Aihe: Akustisen basson vahvistus
1
basokisti
12.06.2005 13:20:37
Elikkäs hyvät basisti toverit. Neuvoisitteko yksinkertaista: millainen järjestelmä olisi omiaan vahvistamaan akustista bassoa? Itseltäni löytyy Tacoman thunderchief..joku.. akustinen basso. Kitaristi kaveri ehdotti mikserivahvistimen ja PA- kaapin ostoa. Hinta ei mielellään sais nousta ihan kauheisiin summiin..
hemmo
12.06.2005 13:26:45

Jos siinä on sisäinen mikki (piezo tai vast.) niin eikun kiinni ihan tavalliseen bassovahvistinyhdistelmään. Sillai mie ainakin oon vetänny.
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili "Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva
poppamies
12.06.2005 13:48:32

Jos siinä on sisäinen mikki (piezo tai vast.) niin eikun kiinni ihan tavalliseen bassovahvistinyhdistelmään. Sillai mie ainakin oon vetänny.

Tuo on ehdottomasi paras ratkaisu ja bassovahvisimista ehdottomasti paras ratkaisu sinänsä Gallien Krueger 150MB tai 200MB. Pieni jä näppärä ja balansoitu lähtö PA'han jos tarve vielä niin vaatii. Olen itse soittanut näin parikymmentä vuotta. Mitään isoa bassokomboa ei tällaiseen käyttöön kannata hankkia. Akustista bassoa kun ei voi soittaa suurilla volyymeillä muutenkaan kierron takia.
Mahdollisesti myytävänä EBS MultiComp jos hyvin sattuu. En myy sittenkään! Saatan sensijaan myydä jotain muuta.
basokisti
12.06.2005 15:50:45
Mistäs sellaisia gallien kruegereita mahtaisi saada ja minkäslaiseen hintaan?
Niskamies
12.06.2005 15:51:19
Mistäs sellaisia gallien kruegereita mahtaisi saada ja minkäslaiseen hintaan?

Thomannilta, esimerkiksi:
http://www.thomann.de/thoiw3_gallie … sn=a93f22d8f69a3eba1eb7f159f5af1e6c
Virallisesti semi-pro!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)