NYdoll 24.12.2004 02:47:12 | |
---|
Onkos moni kokeillut tuollaista ibanezin puoliakustista? omiin näppeihin tuntui ainakin uskomattoman hyvältä ja mikkikin oli oikein loistava. Omistaako kukaan kenties kyseistä bassoa? Olisi kivaa kuulla kuinka luotettava vehje on. "I´ve got razorblade lips, gonna kiss some wrists..." Turbonegro - Fuck the world |
jawalami 16.05.2005 18:24:48 | |
---|
Onkos moni kokeillut tuollaista ibanezin puoliakustista? omiin näppeihin tuntui ainakin uskomattoman hyvältä ja mikkikin oli oikein loistava. Omistaako kukaan kenties kyseistä bassoa? Olisi kivaa kuulla kuinka luotettava vehje on. Tänään tuli postissa. Mukavan yksinkertainen peli, yksi mikki ja säädöt volume ja tone. Kaula melko ohut, sopii mulle kun olen pienikätinen. Kevyt kantaa, soittaa ja intonaatiokin pelittää suuremmitta säädöittä. Jos jotakin miinusta hakemalla hakee, niin mikki on hieman heikkotehoinen. Sävysäätöjä kun ei oikein ole, niin yhden soundin vehjehän tässä on kyseessä. Toisaalta, flatwoundeilla kielitettynä peli antaa juuri sellaisen bassosoundin ja -tatsin mitä kaipasinkin. Hintansa arvoinen. Jalo Walamies |
willie 16.05.2005 20:33:26 | |
---|
|
Teijo K. 16.05.2005 21:07:03 | |
---|
|
NYdoll 16.05.2005 23:45:36 | |
---|
Just tuota tarkoitin.. Tossa on kyllä mun mielestä melko levee kaula... Leveempi ku presarissa varmaan. Mikki oli ainaki mun mielestä aika jees... metalli sykkii... |
balzary 17.05.2005 08:45:00 | |
---|
Tuota Ibanez Artcorea olen himoinnut, ei vaan ole vielä sattunut eteen hipelöitäväksi asti. Siistin näköinen ainakin on, jos tätä tarkoitit : helsingin levytukussa on ainakin tuollainen. Bob - not war! |
jawalami 17.05.2005 10:28:10 | |
---|
Terve, tämä AGB140 se juuri on, vaikka oma kappaleeni on sitä harvinaisempaa väriä, brown sunburst. Kaula on omasta mielestäni melko ohut ja helppo soittaa. Instrumentti ei ole kaulapainoinen eikä painava muutenkaan. Tämä on pelkkää plussaa; olen nähkääs kärpässarjalaisia, mitä ruumiinkokoon tulee. Jalo Walamies |
willie 18.05.2005 17:33:17 | |
---|
helsingin levytukussa on ainakin tuollainen. Kokeilitko Ari tuota Artcorea ? Kotibassoksi tollasen ajattelin ja Arvan mainitsema kaulapainoisuus ei niinkään haittaa, harvemmin kotona stondaten tulee soitettua.. |
Jannipaali 18.05.2005 17:56:40 | |
---|
Kokeilitko Ari tuota Artcorea ? Kotibassoksi tollasen ajattelin ja Arvan mainitsema kaulapainoisuus ei niinkään haittaa, harvemmin kotona stondaten tulee soitettua.. Ota kuule ihan rauhassa, ei se soitin mikään nainen ole. *Kaikki vahvistimet toimivat savulla, kun savu tulee ulos ne ei enää toimi* |
M.Hanski 18.05.2005 18:00:41 | |
---|
Kokeilitko Ari tuota Artcorea ? Kotibassoksi tollasen ajattelin ja Arvan mainitsema kaulapainoisuus ei niinkään haittaa, harvemmin kotona stondaten tulee soitettua.. Olin sattumoisin samaan aikaan Levytukussa ja rämpyttelin Artcorea pikaisesti jakkaralla istuen. Ei se juurikaan kaulapainoinen ole. |
Zarmo 18.05.2005 18:07:12 | |
---|
Ei se juurikaan kaulapainoinen ole. Eini. Ei olepainoa kaulassa, eikä paljon muuallakaan, köykänen on. Eilen moista testasin. Ihan käypä peli, jos sellasen haluaa, ei kuiteskaan mikään all around-soitin ehkä. No lauvantaina varmaan kokeillaan, miten toimii tositoimissa. Lukekaa runoutta
GAS ei kuole, GAS nukkuu! |
Teijo K. 18.05.2005 20:50:38 | |
---|
Eini. Ei olepainoa kaulassa, eikä paljon muuallakaan, köykänen on. Eilen moista testasin. Ihan käypä peli, jos sellasen haluaa, ei kuiteskaan mikään all around-soitin ehkä. No lauvantaina varmaan kokeillaan, miten toimii tositoimissa. Eli jos sen laittaa kaulaan roikkumaan nylonhihnaan, ja irroittaa kädet soittimesta, niin kaula ei ns. sukella lattiaan? Sittenhän se kuulostaa hyvältä. |
Zarmo 18.05.2005 20:54:55 | |
---|
Eli jos sen laittaa kaulaan roikkumaan nylonhihnaan, ja irroittaa kädet soittimesta, niin kaula ei ns. sukella lattiaan? Sittenhän se kuulostaa hyvältä. Asiallisen nahkahihnan kanssa tuntu pysyvän aloillaan. Lauvantaina testaan liukkaammalla hihnalla, on tuo kyseisen soittopelin omistajan hihna sen verran lyhyt, että asettuu basso meikäläisen kaulassa akateemiselle korkeudelle, josta en tykkää lain. Lukekaa runoutta
GAS ei kuole, GAS nukkuu! |
balzary 18.05.2005 21:36:51 | |
---|
Kokeilitko Ari tuota Artcorea ? Kotibassoksi tollasen ajattelin ja Arvan mainitsema kaulapainoisuus ei niinkään haittaa, harvemmin kotona stondaten tulee soitettua.. kyllä mä sitä kokeilin. ihan mukavan tuntunen, pikkasella säätämisellä varmasti mukava peli. ei varmasti cacampi ostos, jos tuon tyyppistä peliä himoitsee. kaulapainoisuudesta en muista mittä. Bob - not war! |
willie 19.05.2005 18:32:20 | |
---|
Jannibal : Ota kuule ihan rauhassa, ei se soitin mikään nainen ole. Äläs enska nyt horise.... Kyllä soitin on enemmän nainen kuin mies ! Vai onks sun kaikki beisit miehiä... ? Homn. Oot homn. |