Progbass 01.07.2005 10:53:12 | |
---|
Yamaha RBX775 vai TRB1005 Kummassakin on hyvät ja huonot puolensa, onko teillä mitään kokemuksia tai kommentteja noista? |
Niskamies 01.07.2005 10:56:12 | |
---|
Mä ottaisin TRB:n noista kahdesta. Todella mukava moderni saundi, ja mukavan olonen etuaste. H-kielen jäykkyydestä en osaa sanoa, tehdaskielet olivat todella löysät. Mutta toi beisi vaikutti aika passelilta. Virallisesti semi-pro! |
t.j.k 01.07.2005 12:06:05 | |
---|
Mulla on tuollainen TRB1005. RBX:stä ei ole mitään kokemuksia, joten vertailla en osaa. Aikalailla tyytyväinen olen bassoon ollut, kaula on omaan käteeni aika passeli, äänimaailma miellyttää myös. Jotenkin H-kieli tuntuu hieman tukkoiselta, sustainia voisi olla enemmän. On vaan todella vähän 5-kielisistä kokemusta, niin en osaa tuotakaan verrata muihin (BBG sarjan Yamahassa tuntuisi olevan aika samankuuloinen H-kieli, muistapa ei juuri kokemusta ole). |
Progbass 02.07.2005 20:55:13 | |
---|
Mulla on tuollainen TRB1005. RBX:stä ei ole mitään kokemuksia, joten vertailla en osaa. Aikalailla tyytyväinen olen bassoon ollut, kaula on omaan käteeni aika passeli, äänimaailma miellyttää myös. Jotenkin H-kieli tuntuu hieman tukkoiselta, sustainia voisi olla enemmän. On vaan todella vähän 5-kielisistä kokemusta, niin en osaa tuotakaan verrata muihin (BBG sarjan Yamahassa tuntuisi olevan aika samankuuloinen H-kieli, muistapa ei juuri kokemusta ole). Mites toi patteri kestää, luin että se kuluu aika nopeesti? Ja onko pysyny vireessä, kun siinä ei taida olla toi virityskoneisto mikään paras? |
t.j.k 07.07.2005 21:22:03 | |
---|
Basson mukana tullut patteri kesti n. 3 kk, eli aika nopeastihan se meni (tosin ei tainnut mikään laatupatteri ollakkaan). Hyvin on vireen pitänyt minun käytössä, ei valittamista sen suhteen. |