Aihe: pop&jazz konsa ja stadia
1 2
0301876
28.05.2005 04:28:27 (muokattu 28.05.2005 04:30:08)
On tänään hieno fiilis. Päätin erota tuosta laitoksesta maanantaina. Olo on melkein hianompi ku v.99 jolloin pääsin taloon (kolmanella yrityksellä). Onko muita basistitovereita jotka on tehny saman päätöksen? Suosittelen, ja ei muutaku paskakeikoille..
P.S kyllä ape anttila on suomen paras bassomaikka
pesin isäni jorman
Johannes_t
28.05.2005 10:50:53

Kuis nyt noin?
Jalmus
28.05.2005 11:58:35
P.S kyllä ape anttila on suomen paras bassomaikka

Ape on aivan loistava opettaja ja hieno ihminen.
Laulaminen ravintolassa ilman siitä suoritettavaa korvausta tulkitaan häiriöksi.
Niskamies
28.05.2005 12:15:08
Mä sain tässä kuulla että mulla on korkeimmat pisteet Vantaan musiikkiopistoon pyrkineistä basisteista, kyllä on hymy herkässä.
Virallisesti semi-pro!
Jalmus
28.05.2005 12:48:02
Mä sain tässä kuulla että mulla on korkeimmat pisteet Vantaan musiikkiopistoon pyrkineistä basisteista, kyllä on hymy herkässä.

No ei siellä sitten kauhean korkea taso ole.
Laulaminen ravintolassa ilman siitä suoritettavaa korvausta tulkitaan häiriöksi.
Jalmus
28.05.2005 12:48:32 (muokattu 28.05.2005 12:49:12)
Sorry Niskis, oli pakko! :)

Siis vizivizi...
Johannes_t
28.05.2005 18:17:04

Onnee!
Niskamies
28.05.2005 18:34:13
No ei siellä sitten kauhean korkea taso ole.

Ei varmasti, mutta mä oonkin sitten ilmeisesti paras huonoista. Best of the worst;)
Virallisesti semi-pro!
Jalmus
28.05.2005 18:36:52
Siis niin kuin ihan oikeasti, tuohon oli vaan helppo olla aika piikikäs ja nyt tuntui siltä, että piti piikittää.

Ei siis mitään mitään tosissaan.
Niskamies
28.05.2005 18:37:50
Siis niin kuin ihan oikeasti, tuohon oli vaan helppo olla aika piikikäs ja nyt tuntui siltä, että piti piikittää.

Ei siis mitään mitään tosissaan.

Kyllä mä tiedän, sen takia hymiö. Mutta kyllä mä silti olen tyytyväinen, kun tuntui menevän se koe penkin alle kaiken muun paitsi soiton osalta.
Virallisesti semi-pro!
Jalmus
28.05.2005 18:44:18 (muokattu 28.05.2005 18:46:09)
Yleensä noissa tuollaisissa päsykoe- ja tutkintotilanteissa saa itsestään irti 60-80%:n suorituksen ja monesti se tuntuu itsestä vielä paljon huonommalta suoritukselta kuin mitä kuunteleva lautakunta sen kuulee.

Teoria- ja säveltapailukokeella ei käytännössä ole niin suurta osuutta valintaa tehdessä.

Joka tapauksessa onnea, näyttäisi siltä, että siitä se paikka aukeaa!
Teijo K.
28.05.2005 18:56:50

Hyvä Niskis! Siitä se ura urkenee.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
Niskamies
28.05.2005 19:01:45
Yleensä noissa tuollaisissa päsykoe- ja tutkintotilanteissa saa itsestään irti 60-80%:n suorituksen ja monesti se tuntuu itsestä vielä paljon huonommalta suoritukselta kuin mitä kuunteleva lautakunta sen kuulee.

Teoria- ja säveltapailukokeella ei käytännössä ole niin suurta osuutta valintaa tehdessä.

Joka tapauksessa onnea, näyttäisi siltä, että siitä se paikka aukeaa!

Ei vai? Testissä oli siis rytmipätkien ja melodioiden toisto, sekä sointujen laulaminen. Pyrin vielä kontralla länsi-helsinkiin, siellä oli edellämainittujen lisäksi vielä intervallien laulu sekä laulunäyte. Kummassakin oli siis soittonäyte. Toivottavasti nyt ainakin Vantaaseen pääsis.

Soitin pääsykokeessa walking beissia pari kiertoa, ja sen jälkeen finkörfankkia. Lopuksi soitin vielä lappuprimavistan. Aika helppoa oli, kun on kontrassa tottunut noihin nuotteihin. Tuli kyllä aivan odottamatta, yksi lautakunnan jäsen vaan päätti sen antaa kun kuuli että mä oon kontraa soittanut.
Virallisesti semi-pro!
Heikki L.
29.05.2005 05:06:01

Suosittelen, ja ei muutaku paskakeikoille..

Onko niitä muitakin olemassa?
Shack!
Wil-J
29.05.2005 16:19:51
Hyvä Niskis! Siitä se ura urkenee.

Siitä mikään ura urkene :=

Nim. Ko. opistossa jo 15 vuotta
Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986.
Teijo K.
29.05.2005 17:02:32

Siitä mikään ura urkene :=

Nim. Ko. opistossa jo 15 vuotta

No jäsenyys Tilu X-ryhmässä.

Täytyy vain ajallaan sitten keksiä sopiva supersankarinimi.

;)
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
Wil-J
29.05.2005 17:08:53
No jäsenyys Tilu X-ryhmässä.

Täytyy vain ajallaan sitten keksiä sopiva supersankarinimi.

;)

Niin no joo :) Meriittihän tämäkin!

En tiedä kerroinko jo, mutta olin siis ensimmäinen (#1) joka suoritti sbassolla tuolla 3/3. Kuulemma joutuvat arvostelemaan tosi rankasti näin aluksi kun ei ole mitään vertailukohtaa, joten olen tyytyväinen suoritukseeni.

Sori OT!
chief
29.05.2005 17:16:22
Niin no joo :) Meriittihän tämäkin!

En tiedä kerroinko jo, mutta olin siis ensimmäinen (#1) joka suoritti sbassolla tuolla 3/3. Kuulemma joutuvat arvostelemaan tosi rankasti näin aluksi kun ei ole mitään vertailukohtaa, joten olen tyytyväinen suoritukseeni.

Sori OT!

Mites se oli? Saitkos sä "vaan" 4/5? ;)
"It's the ear, not the gear. "
Wil-J
29.05.2005 17:21:54
Mites se oli? Saitkos sä "vaan" 4/5? ;)

Eiku vaan 3/5. :S Mutta prima vistasta siis 4/5. Se kyllä oli aika jännä, koska soitin klassisen biisin paria pientä kömmähdystä lukuunottamatta hyvin. Tosin sitten oli Stella by starlight ja joku iskelmä humppa sointumerkeistä vedettävä. Sellassahan ei mitään ihan helpoimpia ne soinnut ollut ja en ikinä sitä ollut soittanut ennen... Mutta mielestäni suoriuduin siitä yllättävän hyvin. Kai ne oli ne parit mokat mitkä laski sitä.

Mutta sain erityismaininnan että klassinen tilusoolobiisi oli loistava :) Heh, tekniikka kai hallussa sitten kohtalaisesti...
Novis_3
29.05.2005 17:31:55
Mutta sain erityismaininnan että klassinen tilusoolobiisi oli loistava :)

Mikäs tää lassinen tiluriisi sitte oli? Multa ei D:ssä kysytty edes klassista teosta..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)