Aihe: Orange Crush 35B ja amatööribasisti
1
Techmecs
21.07.2005 00:16:19
Morientes!

Tekeekö Orange Crush 35B -bassokombolla mitään? Jonkin sortin kitaristi on hurahtanut basson maailmaan ja on hankkimassa itselleen vermeitä. Orangesta olen kuullut hyvää. Käyttötarkoituksena kotona soittelu sekä sekalaiset bändiprojektit kavereiden kanssa, joten bändin kanssa soitettaessakin masiinasta olisi hyvä kuulua jotakin. Mitään äärimmäistä kaappisaundiahan tässä ei olla hakemassakaan, mutta riittääkö 35 wattia Orangen trankkua mihinkään? Suosittelisitteko kenties jotakin muuta samassa hintaluokassa?

Vähän foorumia lueskeltuani olen harkinnut seuraavia bassoja:
-Yamaha RBX170
-ESP-LTD B-50

Käytettyäkin olen yrittänyt etsiä, mutta ei ole oikein sattunut kohdalle. Liian kalliita sekä taas liian "huonoja" on vain sattunut kiikariin. Jos jollakin on edullista käytettyä myynnissä hinta korkeintaan 250 €, niin laittakoon viestiä! :)
Zarmo
21.07.2005 12:15:33

Ei varmaan 35 wattia rumpalin takaa kuulu.

Miulla oli ennen tollanen Yamaha. Ihan kelpo basso oli, myin pois kun ei enää ollut tarvetta.
Lukekaa runoutta
GAS ei kuole, GAS nukkuu!
Musiikkinäytteessä esimakua Interspectionalin hulvattomalta Demo#1:ltä. Kuunnelkaa!
Dacatch
21.07.2005 17:21:53
Orange on hyvältä tuntunut lyhyen testaussession perusteella. Noista bassoista voin suositella Yamahaa, itsekin omista ko. basson ja eipä oikeastaan mitään moitittavaa ole, lukuun ottamatta Yamahan perusvikaa eli huonosti juotettua plugi pesää.
Pääsis jo kotia...
Techmecs
21.07.2005 21:48:09 (muokattu 21.07.2005 21:48:22)
Joo tuota pelkäsin, että ei kuulus pahemmin rumpujen takaa. Joku edullinen pitäs saada, jolla sais jotakin kuulumaan. Orange olis kyllä äänensä puolesta varmaan aika laatuvehje. Nuppi + kaappi vain maksaakin sitten niin pirusti.
J.L
22.07.2005 19:27:02

Joo tuota pelkäsin, että ei kuulus pahemmin rumpujen takaa. Joku edullinen pitäs saada, jolla sais jotakin kuulumaan. Orange olis kyllä äänensä puolesta varmaan aika laatuvehje. Nuppi + kaappi vain maksaakin sitten niin pirusti.

Suosittelen kääntymään torin tai huuto.netin tms puoleen.. Käytettynä saa hyviä pelejä halvalla.
Soittelen hullua mättyä näissä: Sethery & Maple Cross
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)