Aihe: warwick nupit
1
tupac
04.07.2005 09:49:05

Yksinkertaisesti hyvät ja huonot puolet.Selailin musamaailman sivuja ja silmiin sattui pro fet 5.1 malli joka ei ollu hinnalla pilattu
(416 e ) ja tehojaki oli riittävästi 500 w RMS.Warwikkihan tekee hyvät kitarat mutta miten on vahvistimien laita ??
Basismi
04.07.2005 10:55:36
Vahvarit on nykyään sen verta toistensa kaltaisia, että jos tehoa lähtee ja laite toimii, niin ainoastaan mielipide/tottumisasiat vaikuttaa niiden paremmuuteen. Sen verta mitä olen warwickeja kokeillut, niin soivia pelejä ovat. Oman warrekomboni etunen on aika loistava.
Viistous helpottaa soittamista!
thompsu
04.07.2005 11:03:15
Mulla on tosta se vanhempi malli, Profet-IV, joka on ainaki aivan hiton hyvä!
Tossa uudessahan ei oo tota graafista eq:ta, joka mun mielestä on aivan loistava tos vanhas mallis. en sit tiiä miks se on vedetty siitä pois... Mutta sitte taas toi kompura on laitettu tohon uuteen malliin, ku tos vanhas on vaan limiitteri. Itekki haluun kyllä hommata kompuran tohon mun settiin.

Varmaan on kyllä hyvä vehje! Ainaki suosittelen ton vanhemman mallin perusteella!
www.sedative-band.net
Kieppi
04.07.2005 14:25:52
Mulla oli aikoinaan ProFet III. Hyvä peli se oli, voin sitä ainakin suositella. Muistan jostain lukeneeni, että vanhemmat ProFet -sarjalaiset olisivat Saksassa tehtyjä, kun taas nämä uudet olisivat Kiinassa valmistettuja. Joku parempimuistinen kommentoikoon tähän.

Maahantuojalla saattaa olla niitä vanhojakin malleja vielä, jos sellainen kiinnostaa niin kannattaa Musamaailmasta kysyä. Spekseissä on pieniä eroja.

Saksan kaupat kuten iso-T, Musik-Produktiv ja Music-Town myivät tuossa taannoin varsin isoilla alennuksilla juuri noita vanhempia malleja, kannattanee sieltäkin katsella. Voipi tehdä löytöjä.

Taannoisessa Inferno-lehdessä muuten Lauri Porra kehui Warwick Quad VI:taan.
Kalamies #10 >-)))>. Aut Warwick, aut nihil.
Kuunteles musaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)