TommiW. 10.07.2005 16:12:41 | |
---|
Tässä on nyt jo pidemmän aikaa päässä pyörinyt idea Zonin ostamisesta. Hyperbassia olen miettinyt, mutta Sonuskin olisi aika pirun kiva. Ikävä kyllä en ole itse päässyt Zoneja kokeilemaan, mutta onko kenelläkään täällä kokemuksia & mielipiteitä edes jostain Zonin mallista? "HArtken 410 xl mikäs se on? nevör höörd =) mut aika paljo näyttää maksavan. (tyhmä pasisti) =/"
-ozzyfani |
Teijo K. 10.07.2005 17:32:52 | |
---|
Tässä on nyt jo pidemmän aikaa päässä pyörinyt idea Zonin ostamisesta. Hyperbassia olen miettinyt, mutta Sonuskin olisi aika pirun kiva. Ikävä kyllä en ole itse päässyt Zoneja kokeilemaan, mutta onko kenelläkään täällä kokemuksia & mielipiteitä edes jostain Zonin mallista? Taannoin yhden humppa/bilebändin basisti soitti ilmeisesti Zon Sonuksella '70-luvun Bassman 10" compon läpi, ja soundi ei jättänyt kysyttävää. Tosin loppukeikasta innostui luukuttamaan mielestäni hieman liian lujaa, mutta tätä selittää se että ilmeisesti kaikki muu tuli ainakin osittain PA-kamoista mutta basso vain tuosta combosta. Vaikeahan se on lavalla kuulla milloin ollaan sopivalla volumella. "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
Johannes_t 10.07.2005 18:05:47 | |
---|
Tietsie mittee tuommone hyper-basuuna maksaa? |
Teijo K. 10.07.2005 18:09:11 | |
---|
Tietsie mittee tuommone hyper-basuuna maksaa? Köyhät ne hintoja kyselee. myähmyähmyäh. (torakan naurua) "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
hemmo 10.07.2005 18:15:26 | |
---|
Köyhät ne hintoja kyselee. myähmyähmyäh. (torakan naurua) Ja tämän kirjottaa Mnetin ainoa GAS-parantunut heppuli. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
"Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva |
Keny 11.07.2005 08:38:33 | |
---|
Ja tämän kirjottaa Mnetin ainoa GAS-parantunut heppuli. Nii ja behku friikki. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Teijo K. 11.07.2005 08:42:11 | |
---|
Nii ja behku friikki. aaaaAAAAA Freak out (pädäpädädä) say beh ringer Freak out. "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
TommiW. 11.07.2005 12:55:05 | |
---|
Haiperbeissillähän hintaa kertyy semmonen 6500 uuesaan dollaria. Mutta hyvästä kannattaa maksaa, methinks. "HArtken 410 xl mikäs se on? nevör höörd =) mut aika paljo näyttää maksavan. (tyhmä pasisti) =/"
-ozzyfani |
Karlsson 11.07.2005 12:58:55 | |
---|
Haiperbeissillähän hintaa kertyy semmonen 6500 uuesaan dollaria. Mutta hyvästä kannattaa maksaa, methinks. Jaah, irtonöyhtää löytyy? Hypperibeississä kannattaa muistaa sitte miljoonat viritysvipstaakit, kummallinen kieltenväliviritelmä yms. Että siihen manringin pilitykseen se on omiaan, mutta tiedä sitten jos meinaa normimpaan bassonsoittoon käyttää... Kuitenki: Jos semmosen hommaat ni saax tulla testaa? "Ei toi biisi huono ole. Se on ihan paska!" -Pahvisimpanssi |
balzary 11.07.2005 13:01:24 | |
---|
|
TommiW. 11.07.2005 19:40:45 | |
---|
Kuitenki: Jos semmosen hommaat ni saax tulla testaa? No helposti. "HArtken 410 xl mikäs se on? nevör höörd =) mut aika paljo näyttää maksavan. (tyhmä pasisti) =/"
-ozzyfani |