuin tos aloitusvietis esiintyy tääl m-netis suhteellisen paljon... Huvittaa, ensin tyyppi toteaa tietämättömyytensä XL- ja TP-sarjojen eroista ja sit heti perään toteaa et transportteri on paska. :D
Joku on taas sattunut kuulemaan...

Äitis huvitti.

XL-kaapeista mulla ei ole pahaa sanottavaa, sillä mulla oli 410xl-kaappi apauttia 5 vuotta kovassa käytössä ja sen kestävyyden tai soundin suhteen ei ollut mitään valittamista.

Sen sijaan Transportereista olen joko täältä tahi muilta foorumeilta lukenut vähemmän mairittelevia lausuntoja, joihin perustan oman käsitykseni niistä. Ja kierrän ne kaukaa.
onde
15.05.2005 11:39:07
Äitis huvitti.

XL-kaapeista mulla ei ole pahaa sanottavaa, sillä mulla oli 410xl-kaappi apauttia 5 vuotta kovassa käytössä ja sen kestävyyden tai soundin suhteen ei ollut mitään valittamista.

Sen sijaan Transportereista olen joko täältä tahi muilta foorumeilta lukenut vähemmän mairittelevia lausuntoja, joihin perustan oman käsitykseni niistä. Ja kierrän ne kaukaa.

Samin vanha kaappi on saanut käskyä mun taholta ja porskuttaa edelleen vaikka on luukutettu 2.5 kilowatin päätteellä välillä aika lujaakin! Ainakin itte oon ollut tyytyväinen parjattuihin Hartken XL kaappeihin.Itelläni 2 kpl 4x10 XL
But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever
ozmo
15.05.2005 14:04:00
Äitis huvitti.

No siinähän kiertelet, mulle yks hailee... :)
Itse taas perustan oman näkemykseni transportterista siihen, et oon luukuttanu omaa kaappiani puoltoista vuotta ilman minkäänlaisia ongelmia. Ja todellakin luukutin kaappia niin et elementit vaan väpätti ja koko ajan pelotti, et millon poksahtaa, mut eipä poksahtanu. Ainut mikä tos kaapis mätti oli se et ei meinannu saada tarpeeks mökää ulos. (tietty ku nupista ei lähde yhdellä kaapilla kaikkia tehoja ulos) Nyt sit sain finanssipuolelle tukea ja ostin kaveriks SWR:n työmiehen kakskertaakympin ja ääntä lähtee!
Puoltoista vuotta ei ole vielä paljoa, mut lisäksi tunnen tyypin jolla on ollut vastaava kaappi kymmenen vuotta ja nimenomaan kehui mulle et kaappi kestää. (sillä perusteella lähinnä omani ostinkin, ku ei XL:lään riittäny rahat)
onde
15.05.2005 14:42:08
No siinähän kiertelet, mulle yks hailee... :)
Itse taas perustan oman näkemykseni transportterista siihen, et oon luukuttanu omaa kaappiani puoltoista vuotta ilman minkäänlaisia ongelmia. Ja todellakin luukutin kaappia niin et elementit vaan väpätti ja koko ajan pelotti, et millon poksahtaa, mut eipä poksahtanu. Ainut mikä tos kaapis mätti oli se et ei meinannu saada tarpeeks mökää ulos. (tietty ku nupista ei lähde yhdellä kaapilla kaikkia tehoja ulos) Nyt sit sain finanssipuolelle tukea ja ostin kaveriks SWR:n työmiehen kakskertaakympin ja ääntä lähtee!
Puoltoista vuotta ei ole vielä paljoa, mut lisäksi tunnen tyypin jolla on ollut vastaava kaappi kymmenen vuotta ja nimenomaan kehui mulle et kaappi kestää. (sillä perusteella lähinnä omani ostinkin, ku ei XL:lään riittäny rahat)

Osta tehokkaampi vahvistin! Enemmän mökää vähemmän väpätystä!
But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever
hollstro
15.05.2005 16:46:28

Passokaappi, daa. Aika keskihintainen.

Hartken 4x10" XL on aikoinaan ollut monen mielestä parasta mitä on. Muodit ja mielipiteet vaihtuvat, mutta se tosiasia pysyy että kyseessä on pro-tason kaappi, edelleen. Eri asia on hakeeko sellaista saundia. Mie tykkään.
pardy
15.05.2005 16:48:43

Hartken 4x10" XL on aikoinaan ollut monen mielestä parasta mitä on. Muodit ja mielipiteet vaihtuvat, mutta se tosiasia pysyy että kyseessä on pro-tason kaappi, edelleen. Eri asia on hakeeko sellaista saundia. Mie tykkään.

Nojuu, mutta kyllä se keskihintainen silti on. Eikä ne nyt laadullisesti nykypäivänäkään ole ihan samaa kuin abaut vuosikymmen sitten, nyt kun ne valmistetaan Usa:n sijasta Kiinassa.
"...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)