Aihe: Outo juttu.
1
Typhus
21.07.2005 14:44:16
Eli sain tuossa paripäivää sitten vihdoinkin uudet mikit mexicon jazzbassooni! (DiMarzion Ultrajazzit) ja kytkin ne aluksi entisten mikkien tapaan omatekemääni Sarjaan/rinnan kytkentä tsydeemiin.. Noh, kun sitten testailin olin tyytyväinen uusiin mikkeihini muttakun laittoi ne menemään rinnan niin alapää katosi kokonaan (vaikka sen pitäisi lisääntyä kun tekee näin, ainakin entisillä mikeillä teki).. Noh, päätin sit et Vidduun tommonen kytkin jos ei auta ja laitoin kolvasin mikit normaalisti ja jätin kytkimen laittamatta.. ja VOI HERRAJEESUS että saundista tuli MAHTAVA! :) nyt murisee basso oikeen kunnolla ja bassoa löytyy niin paljon pelkästä tallamikistä että sillä voi yksin soitella! :) .. muttaniin, osaisiko joku selittää mistä moinen johtui? sitä tässä alunperin lähdinkin kyselemään :)
"Play with your soul, Not only with your hands"
PL
21.07.2005 14:45:50
vaiheet vinksallaan kytkimessä.
absqua
21.07.2005 14:47:15

Näin on.

Mulla on ultrajazzit tolla kytkimellä varustettuina ja molemmissa asennoissa löytyy botnea kyllä.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Keny
21.07.2005 14:47:59
Näin on.

Mulla on ultrajazzit tolla kytkimellä varustettuina ja molemmissa asennoissa löytyy botnea kyllä.

Kukahan mulle tekis ton kytkennän ku en oikeen osaa.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Typhus
21.07.2005 14:48:40

eli...? :D selittäiskö joku tarkemmin?
Karlsson
21.07.2005 15:04:09
eli...? :D selittäiskö joku tarkemmin?

Mikeistä lähtevät signaalit kumoaa toisensa. Eli tavallaan se semmonen äänikäppyrä joka lähtee etumikistä onkin takamikin käppyrän peilikuva. Tadaa! Tulos on apauttia nolla.

Kokeile kotona: Käännät stereoista toisesta kajarista piuhat toisinpäin...

Tää yleensä siis vaikuttaa enempi tonne bassopuoleen ja sterkoissa aiheuttaa hassuhkon stereokuvan.
"Ei toi biisi huono ole. Se on ihan paska!" -Pahvisimpanssi
Typhus
21.07.2005 16:03:38 (muokattu 21.07.2005 16:47:47)
ahaa, okei :) nyt tajusin... niille joita kiinnostaa niin saundisample Mp3 noista mikeistä löytyy osoitteesta www.mikseri.net/jessem :)

Edit:haa! eli nyt toimii taas :) Mikkitesti nimellä löytyy toi ja siihen on alle laitettu miten on mikit päällä missäkin :) niiiiiin ja noi on äänitetty suoraan vaan että lyödään vaan piuha suoraa line-inniin :)
Teijo K.
21.07.2005 18:13:16

Kukahan mulle tekis ton kytkennän ku en oikeen osaa.

Mie voin.
"Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista."
-von Ranke.
TommiW.
22.07.2005 05:36:41
muttaniin, osaisiko joku selittää mistä moinen johtui?

Passo oli selkeesti rikki elikkäs särki, mutta ehjättävissä.

Pahoittelen sekavuutta, yövuoro väsyttää.
"Alphonso Johnsonilla on helevetin iso. Missähän se sitä lepuuttaa. Tässä kuvassa ei ainakaan mikin päällä..." -Juki68
Keny
22.07.2005 07:51:43
Mie voin.

Ainii onhan mulla oma sbasso teknikko....Arva.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
hemmo
22.07.2005 07:58:21

Ainii onhan mulla oma sbasso teknikko....Arva.

Sinunkin? Samixii.
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili "Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)