thompsu 04.06.2005 15:19:27 (muokattu 04.06.2005 15:20:34) | |
---|
Ostin tos nyt tollasen warwickin profet-4 nupin ja siinä on takana "xlr speaker-out" ja sit joku sellanen "lockable coaxial speaker-out" ja sit oon nyt tilaamassa sieltä thomanilta sellaasta Warwickin Pro411 kaappia ja en tiiä millasen piuhan tilaan samalla niiden välille ku ei tiiä millaanen sisääntulo siinä kaapis sit on.. Onkos jollain hajua tosta kaapista että millaanen sisääntulo siinä on ja että millaanen piuha kantsiis tilata sieltä siihen samalla? www.sedative-band.net |
M.Hanski 04.06.2005 15:21:49 (muokattu 04.06.2005 15:23:12) | |
---|
Ostin tos nyt tollasen warwickin profet-4 nupin ja siinä on takana "xlr speaker-out" ja sit joku sellanen "lockable coaxial speaker-out" ja sit oon nyt tilaamassa sieltä thomanilta sellaasta Warwickin Pro411 kaappia ja en tiiä millasen piuhan tilaan samalla niiden välille ku ei tiiä millaanen sisääntulo siinä kaapis sit on.. Onkos jollain hajua tosta kaapista että millaanen sisääntulo siinä on ja että millaanen piuha kantsiis tilata sieltä siihen samalla? Lockable coaxial speaker-out kuulostaa Speakon-liittimeltä. Osta siis sellainen kaiutinkaapeli, jonka molemmissa päissä on Speakon-liitin. Edit: Googletus varmisti asian. |
Olli.M 04.06.2005 15:33:23 | |
---|
Kannattaako tilata kun musamaailmassa 496e ja thomannilla 469e. Tuohon postikulut päälle ni se on käytännössa sama hinta. Sen kympin ne varmaan tinkii tosta viel... Takuutkin on helpompi hoitaa jos niikseen tulee.. ...Hmm,, Paljollako lähtis koko mopo siinä kuitenki on aika paljo pikkuvikaa että en mä siitä nyt rupea mansikoita maksamaan... |
thompsu 04.06.2005 15:43:25 | |
---|
ok kiitti :) www.sedative-band.net |
thompsu 04.06.2005 15:44:04 | |
---|
Kannattaako tilata kun musamaailmassa 496e ja thomannilla 469e. Tuohon postikulut päälle ni se on käytännössa sama hinta. Sen kympin ne varmaan tinkii tosta viel... Takuutkin on helpompi hoitaa jos niikseen tulee.. mutta paljokos takuuta tulee musamaailmasta? kun thomanilta tulee nykyään se 3vuotta... www.sedative-band.net |
Olli.M 04.06.2005 16:15:21 | |
---|
mutta paljokos takuuta tulee musamaailmasta? kun thomanilta tulee nykyään se 3vuotta... Ainiijoo. No sitten sieltä. ...Hmm,, Paljollako lähtis koko mopo siinä kuitenki on aika paljo pikkuvikaa että en mä siitä nyt rupea mansikoita maksamaan... |
onde 05.06.2005 18:16:42 | |
---|
Kaverilla on noita Warwickin kaappeja ja vahvareita ja mun muistaakseni kaappipiuhat tarvii noi spekonin päät. But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever |
thompsu 05.06.2005 20:43:08 | |
---|
Kaverilla on noita Warwickin kaappeja ja vahvareita ja mun muistaakseni kaappipiuhat tarvii noi spekonin päät. Ookoo jes kiitti :) *helpotus* tuli jo laitettua tilaus menemään :D www.sedative-band.net |
pardy 05.06.2005 20:44:39 | |
---|
Ookoo jes kiitti :) *helpotus* tuli jo laitettua tilaus menemään :D Juu ihan oikeet tilasit, ei mitään hätää. Mä oon kans noi tsekannu joskus. |