dropD 09.06.2005 09:38:58 | |
---|
Tällainen uhkaa kulkeutua nurkkiin http://www.marshallamps.com/images/products/bassstate/b65.html Mikäs tämä on miehiään. Tänään pääsen kyllä kämpille kokeilemaan, että soudit selviää kokeilemalla, mutta onko tästä jotain kokemuksia muuten? Mulla on vähän huonosti vertailupohjaa noista bassokamoista, kitaristi kun olen. Uutena näyttää olevan aika törkeän hintainen (560e/DLX). Onko tälle jotain perustetta? Samaan hintaan saisi vinon pinon GK backline sarjaa. Selvennykseksi kuitenkin, että en ole uutena hankkimassa vaan käytetty olisi tyrkyllä. Mitähän tuollaisesta kehtaisi maksaa? Ainoa puute mitä itselle sattui silmään oli lisäkaappiliitännän puute. Toisaalta saahan tuon tarvittessa pöytään kiinni. |
balzary 09.06.2005 09:57:18 | |
---|
65w ei välttämättä riitä bändikäytössä, mutta testaamallahan tuo selviää. Bob - not war! |
EkiEkiEki 09.06.2005 10:19:08 | |
---|
Itelläni on B150 rokkibändikäytössä. Komboon olen ollut erittäin tyytyväinen. Tuntuu vaan että tehoa saisi olla iiiihan himpsun enemmän jos kitaristit huudattaa neljäkertaakymppejänsä. Jos pienempi versio on isoveljensä kaltainen, on laatu ainakin kohdallaan. |
dropD 10.06.2005 08:07:18 (muokattu 10.06.2005 08:09:59) | |
---|
Nythän tuota on kokeiltu. Soundi on kyllä ihan OK ja varmaan ajan kanssa ruuvaillessa parenee. Jonkunlaislla säröllä voisi kokeilla vielä kutitella. Hahmottelee vaikka zoomilla millaista säröä/muita efektejä kaipaa ja hankkii polkusimet sen mukaan. Tehoa tuntuu kuitenkin olevan vähän niukasti. Slappaillessa ihan jees, mutta muuten paras potku jää uupumaan (eipä yhdeltä 12" elementiltä tosin voi järisyttävää potkua odottaakaan). Lisäkaappiliitännän puute kyllä harmittaa. Tuokin voisi 2x10:llä ryyditettynä potkia ihan hyvin. Kyllähän tuollakin varmaan alkuun pääsee vai pitäisikö sittenkin alkaa katselemaan GK backline-nupin (oliskos tässä särökanava itsessään?) ja 2x10:n suuntaan. Bonuksena 2x10:ä voisi käyttää kitaran kanssa roudausystävällisempänä kaappina. Ja mitähän marsusta kehtaisi maksaa, jos sen päättää kuitenkin adoptoida? EDIT: typoja ja muuta selvennystä |
balzary 10.06.2005 08:52:12 | |
---|
Kyllähän tuollakin varmaan alkuun pääsee vai pitäisikö sittenkin alkaa katselemaan GK backline-nupin (oliskos tässä särökanava itsessään?) ja 2x10:n suuntaan. Bonuksena 2x10:ä voisi käyttää kitaran kanssa roudausystävällisempänä kaappina. backlinen kuvan perusteella se on yksikanavainen versio mulla olevasta etuasteesta, joten erillistä särökanavaa ei näin ollen ole. mutta sen channel A:n saa kyllä ajettua ihan ruttuun myöskin. Bob - not war! |
dropD 10.06.2005 09:10:45 | |
---|
Tällaista löytyi valmistajan sivulta "Featuring distortion/sustain & clean channels, full four band active EQ and adjustable contour". Pätee kaikkiin malleihin, mutta lähinnä tuo 250-nuppi oli mielessä. |
balzary 10.06.2005 09:14:27 | |
---|
Tällaista löytyi valmistajan sivulta "Featuring distortion/sustain & clean channels, full four band active EQ and adjustable contour". Pätee kaikkiin malleihin, mutta lähinnä tuo 250-nuppi oli mielessä. niinpäs onkin. joskus vaan pikaisesti katoin thomannin kuvaa mistä ei saa selvää ja siinä oli vähemmän nappeja kun etuasteessa. eli tossa on kaks kanavaa, mutta toisesta kanavasta puuttuu bass+treble säädöt. lisäksi ainakin presence taitaa puuttua. Jos tuossa on yhtään samaa soundia, kun mun etuasteessa, niin varmasti ostamisen arvonen peli. Bob - not war! |
dropD 10.06.2005 09:16:39 | |
---|
Jos tuossa on yhtään samaa soundia, kun mun etuasteessa, niin varmasti ostamisen arvonen peli. ainakin halpaa kuin saippua |
Superbeast89 10.06.2005 12:00:52 | |
---|
DLX musicista ilmeisesti saa tota 65W versiota, mutta mistäs tuon isomman saisi? If you are gonna rock, rock heavy! |