Aihe: Kahden Vaiheilla
1
Progbass
01.07.2005 10:53:12
Yamaha RBX775 vai TRB1005

Kummassakin on hyvät ja huonot puolensa, onko teillä mitään kokemuksia tai kommentteja noista?
Niskamies
01.07.2005 10:56:12
Mä ottaisin TRB:n noista kahdesta. Todella mukava moderni saundi, ja mukavan olonen etuaste. H-kielen jäykkyydestä en osaa sanoa, tehdaskielet olivat todella löysät. Mutta toi beisi vaikutti aika passelilta.
Virallisesti semi-pro!
t.j.k
01.07.2005 12:06:05
Mulla on tuollainen TRB1005. RBX:stä ei ole mitään kokemuksia, joten vertailla en osaa. Aikalailla tyytyväinen olen bassoon ollut, kaula on omaan käteeni aika passeli, äänimaailma miellyttää myös. Jotenkin H-kieli tuntuu hieman tukkoiselta, sustainia voisi olla enemmän. On vaan todella vähän 5-kielisistä kokemusta, niin en osaa tuotakaan verrata muihin (BBG sarjan Yamahassa tuntuisi olevan aika samankuuloinen H-kieli, muistapa ei juuri kokemusta ole).
Progbass
02.07.2005 20:55:13
Mulla on tuollainen TRB1005. RBX:stä ei ole mitään kokemuksia, joten vertailla en osaa. Aikalailla tyytyväinen olen bassoon ollut, kaula on omaan käteeni aika passeli, äänimaailma miellyttää myös. Jotenkin H-kieli tuntuu hieman tukkoiselta, sustainia voisi olla enemmän. On vaan todella vähän 5-kielisistä kokemusta, niin en osaa tuotakaan verrata muihin (BBG sarjan Yamahassa tuntuisi olevan aika samankuuloinen H-kieli, muistapa ei juuri kokemusta ole).

Mites toi patteri kestää, luin että se kuluu aika nopeesti?
Ja onko pysyny vireessä, kun siinä ei taida olla toi virityskoneisto mikään paras?
t.j.k
07.07.2005 21:22:03
Basson mukana tullut patteri kesti n. 3 kk, eli aika nopeastihan se meni (tosin ei tainnut mikään laatupatteri ollakkaan). Hyvin on vireen pitänyt minun käytössä, ei valittamista sen suhteen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)