sirdickyj 27.05.2005 20:20:45 | |
---|
Jouduin nimittäin vaihtamaan huolella kuluttamani bassonkielet uusiin, ja kaik on mänt. Puolitoista vuotta työtä valui hukkaan, nyt pääsisi varmaan Venimiin soittamaan sen kauhean metallisen kihinän ansiosta. Mitä teen, hyppäänkö sirkkeliin? WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Niskamies 27.05.2005 20:28:57 | |
---|
Mitä tapahtu? Katkesko kielet? Mä voin antaa sulle vanhoja käytettyjä kieliä jos haluat. Virallisesti semi-pro! |
Teijo K. 27.05.2005 20:30:08 | |
---|
Jouduin nimittäin vaihtamaan huolella kuluttamani bassonkielet uusiin, ja kaik on mänt. Puolitoista vuotta työtä valui hukkaan, nyt pääsisi varmaan Venimiin soittamaan sen kauhean metallisen kihinän ansiosta. Mitä teen, hyppäänkö sirkkeliin? Pistä korvatulpat korviin, helpottaa. |
Mosse 91 27.05.2005 20:44:08 (muokattu 27.05.2005 20:45:36) | |
---|
Minä ainakin henkilökohtasesti tykkään enemmän siitä ''rososesta'' soundista.. Mitenkä se kielten kaittäminen vaikuttaa kielten katkeilemiseen? Kun siis minä keitän aika usein kieliä ja ne myös katkeilee helposti.. Johtuuko se tuosta keittämisestä? Edit: Tämä kyllä meni kyllä aiheen ulkopuolelle, mutta en viittyny uutta ketjua alottaa |
ozmo 27.05.2005 20:53:54 | |
---|
Mitenkä se kielten kaittäminen vaikuttaa kielten katkeilemiseen? Kun siis minä keitän aika usein kieliä ja ne myös katkeilee helposti.. Johtuuko se tuosta keittämisestä? Kyllä. Kuulemma alkoholi on hyvä konsti kielten putsaamisessa. Fuck pride! Pride only hurts, it never helps... |
Teijo K. 27.05.2005 20:55:33 | |
---|
Kyllä. Kuulemma alkoholi on hyvä konsti kielten putsaamisessa. Kuulostaa kännissä kirkkaampalta? |
ozmo 27.05.2005 21:16:25 | |
---|
Kuulostaa kännissä kirkkaampalta? Juuri näin... :D Fuck pride! Pride only hurts, it never helps... |
sirdickyj 27.05.2005 21:44:31 | |
---|
Mitä tapahtu? Halusin 110-setin. Mikä onkin hyvä, jäykempi. Mutta ku pitää vetää ainaki 30 keikkaa ennenku saundaa... WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Teijo K. 27.05.2005 21:48:18 | |
---|
Halusin 110-setin. Mikä onkin hyvä, jäykempi. Mutta ku pitää vetää ainaki 30 keikkaa ennenku saundaa... No aina 30 keikkaa sirkkeliin hyppäämisen voittaa. T: puuseppä. |
poppamies 27.05.2005 21:52:19 | |
---|
No aina 30 keikkaa sirkkeliin hyppäämisen voittaa. T: puuseppä. Arva, nythän sinä olet avatares mukaan varsinainen koiranleuka. Mahdollisesti myytävänä EBS MultiComp jos hyvin sattuu |
sirdickyj 27.05.2005 22:07:09 | |
---|
No aina 30 keikkaa sirkkeliin hyppäämisen voittaa. T: puuseppä. Hauska mies! Mutta niukin naukin taitaa tosiaan 30 keikkaa viedä voiton WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Teijo K. 27.05.2005 22:11:52 | |
---|
Arva, nythän sinä olet avatares mukaan varsinainen koiranleuka. Niinhän olenkin. :) Mutta voisithan sie sir kokeilla samaa kun en nyt muista kuka noista ameriikan tähdistä, että jollain rasvalla voiteli kielet ja laittoi kaappiin odottamaan vuodeksi ennen käyttöönottoa. Jos oikein rypsiöljyllä ne valelisi. Tai uppopaistaisi öljyssä! Se olisi ikäänkuin vastaliike tuolle joidenkin harrastamalle keittämiselle. Yksi olisi tietty ollut flatsien ostaminen alkaapäälle? Niissä on vielä jämäkämpi tatsikin kuin roundeissa. |
sirdickyj 27.05.2005 22:32:04 | |
---|
Yksi olisi tietty ollut flatsien ostaminen alkaapäälle? Niissä on vielä jämäkämpi tatsikin kuin roundeissa. Kävi mielessä, mutku toi bassonkieten kokeileminen, se on niin tyyristä hommaa, niin tyyristä hommaa...niin nyt vaan stydimmät Urpon Pllot kiinni ja menoks. Alkaapäälle? WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
ozmo 27.05.2005 23:13:20 (muokattu 27.05.2005 23:31:01) | |
---|
ääh, ja vitut... liikaa olutta. sori. Fuck pride! Pride only hurts, it never helps... |
Karlsson 27.05.2005 23:44:02 | |
---|
Niinhän olenkin. :) Mutta voisithan sie sir kokeilla samaa kun en nyt muista kuka noista ameriikan tähdistä, että jollain rasvalla voiteli kielet ja laittoi kaappiin odottamaan vuodeksi ennen käyttöönottoa. Jos oikein rypsiöljyllä ne valelisi. Tai uppopaistaisi öljyssä! Se olisi ikäänkuin vastaliike tuolle joidenkin harrastamalle keittämiselle. Yksi olisi tietty ollut flatsien ostaminen alkaapäälle? Niissä on vielä jämäkämpi tatsikin kuin roundeissa. Soli joku näistä country rock-basisteista, joka veti bnarbaque-soossia uusii kieliin, että sai oikeen tatsin. Kantsii ku kokeilla. Esmes toin Felixin hampparikastike voi olla sopivan rasvasta. Jos ei parilla käsittelyllä tokene, nii Valion meijerivoita parit satsit päälle viä. Eemil: "Mä teen nyt jotain legendaarista"
Vasara: "Ai me lähtään vai?" |
pardy 28.05.2005 00:01:10 | |
---|
Soli joku näistä country rock-basisteista, joka veti bnarbaque-soossia uusii kieliin, että sai oikeen tatsin. Kantsii ku kokeilla. Esmes toin Felixin hampparikastike voi olla sopivan rasvasta. Jos ei parilla käsittelyllä tokene, nii Valion meijerivoita parit satsit päälle viä. Hyihyi! Ei saa puhuu tommosia, inhottaa oikee! Tai siis, ei siin mitä jos on lismaset kielet mut jos se lisma tunkis sieltä kielistä soittaessa sormiin ja sit kaikki olis ihan siinä hampparikastikkeessa otelautaa ja näppejä myöten ni yöks... |
Karlsson 28.05.2005 00:06:47 | |
---|
Hyihyi! Ei saa puhuu tommosia, inhottaa oikee! Tai siis, ei siin mitä jos on lismaset kielet mut jos se lisma tunkis sieltä kielistä soittaessa sormiin ja sit kaikki olis ihan siinä hampparikastikkeessa otelautaa ja näppejä myöten ni yöks... Hei kloppi! Tolleen saa grooven! Eemil: "Mä teen nyt jotain legendaarista"
pardy 28.05.2005 00:07:33 | |
---|
Hei kloppi! Tolleen saa grooven! Keinotekonen menetelmä! Eipäs saa! Groove tulee itekseen jos on tullakseen. |
Karlsson 28.05.2005 00:11:44 | |
---|
Keinotekonen menetelmä! Eipäs saa! Groove tulee itekseen jos on tullakseen. Haista munakarva! Kakka= groove Eemil: "Mä teen nyt jotain legendaarista"
J.Hollström 28.05.2005 00:12:08 | |
---|
Mä tunnen kaverin joka soittaa kielet tukkoon kertasessiolla. Pitää vaan speksata sopiva ohjelmisto jossa kaikki kielet on käytössä. Ei se varmaan paljoo ottas jos käyttäis basson sillä soitatettavana. Maijasen Pave oli kans kuulemma repinyt peliverkkareita kun juuri vasta 70-luvulla vaihdetut hiotut kielet piti uusia. Perrr.... |