MPU 23.05.2005 08:28:46 | |
---|
Laita viestiä jos omistat joutavan Musari-mallisen mikin. Marko |
rijopu 23.05.2005 09:00:03 (muokattu 23.05.2005 09:00:16) | |
---|
Miten olis, jos laittaisit torille ostoilmoituksen??? Ihan vaan vinkkinä! Tästä aiheesta ei saa kauheasti keskustelua aikaan... 2 mainiota bassoa myytävänä!
No, se on semmoista suomalaista...
kalamies#14 >-)))> |
januz 23.05.2005 11:19:09 | |
---|
"...vähän niinku tuplabasari, ja vähän niinku örr örr..." Humaltunut Rumpali, 2005 |
Karlsson 23.05.2005 14:14:12 | |
---|
Miten olis, jos laittaisit torille ostoilmoituksen??? Ihan vaan vinkkinä! Tästä aiheesta ei saa kauheasti keskustelua aikaan... No, jos yrittämällä väännetään keskustelua? Nääs, mua häirittee musarimikissä se etä siinä on epämukava lepuuttaa peukkua. Ne ruuvien korvat painaa ikävästi. "Tissiliivit sai minut kiinnostumaan." -Vasara |
N_Bates 23.05.2005 14:15:48 | |
---|
No, jos yrittämällä väännetään keskustelua? Nääs, mua häirittee musarimikissä se etä siinä on epämukava lepuuttaa peukkua. Ne ruuvien korvat painaa ikävästi. Höh.. ei mulla vaan. Tosi mukava tuossa on pitää peukkua. Hyppäsin jokeen ja mitä näinkään. Mustasilmäiset enkelit uiskentelivat kanssani. |
Teijo K. 23.05.2005 14:15:59 | |
---|
No, jos yrittämällä väännetään keskustelua? Nääs, mua häirittee musarimikissä se etä siinä on epämukava lepuuttaa peukkua. Ne ruuvien korvat painaa ikävästi. Rakentavaa keskustelua kaivataan siis, no täältä pesee ja linkoaa! Senkin silkkipeukalo!!!111 |
Karlsson 23.05.2005 14:23:20 | |
---|
Rakentavaa keskustelua kaivataan siis, no täältä pesee ja linkoaa! Senkin silkkipeukalo!!!111 No ethä sä pidä ikinä peukkua siinä ku et sitä lepuuta! Senki pilimestari!!! "Tissiliivit sai minut kiinnostumaan." -Vasara |
Karlsson 23.05.2005 14:23:49 | |
---|
Höh.. ei mulla vaan. Tosi mukava tuossa on pitää peukkua. Jos mulla o sitte älyttömän is iso peukku? Vaikuttaakoha peukun koko släppisoundiin? "Tissiliivit sai minut kiinnostumaan." -Vasara |
v.z. dean 23.05.2005 14:27:50 | |
---|
No ethä sä pidä ikinä peukkua siinä ku et sitä lepuuta! Senki pilimestari!!! Mullakin kipeytyy musarissa peukku. Piti laskea mikkiä melko alas kun saundi paukku liian häiritsevästi. Peukku painaa samalla voimalla, mutta pienempää pinta-alaa kohti, seuraa suurempi paine.. Ehkä pitäis kovertaa pleksiin peukulle lisää tilaa tai sitten asentaa siihen mikin päälle jotain koroketta. No ehkä se ei nyt niin paljoa kipeydy, että oikeasti haittais. |
projekti 23.05.2005 14:38:55 | |
---|
Vaikuttaakoha peukun koko släppisoundiin? Ehkä se koko ei niin ratkaise, vaan jäykkyys, jäykällä saa parempaa tulosta kuin veltolla...
Heittäkää radionne järveen niin maailma pelastuu... |
J.Hollström 23.05.2005 14:48:23 | |
---|
Ehkä se koko ei niin ratkaise, vaan jäykkyys, jäykällä saa parempaa tulosta kuin veltolla... Alphonso Johnsonilla on helevetin iso. Missähän se sitä lepuuttaa. Tässä kuvassa ei ainakaan mikin päällä... http://home.att.net/~hiroshi.m/alphonsojohnson.jpg |
pardy 23.05.2005 14:51:03 | |
---|
Höh.. ei mulla vaan. Tosi mukava tuossa on pitää peukkua. Sulla onki soundinystyrä, kivahan siinä on peukkua pitää. "Voi paska. Ostinko just basson?" |
N_Bates 23.05.2005 14:54:48 | |
---|
Sulla onki soundinystyrä, kivahan siinä on peukkua pitää. piän mä siinä mikin päälläkin monesti. ehkä jopa useammin kuin nystyrällä. Riippuu mitä soittaa. Hyppäsin jokeen ja mitä näinkään. Mustasilmäiset enkelit uiskentelivat kanssani. |
saikkpe 23.05.2005 15:07:44 | |
---|
No, jos yrittämällä väännetään keskustelua? Nääs, mua häirittee musarimikissä se etä siinä on epämukava lepuuttaa peukkua. Ne ruuvien korvat painaa ikävästi. Nyt sä olet ymmärtänyt ihan väärin. Ei peukkua lepuuteta. Sillä lyödään kieliä. Ja lujaa. "Bassohan on lyömäsoitin." |
Karlsson 23.05.2005 15:08:46 | |
---|
Nyt sä olet ymmärtänyt ihan väärin. Ei peukkua lepuuteta. Sillä lyödään kieliä. Ja lujaa. No tätä mä vähän pelkäsin. "Tissiliivit sai minut kiinnostumaan." -Vasara |
rijopu 23.05.2005 15:21:44 | |
---|
No, jos yrittämällä väännetään keskustelua? Nääs, mua häirittee musarimikissä se etä siinä on epämukava lepuuttaa peukkua. Ne ruuvien korvat painaa ikävästi. No väännetään väännetään! Rakennuspalstalla tää juttu on lähteny kanssa liikkeelle. Jännä, että musarin mikissä E-kielen puolella on kaksi korvaketta ja G-kielen puolella vain yksi. Jostain ohjeista luin, että E-kielen puolella tarvitaan kaksi ruuvia suuremman värähtelyn takia. Kulostaa kohtuu hölmöltä. 2 mainiota bassoa myytävänä!
No, se on semmoista suomalaista...
kalamies#14 >-)))> |
balzary 23.05.2005 15:24:55 | |
---|
onko muilla valmistajilla mikkejä, missä no neuserin mikkien tyylinen "loivennus" peukkua varten. jossain yammun bassoissa tais olla jotain samanlaista, jonniilainen kolo. Bob - not war! |
Karlsson 23.05.2005 15:36:13 (muokattu 23.05.2005 15:41:41) | |
---|
onko muilla valmistajilla mikkejä, missä no neuserin mikkien tyylinen "loivennus" peukkua varten. jossain yammun bassoissa tais olla jotain samanlaista, jonniilainen kolo. Iban uudemmissa malleissa tais olla jossain mikeissä semmonen peukkulovi. edit: siis SRX-sarja. Ainakin kuvista näyttää siltä, en ole livenä tommosta nähny. "Tissiliivit sai minut kiinnostumaan." -Vasara |
Aminohappo 23.05.2005 16:03:29 | |
---|
No, jos yrittämällä väännetään keskustelua? Nääs, mua häirittee musarimikissä se etä siinä on epämukava lepuuttaa peukkua. Ne ruuvien korvat painaa ikävästi. Musarimikin päällä on loistava pitää peukkua. Totally Addicted To Bass |
Puavali 23.05.2005 16:13:16 | |
---|
Musarimikin päällä on loistava pitää peukkua. Joo niissä yli 2 k€ malleissa, mutta ei halvemmissa. Tosin en ole itse kokeillut, mutta luulisin. kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |