tommi_899 24.06.2005 11:45:14 | |
---|
|
poppamies 24.06.2005 16:18:17 | |
---|
No tuosta Backline 600 on kokemusta. On ollut käytössä kuunvaihteesta asti. Yhden ulkokeikan olen sillä heittänyt ja sitten treenikämpällä soittanut. Loistava peli! Ehdottomasti hintansa arvoinen (ja paljon enemmänkin). Minulla on ollut useita eri vahvistimia ja jos jätetään huomioimatta jotain putkinuppia niin kyllä tämä on paras. Sitten on eri asia että olen muutenkin mieltynyt Gallien Kruegerin pyöreään äänneen koska olen käyttänyt GK'n 200MB komboa parikymmentä vuotta. Suosittelen lämpimästi ja mainittakoon vielä että ne mainitut tehot ei ole mitään paperitehoja vaan sillä ulkokeikalla huomasin että koko lava tärisi. Myytävänä 2 kpl Rolandin pieniä passiivi monitoreja. Malli on Roland MS-30 (Roland Micromonitorin kokoiset) |
tommi_899 24.06.2005 16:35:11 | |
---|
No tuosta Backline 600 on kokemusta. On ollut käytössä kuunvaihteesta asti. Yhden ulkokeikan olen sillä heittänyt ja sitten treenikämpällä soittanut. Loistava peli! Ehdottomasti hintansa arvoinen (ja paljon enemmänkin). Minulla on ollut useita eri vahvistimia ja jos jätetään huomioimatta jotain putkinuppia niin kyllä tämä on paras. Sitten on eri asia että olen muutenkin mieltynyt Gallien Kruegerin pyöreään äänneen koska olen käyttänyt GK'n 200MB komboa parikymmentä vuotta. Suosittelen lämpimästi ja mainittakoon vielä että ne mainitut tehot ei ole mitään paperitehoja vaan sillä ulkokeikalla huomasin että koko lava tärisi. painaako se oikeasti vain vähän alle 6 kiloa? |
KitaraKingi 24.06.2005 20:20:31 | |
---|
Itseäkin kiinnostaisi juuri tuo kyseinen nuppi, mutta sen kaveriksi tarvisin jonkun 4x10" kaapin (vai olisiko esim 1x15" parempi aluksi ja myöhemmin hommaa sen kaveriksi jotain?). Budjekti ei ole kovin iso ja nuita behringereitä olen katsellut. Kysymys, tekeekö niillä mitään? Tuolla nupilla ilmeisesti soittelee sitten pitempäänkin, vaikka vaihtaisi kaappia johonkin parempaan myöhemmin. Pieni ja pyöreä. |
poppamies 25.06.2005 08:49:43 | |
---|
painaako se oikeasti vain vähän alle 6 kiloa? On hyvinkin mahdollista ettei paina sen enempää. Todella pienenkokoinen vahvistin mutta täynnä ruutia! ...Tuolla nupilla ilmeisesti soittelee sitten pitempäänkin, vaikka vaihtaisi kaappia johonkin parempaan myöhemmin. Aivan varmasti soittaa. Myytävänä 2 kpl Rolandin pieniä passiivi monitoreja. Malli on Roland MS-30 (Roland Micromonitorin kokoiset) |
Yövieras 29.06.2005 21:14:05 | |
---|
Turhan helposti tuolla nupilla saa 2x10 behringerin pahvikartioisen mallin pörisemään. Volume ja gainit ei ole lähelläkään maksimia, mutta kovalla tatsilla soittaessa tahtoo säröytyä ikävästi. Pitäisi päästä koeajamaan toisella kaapilla tuota nuppia.. Voi myös johtua siitä etten vaan osaa... Mäntä liikkuu alaspäin sylinterissä, jolloin sen yläpuolelle muodostuu alipaine. |
absqua 29.06.2005 21:24:41 | |
---|
Turhan helposti tuolla nupilla saa 2x10 behringerin pahvikartioisen mallin pörisemään. Volume ja gainit ei ole lähelläkään maksimia, mutta kovalla tatsilla soittaessa tahtoo säröytyä ikävästi. Pitäisi päästä koeajamaan toisella kaapilla tuota nuppia.. Voi myös johtua siitä etten vaan osaa... Vai saattaisko johtua ihan vaan siitä että se kaappi ei ole kovin hyvä? Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Puavali 29.06.2005 22:15:19 (muokattu 29.06.2005 22:16:32) | |
---|
Tuo nuppi, mutta mikä kaappi seuraksi? Jos ois 2*10 ja 1*15 vaikka hankintalistalla? Mitkäs EBSit olikaan Hemmolla? Vähän painoa, riittävästi saundia? ED: GK:n backline 15" kombokin vois olla riittävä, mutta voiko missään kokeilla? kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |
Niskamies 29.06.2005 22:28:16 | |
---|
Mitkäs EBSit olikaan Hemmolla? Vähän painoa, riittävästi saundia? EBS Neo. Virallisesti semi-pro! |
ötzi 29.06.2005 23:41:16 | |
---|
tuli tuossa eilen tilattua thoomannilta tuo behringerin kaapi ja kahtelin tuota samaa nuppiakin. oli muuten sen kaapin hinta vielä toissa päivänä 188e ja näyttää olevan 205e |