dcln 11.06.2005 23:41:58 | |
---|
Marshall B30 vai Hartke B90? Olen pikkusiskolle hommaamassa bassovahvistinta ja nuo kaksi mainittua olisivat vaihtoehtoina. En tiedä juurikaan mitään bassovahvistimista, jos joku enemmän tietävä viitsisi ehdottaa, niin olisin kiitollinen. Vahvistin olisi tulossa käytännössä kotisoittoon, mutta tietysti olisi mukavaa, jos sillä jonkin näköiset bänditreenitkin pystyisi vetämään. |
Teijo K. 11.06.2005 23:50:38 | |
---|
Marshall B30 vai Hartke B90? Olen pikkusiskolle hommaamassa bassovahvistinta ja nuo kaksi mainittua olisivat vaihtoehtoina. En tiedä juurikaan mitään bassovahvistimista, jos joku enemmän tietävä viitsisi ehdottaa, niin olisin kiitollinen. Vahvistin olisi tulossa käytännössä kotisoittoon, mutta tietysti olisi mukavaa, jos sillä jonkin näköiset bänditreenitkin pystyisi vetämään. Pistäpä laittaen jonkinnäköinen budjetti, että tietää ehdotella. |
juici 12.06.2005 13:49:11 | |
---|
Marshall B30 vai Hartke B90? Olen pikkusiskolle hommaamassa bassovahvistinta ja nuo kaksi mainittua olisivat vaihtoehtoina. En tiedä juurikaan mitään bassovahvistimista, jos joku enemmän tietävä viitsisi ehdottaa, niin olisin kiitollinen. Vahvistin olisi tulossa käytännössä kotisoittoon, mutta tietysti olisi mukavaa, jos sillä jonkin näköiset bänditreenitkin pystyisi vetämään. No jos pitää bändikäyttöön riittää niin ehdottamasti Hartke, sillä Marshallin 30W:lla ei paljoa soitella vähänkin raskaskätisemmän rumpalin alle. Tosin bändikäytössä 90W:kaan ei riitä... Ton Marsun tyyppivika on mun mielestä se että virtajohto ei halua pysyä paikallaan (kun on irroitettavaa sorttia). Hartken soundista voidaan olla sitten montaa eri mieltä... "Vittu kun täällä on kylmä..." Perkele, ei Kannaksellakaan '42 lämmin ollu! |
Thain 12.06.2005 23:39:58 | |
---|
Marshall B30 vai Hartke B90? Olen pikkusiskolle hommaamassa bassovahvistinta ja nuo kaksi mainittua olisivat vaihtoehtoina. En tiedä juurikaan mitään bassovahvistimista, jos joku enemmän tietävä viitsisi ehdottaa, niin olisin kiitollinen. Vahvistin olisi tulossa käytännössä kotisoittoon, mutta tietysti olisi mukavaa, jos sillä jonkin näköiset bänditreenitkin pystyisi vetämään. Mulla oli aikoinaan parin vuoden ajan ekana bassokamoina kotikäytössä tuo Hartke B90. Olin tyytyväinen. Kyllä sen kanssa bänditreeneissäkin pärjää, tosin riippuu soitettavan musan laadusta. Ei riitä tehot raskaskätisen rumpalin kanssa. Sen parin vuoden aikana siinä ei ollut vikoja ja soundiinkin olin siihen aikaan tyytyväinen. Noissa 30W comboissa ei paljon botnea löydy, joten ne eivät edes olleet vaihtoehtoja mulle soundinsa puolesta. Aikanaan itse pähkäilin B60 ja B90 välillä ja päädying B90 paremman soundin takia. Don't break the groove. |