EBS:n sivuilta löytyy manuaalit noihin molempiin. Niissä on speksit aika tarkkaan kerrottu. Suurimmat erot lienee että HD-nupissa on se Drive-potikka jolla saa semmosta murinaa ja lievää kompressiota (?) siihen soundiin. Gormiin taitaa saada Monitor-inputtia ja muuta sälää. Näin ulkomuistista mutuna heitettynä, en jaksa nyt kaivaa noita manuaaleja esiin. EDIT: Eikös sulla ollu se Taurus jossain vaiheessa? Kuis sää sen oo vaihtanu tohon Gormiin? "It's the ear, not the gear. " |
Joo, oli se Taurus mulla, ja hyvä olikin, mutta siitä alko vähän tehot loppua kesken keikkatilanteissa ja sain siitä hyvän hinnan kun vaihdoin tohon gormiin. Joo tosiaan se Taurushan oli 2x10 ja toi gormi on 4x10. Tauruksella alkoi olla jo ikää ja käyttötunteja aikas paljontakana. No nyt ei tartte luukuttaa vahvaria hanat piukassa ja kuuluu. Se chorus ja octaaveri siinä tauruksessa oli lisänä mitä taas tossa gormissa ei ole, mutta eipä niitä juuri tullu käytettyä keikalla, enemmän niillä oli käyttöä kun himassa treenaili. Mä oon muutenkin yrittänyt välttää kaiken mailman efekti hässäköitä, selkee suora bassosoundi on keikkatilanteissa paras mun mielestä. No katsotaan kuinka kauan Gorm pysyy mulla, Hyvähän se on ei siitä pääse mihinkään. Mut katsotaan, no sitten huomaatte kun on torilla myynnissä kun taas iskee joku kuume johonkin muuhun. Toisaalta on tässä vuosien varrella tullut niin mukavuuden haluiseksi, et mitä vähemmän roudattavaa ni sen parempi. Monesti jos on pieni paikka niin otan pelkän EBS Microbassin etusen mukaan, ja siitä suoraan mikseripöytään ja pa kaapit niin että kuulee suoraan sieltä. Jyräys |