jounihynynen 27.05.2005 16:22:46 | |
---|
Eli suunnittelen hankkivani uuden bassovahvistimen. tollanen 90-120W olis sopiva teho. Tuo 120W behringerin BX1200 Ultrabass -combo pisti silmään halvan hinnan (215€ thomannilla) takia. Kertokaa olisko tuo behringer hyvä ja kannataako sellanen hankkia. Mulle riittää että sillä pärjää hyvin treeneis ja pienehköillä keikoilla. |
Puavali 27.05.2005 17:06:10 | |
---|
Eli suunnittelen hankkivani uuden bassovahvistimen. tollanen 90-120W olis sopiva teho. Tuo 120W behringerin BX1200 Ultrabass -combo pisti silmään halvan hinnan (215€ thomannilla) takia. Kertokaa olisko tuo behringer hyvä ja kannataako sellanen hankkia. Mulle riittää että sillä pärjää hyvin treeneis ja pienehköillä keikoilla. Siinä on jotenkin omituinen saundi. Muuta en osaa sanoa. kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |
Niskamies 27.05.2005 17:21:57 | |
---|
Mulla oli tollanen muistaakseni pari vuotta. Ihan ok peli, ei mitään huippua mutta ei täyspaskakaan. Siitä sai kivasti säröä kun laittoin gainia yli puolenvälin, ja se särö auttaa erottumaan muiden äänten seasta. Ihan hyvä hankinta, kun se ei maksakkaan enää juuri mitään. Virallisesti semi-pro! |
kassper 27.05.2005 17:42:07 | |
---|
Kyllähän tuo tohon hintaan nähden on ihan jees hankinta. Ite en pidä kyseisestä combosta ihan hirveesti. Se soundi on jotenki niin kuiva tai jotain. En oikein osaa kuvailla... Sanotaan vaikka, että jos soitat jazzia kuivalla soundilla, niin onpi sitten ihan nappi hankinta :) Emmä tollasta oo omistanu koskaan, mutta soitettua on tullut kyllä monasti. En saanut sellasta kunnon pöhinää. En kaiketi osaa... Tossahan on oktaaveri (?) Kyllä sillä saa jotain pohjaa siihen soundiin, jos soittaa ylärekisteristä. Kovin alas ei pääse, kun elementti ei toista... Osta toki, jos koet mieleiseksi. Testaa. Räplää. Tuossa yllä vaan mun amatööri-näkökanta n. 50 tunnin soitantokokemuksella :) Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa.
Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs |
not_my_day 27.05.2005 17:56:42 | |
---|
Nurkasta löytyy ja kyllä sen kanssa nyt soittelee. Samaa voi sanoa kuin kaikista muistakin behringerin tuotteista eli hintaansa nähden kelpo vempain..:) "Close my eyes, just for tonight, the sun still sleeps, when she awakes..." |
jounihynynen 30.05.2005 16:14:06 | |
---|
Kiitoksia vaan vastauksista. Kävin yhes musiikkiliikkees testaamas ja kyllä siitä pienellä säätelemisellä ihan hyvän soundin sai, joten eiköhän se behku pian munki nurkasta löydy. |
ozzyfani 30.05.2005 16:56:15 | |
---|
tää on uskomatonta!!! mulla on toi styrkkari eikä kuulu mitään =/ vien kyl passon Fatzerii ku ei kuulu mitään mut oon kyl samaa miältä saundista skepalla kokeilin =/ kuulostaa ehkä typerältä mut nou ken duu.. |
Jimoleon 31.05.2005 21:52:43 | |
---|
Mul on BX600 Ultrabass ja paskempaa saat kyllä ettiä. Tekee mieli jatkuvasti soittaa ilman vahvaria (mitä mä teenki). Oon kateellinen kaverille, ku sil on 20w Peavey, josta lähtee paremmat saundit. Mun neuvo: säästä rahas ja osta kalliimpi (parempi) vahvari, et ei ala vituttaa viikon päästä vahvarin ostamisesta. "Do or do not. There is no try" -Yoda |
Thain 03.06.2005 10:09:59 | |
---|
Mul on BX600 Ultrabass ja paskempaa saat kyllä ettiä. Tekee mieli jatkuvasti soittaa ilman vahvaria (mitä mä teenki). Oon kateellinen kaverille, ku sil on 20w Peavey, josta lähtee paremmat saundit. Mun neuvo: säästä rahas ja osta kalliimpi (parempi) vahvari, et ei ala vituttaa viikon päästä vahvarin ostamisesta. Tais olla just tollanen BX600 jolla soitin parit treenit taannoin tossa keväällä. Täysin paska vehje. Mun neuvo: pysy erossa noista Behkuista ja säästä vähän enemmän rahaa ja osta parempi. Don't break the groove. |
Hate 03.06.2005 16:20:48 | |
---|
Mulla on kans samaa ongelmaa, et en osaa päättää pitäskö ostaa tollanen behringer. ite en o mikää soundirunkkari, vaan mä perustan lähinnä siihen soitantaan, en siihen et soundaako se ihan korrektisti, tai pääseekö se lähellekään jonku putkivaffarin tasoa. rahaahan mulla olis ostaa vaikka parin tonnin bassokamat, mut ku ei nuukuudelleen voi mitään. mitä halvemmalla pääsen, sitä paremmalta tuntuu. mut mulla on lähinnä se, et saako ton kuulumaan kahden kitaran ja rumpuje alta jos soitellaan heavy/rock-linjaa? jos teen mielest ei kannat tota ostaa, niin antakaa ihmeessä vaihtoehtoja. kun missään nimessä en mitään täyttä paskaa haluis ostaa, ja toi o aika epäselvä valinta, ku toiset haukkuu sen ihan paskaks, ja toisten mielest ihan toimiva peli ja hyvä valinta. notta miten? Mä oon aina oikeessa. jos teidä mielest oon vääräs jossai asias, ni ootte käsittäny mut vääri.
Tavallinen musiikki kuullaan, heavy tunnetaan! |
Novis_3 03.06.2005 16:27:49 | |
---|
jos teen mielest ei kannat tota ostaa, niin antakaa ihmeessä vaihtoehtoja. kun missään nimessä en mitään täyttä paskaa haluis ostaa, ja toi o aika epäselvä valinta, ku toiset haukkuu sen ihan paskaks, ja toisten mielest ihan toimiva peli ja hyvä valinta. notta miten? Ne on nuo putkirunkkarit, jotka moollaa Behkuja.. :) Jos niuka mies olet ja haluat välttämättä kuulua niiden kitarojen joukosta, niin osta se Behkun nuppi http://www.behringer.com/BX3000T/index.cfm?lang=ENG ja siihen vaikka 4x10 kaveriksi samalta valmistajalta. Se on edullinen pino ja siitä kuuluu ääntä. |
Thain 03.06.2005 20:53:24 | |
---|
Kyseisten Behkujen luotettavuus on yksi suuri tekijä miksi niitä vältän. Kombo jota pari kertaa käytin niin pätki aika pahasti ja soitosta oli nautinto kaukana. Pari vuotta soittelin Ampegin B2 combolla, joka on hyvä peli ja sopii tonne rock/heavy osastolle. Warwick Sweet 15 läpi oon myös joskus soitellut eikä siitä pahaa sanottavaa ole ollut. Niin ja noi molemmat on muuten trankkuja. Don't break the groove. |
ozzyfani 04.06.2005 09:48:32 | |
---|
teil on hauskoja ilmasuja!!! "vaffari" :D ja muita, mut nii itseasiaan kylhän toi on ihan hyvä vehje styrkkariks!!! ;) ainaki kuuluu ihan tarpeeks köyhän opiskelijapojan miälestä!! mut painaa ihan liikaa =( ja eipä oikee voi kyllä hankkii isompaa koska sit pitäis olla jo reenikämppä tjn. 120w on ihan tarpeeks kotiharjotteluu=)) vai mitä? |
Teijo K. 04.06.2005 10:14:45 (muokattu 04.06.2005 10:15:30) | |
---|
Ne on nuo putkirunkkarit, jotka moollaa Behkuja.. :) Mie olen niitä putkirunkkareita, ja mielestäni pehku on tosi hyvä. Omassa lajissaan. Miulla on tässäkin kaksi pehkun mikseriä pöydällä tälläkin hetkellä. Kyä ne on ne hihistit kun mollaa pehkua. ;) Edit + pehkun pieni mikkietunen. :) |
jounihynynen 04.06.2005 13:29:02 | |
---|
Mä kävin tänään ostamas ton pehkun. Ekan kokeilun jälkeen se tuntuu ihan hyvältä. Soundi on ihan riittävän hyvä vaikka jotkut sitä haukkuu. Tosta ultrabass -systeemistä ei tosiaan oo mitää hyötyä jos soittaa matalalta. Toimii hyvin vain korkeis äänis. Mutta kokonaisuudessaan vahvistin on hintaansa nähden hyvä. Ääntä lähtee ainaki riittävästi. |