Aihe: Custom Sound
1
bloodsucker
16.05.2005 14:04:17
Mulla on sellainen vahvistin kuin Custom Sound Colt65B. En ole muualla törmännyt tuon merkkisiin vahvareihin, enkä googlettamallakaan löytänyt ainakaan yhtäkkiseltään mitään. Olisko kellään tietoa tuosta merkistä?
Zambe
21.05.2005 12:15:49

Itse soittelin bändin alkuaikoina koulusta lainatulla vanhalla Custom Sound vahvistimella bassoa(mallia en tiedä) Siinä oli kolme kanavaa ja tehoa ihan mukavasti.
Se oli ilmeisesti jonkin näköinen yleisvahvistin koska sillä pystyi soittamaan kitaraa ja bassoa ja kuulemma sitä oli käytetty koulussa jopa laulukamojen korvikkeena.
Giving our blood to the doomsday machine...
Penasol
21.05.2005 13:48:44

Omistin vuosia sitten Custom Sound Cub 60 lead- kitaracombon, ja kyllähän se ihan käyttökelpoinen vehje oli. Siinä oli sisäänrakennetut muhkea jousikaiku ja chorus. Pidin aika paljon sen puhtaasta soundista. Kyseessä oli siis 60w transistorivahvistin, yksikanavainen.
"Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana."
kassper
21.05.2005 15:40:52

Mulla on tollanen pieni Cub30 basso vahvari himassa. Aika honkkelit soundit... Onhan tuota tullut käytettyä bassolle, kitaralle, laululle ja kiippareille :) Hyvin on toiminu kaikissa.

Englantilainen valmistaja tuo kaiketi on (English Custom Sound) Netistä ei tosiaan löydy mitään kyseisestä merkistä. Tai sitten en vaan osaa...

Omani sain joskus aikoinaan, kun ostin ekan basson. Tuli siinä kylkiäisenä mukaan. Myyjäkään ei osannut sanoa muuta kun että yleisvahvistimena käytetty. Sen tarkemmin ei koko värkistä osannut mitään sanoa.
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs
Mr. Right
23.05.2005 21:36:52
Eikös tuo kirjoiteta muuten Kustom Sound?
helperi
23.05.2005 23:08:40
Eikös tuo kirjoiteta muuten Kustom Sound?

Puhuvat eri merkistä...
On päiviä jolloin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)