Spawn 14.06.2005 01:10:47 (muokattu 14.06.2005 01:11:07) | |
---|
|
Incarnation 14.06.2005 01:33:25 | |
---|
Sormet - Warwick - ODB-3 = Nam... Näin itselläni. Rest in peace Dime |
rocksisti 14.06.2005 02:05:50 | |
---|
Offtopicina voisin tässä näin kännissä kysäistä, että miten vahvistimen tyyppi vaikuttaa efektin toimivuuteen (jooh, laaja kysymys). Eli jos on transistorivahvistimen sisältävä kombo (mulla hartke b600), niin onko jotain säröjä jne. mitkä eivät pääse oikeuksiinsa muuten kuin putkivahvareilla? Antakaa armoa, olen vain ihminen ja aloittelija bassossa. |
Niskamies 14.06.2005 12:53:16 | |
---|
Itse ostain Digitechin. Bossinkin omistin, mutta en saanut siitä mieluisaa saundia sitten millään. Digitech on mielestäni hintaisekseen tosi hyvä. Virallisesti semi-pro! |
Incarnation 14.06.2005 14:00:13 | |
---|
Offtopicina voisin tässä näin kännissä kysäistä, että miten vahvistimen tyyppi vaikuttaa efektin toimivuuteen (jooh, laaja kysymys). Eli jos on transistorivahvistimen sisältävä kombo (mulla hartke b600), niin onko jotain säröjä jne. mitkä eivät pääse oikeuksiinsa muuten kuin putkivahvareilla? Antakaa armoa, olen vain ihminen ja aloittelija bassossa. Itselläni on trannkucombo ja ihan mukavalta ODB-3 kuulostaa. Tietysti voisi kuulostaa paremmalta putkipelillä. Rest in peace Dime |
kouranka 14.06.2005 18:47:36 | |
---|
Itelläni on tuo ODB enkä oo vielä oikein saanu mieluista saundia, saattaa tosin myös johtua tosta mun Kustomista.. Kun Mustanaamiolla on darra muut pitää turpansa kiinni. |
minimies 15.06.2005 08:44:48 | |
---|
Itse ostain Digitechin. Bossinkin omistin, mutta en saanut siitä mieluisaa saundia sitten millään. Digitech on mielestäni hintaisekseen tosi hyvä. Miä taas menisin tuan bossin puolelle, koska tikitekistä ei saanut mieluista soundii ulos... (maku asioita...) Mutta meneppäs kauppaan kokeileen kumpi sopii soundillisesti siulle kuin nyrkki suuhun.?!!?. Soundillisesti sopis kuin nyrkki suuhun! |
minimies 15.06.2005 08:46:45 | |
---|
Itelläni on tuo ODB enkä oo vielä oikein saanu mieluista saundia, saattaa tosin myös johtua tosta mun Kustomista.. Miul on tua warren profeetta ja hatken kaappi, niin homa rupes toimimaan, kun pisti pillille vaimennuksen... Soundillisesti sopis kuin nyrkki suuhun! |