Aihe: Carvin-bassot
1
Ensentiume
28.06.2005 18:06:58

Kokemuksia Carvin-bassoista?!?
Käytettynä löytyi eräästä putiikista ja taisi olla tämä http://www.carvinmuseum.com/decade/images/90-lb20.html

200€. Pitäisiköhän ottaa? Tuntui kyllä kätösissä melko laadukkaalta ja hyvältä..
"That is not dead which can eternal lie, And with strange aeons even death may die."
Ze Kink
28.06.2005 18:37:14
Carvinin kitarat ovat ainakin loistavaa kamaa, ja niin tuo bassokin näyttäisi olevan noiden speksien mukaan. Siis 200e? Osta heti! Jos et, niin käyn vielä ite ostamassa :D
Rölö
hemmo
28.06.2005 18:39:25

Osta heti! Jos et, niin käyn vielä ite ostamassa :D

Ööh...mistä? *on valmiina kuin kobra*
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili "Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva
Lohikoski
28.06.2005 18:52:45

Itselläni on ollut Carvin LB50 (http://www.carvinmuseum.com/decade/83-basses.html) käytössä noin viisitoista vuotta. Basso on omasta mielestäni erinomaisen hyvä soitettava ja muutenkin laadukas soitin. Tuo LB20 näyttää olevan myös vaahteraa, joten mikään kevyt soitin tuokaan ei varmaa ole. Itse en ole nähnyt Carvineita kovin paljon myynnissä, joten hinnoista minulla ei ole oikein käsitystä. Vaikuttaa kuitenkin ihan kohtuuhintaiselta.
PasiB
29.06.2005 07:04:48
Tuo LB20 näyttää olevan myös vaahteraa, joten mikään kevyt soitin tuokaan ei varmaa ole.

Speksien mukaan läpi rungon oleva kaula on vaahteraa ja bodyn sivut poppelia.
Kaikki mitä haluan tehdä on joko laitonta, moraalitonta tai lihottavaa.
Typhus
29.06.2005 13:52:51
Multa löytyy Carvin LB70 vuodelta -88... kuva on myös carvinbassmuseumin players gallery osastolla :) ... Loistavia bassoja! eikai voi muuta sanoa :D hintaansa nähden jumalallisia :)
"Play with your soul, Not only with your hands"
Ensentiume
29.06.2005 17:39:12

No, tulihan tuo haettua pois. Ja helvetin hyvä on :)
"That is not dead which can eternal lie, And with strange aeons even death may die."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)