thompsu 30.06.2005 22:18:17 | |
---|
Pitääs saada kompura bassolle ku nupis on vaan limiitteri ja tuntuis se kompura paremmalle vaihtoehdolle.. Niin hintaa ei oikeen sais olla ku jokunen vähän päälle 150€ ja räkki kompura olis kiva, mutta ihan lattia vehjeki on okei.. Jos jollaki on ideoota niin laittakaa! ¨ Kiitos! :) www.sedative-band.net |
pardy 30.06.2005 22:19:59 | |
---|
Pitääs saada kompura bassolle ku nupis on vaan limiitteri ja tuntuis se kompura paremmalle vaihtoehdolle.. Niin hintaa ei oikeen sais olla ku jokunen vähän päälle 150€ ja räkki kompura olis kiva, mutta ihan lattia vehjeki on okei.. Jos jollaki on ideoota niin laittakaa! ¨ Kiitos! :) EBS MultiComp. Hmm, saattaisin myydä, eno paljoo viime aikoina tarvinnu. Mahtuu tuohon budjettiin helposti. Bassolle loistava ja simppeli, jos kaipaat enemmän namiskoita säädeltäväks ja pään pyörälle ni osta vaikka Dbx. "Jos vanhana taatana on vielä pillu päälimmäisenä mielessä niin sitten voi ainakin olla hyvillä mielin siitä että elämä on eletty just niinkuin pitääkin." -absqua |
thompsu 30.06.2005 22:26:02 | |
---|
Ookoo. mitenkäs toi Bossin Bass Limiter/Enhancer..? onko se millaanen? www.sedative-band.net |
pardy 30.06.2005 22:30:19 | |
---|
Ookoo. mitenkäs toi Bossin Bass Limiter/Enhancer..? onko se millaanen? Halvimmasta päästä. On niitä selkeesti parempiakin. Kuten tuo MultiComp justiisa. *vinkvink* "Jos vanhana taatana on vielä pillu päälimmäisenä mielessä niin sitten voi ainakin olla hyvillä mielin siitä että elämä on eletty just niinkuin pitääkin." -absqua |
hemmo 30.06.2005 22:34:28 | |
---|
Ookoo. mitenkäs toi Bossin Bass Limiter/Enhancer..? onko se millaanen? On. Nimim. Absqualla on myynnissä. Halavalla. Osta poijes. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
"Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva |
thompsu 30.06.2005 22:35:31 | |
---|
Halvimmasta päästä. On niitä selkeesti parempiakin. Kuten tuo MultiComp justiisa. *vinkvink* Jaha ;) missäs noita myyrähän? www.sedative-band.net |
hemmo 30.06.2005 22:37:02 | |
---|
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
"Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva |
thompsu 30.06.2005 22:49:01 | |
---|
www.sedative-band.net |
thompsu 30.06.2005 22:54:17 | |
---|
www.sedative-band.net |
Mosse 91 30.06.2005 23:03:01 | |
---|
Höm, jos tuota EBS:n multicomppia meinasit hommailla, nii tuolla torilla ois yks myynnissä hintaan 130 €. Oisin ite ostanu, jos en ois saanu tätä nykystä vehettä.. Sori vaan Pardy, jos vien sinulta asiakkaan.. ;) Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;) |
thompsu 30.06.2005 23:08:28 (muokattu 30.06.2005 23:15:14) | |
---|
Höm, jos tuota EBS:n multicomppia meinasit hommailla, nii tuolla torilla ois yks myynnissä hintaan 130 €. Oisin ite ostanu, jos en ois saanu tätä nykystä vehettä.. Sori vaan Pardy, jos vien sinulta asiakkaan.. ;) jaa ok. minkäs sä ostit? :) www.sedative-band.net |
Mosse 91 30.06.2005 23:21:56 (muokattu 30.06.2005 23:25:17) | |
---|
jaa ok. minkäs sä ostit? :) En ostanu mitään, vaa yks tuttu teki minulle kompuran. On kyllä melko hyvä peli ja hintaakaan ei tullu paljoa mitään. Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;) |
Mosse 91 30.06.2005 23:24:35 (muokattu 30.06.2005 23:25:32) | |
---|
En ostanu mitään, vaa yks tuttu teki minulle kompuran. On kyllä melko hyvä peli ja hintaakaan ei tullu paljoa mitään. Edit. Ihme sekoilua Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;) |
pardy 30.06.2005 23:25:19 | |
---|
Höm, jos tuota EBS:n multicomppia meinasit hommailla, nii tuolla torilla ois yks myynnissä hintaan 130 €. Oisin ite ostanu, jos en ois saanu tätä nykystä vehettä.. Sori vaan Pardy, jos vien sinulta asiakkaan.. ;) Nääh, en mä sitä tyrkyttämään rupea. Jos joku haluu ostaa ni ostakoon, eijo rahapula ni ei o pakko myydä. Onhan se hyvä peli mut ei o tullu viime aikoina tarvittua. Menee liika hankalaks, oon nykyää vaa törkänny basson siihen vahvariin mitä on milloinkin tarjolla ja hyvin toimii. "Jos vanhana taatana on vielä pillu päälimmäisenä mielessä niin sitten voi ainakin olla hyvillä mielin siitä että elämä on eletty just niinkuin pitääkin." -absqua |
NYdoll 01.07.2005 02:44:35 | |
---|
Aphex punch factory on tosi hyvä... Multa sais lähes käyttämättömän (muutamissa reeneissä ollu mukana) Digitechin bass squeezen halvalla. Pistä pikaviestiä.. "Rock 'n' Roll should make you wanna fuck. If it doesn't, it ain't Rock 'n' Roll" -Blackie Lawless |
saikkpe 01.07.2005 10:28:16 | |
---|
Pitääs saada kompura bassolle ku nupis on vaan limiitteri ja tuntuis se kompura paremmalle vaihtoehdolle.. Niin hintaa ei oikeen sais olla ku jokunen vähän päälle 150€ ja räkki kompura olis kiva, mutta ihan lattia vehjeki on okei.. Jos jollaki on ideoota niin laittakaa! ¨ Kiitos! :) Menee budjetista yli ja sisältää varmaan ominaisuuksia, joita et ehkä tarvitse, mutta tsekkaa: http://www.artproaudio.com/downloads/specsheet/ART_SpecSheet_TCS.pdf Tai jos sulla on myös equlle käyttöä niin sitten: http://www.ashly.com/spec-sheets/dpx100.pdf Jälkimmäinen ei mene paljon yli budjetin. Laitteesta löytyy myös versio, jossa parametrinen eq. "Bassohan on lyömäsoitin." |
toivajar16 01.07.2005 11:16:45 | |
---|
Multicomp tai Punch Factory. BBE:n Optostomp kannattaa myös tsekata. Soundatasta saa tietääkseni. Kebab stand up
Stand up for your rice! |
poppamies 01.07.2005 11:18:40 | |
---|
Ookoo. mitenkäs toi Bossin Bass Limiter/Enhancer..? onko se millaanen? No mulla on ollut tuollaine Boss LMB-3 http://store1.yimg.com/I/apollosaxes_1852_27326730mutta annoin sen pois 5 vuotta sitten. Ei sillä oikeastaan tehnyt yhtään mitään. Eihän se ole varsinaisesti kompura vaan limitteri, ja sellainenhan sinulla jo on. Nyt mulla on tuo EBS'n MultiComp ja se on hyvä. Suosittelen lämpimästi. Maksoin muistaakseni omastani 150,- Musamaailmassa. Myytävänä 2 kpl Rolandin pieniä passiivi monitoreja. Malli on Roland MS-30 (Roland Micromonitorin kokoiset) |
Keny 01.07.2005 13:10:26 | |
---|
Ei voi suositella kun EBS multicomp mikä on hyvä.Muitakun en oo pahemmin testaillu. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
thompsu 01.07.2005 13:20:10 | |
---|
ookoo tattista vaan. kyllä tota ebs:sää ny kehutaan...taitaa pian sinne kallistua :P mutta tietääkö joku noista DBX:n kompuroosta miten ne toimii bassokamojen kaa? räkkiin olis kuitenki kivempi saada kompura... www.sedative-band.net |