Johannes_t 14.07.2005 00:03:43 | |
---|
Onko ko. kirjasta tietoa? Sisältääkö yksi ja sama "raamattu" kaikki viisi osaa, onko opus hankkimisen arvoinen, suht reiluun hintaansa nähden (55€)? Jos ei muuten infoa löydy, niin joku Helsingin kollegahan voisi Fasulla piipahtaessaan mulkasta.. |
Karlsson 14.07.2005 09:26:10 | |
---|
Onko ko. kirjasta tietoa? Sisältääkö yksi ja sama "raamattu" kaikki viisi osaa, onko opus hankkimisen arvoinen, suht reiluun hintaansa nähden (55€)? Jos ei muuten infoa löydy, niin joku Helsingin kollegahan voisi Fasulla piipahtaessaan mulkasta.. Yksissä kansissa on ja sisältö on lähinnä siis kokoelma riffejä joka lähtöön. Mikäli nyt oikein muistan pikaisen pläräyksen perusteella. Itse en kyllä sisällön perusteella tota hintaa maksais, mutta mä oonki mä. "Ei toi biisi huono ole. Se on ihan paska!" -Pahvisimpanssi |
Johannes_t 14.07.2005 10:20:17 | |
---|
|
Karlsson 14.07.2005 10:24:18 | |
---|
Kun tuntuu jotenkin uskomattomalta, että kaikki tämä mahtuisi yksiin kansiin: http://www.bassplace.com/ST047.html ja kyllä esim. tämä näyttää siltä, että muutakin kuin pelkkiä riffin pätkiä löytyy: http://www.sheetmusicplus.com/store … 36737&item=4055621&page=249 Mutta mene ja tiedä. No pitäis vähän paree tsiikaa. Mutta en tosiaan ole nähnyt kuin tuon yhden, mutta jokseenkin paksun, kirjan, joten luulen että olisvat yksissä kansissa. Tosin voi miettiä että pureudutaanko tossa sitte mihinkään kunnolla, vai käsitelläänkö kaikkea mutta pintapuolisesti? "Ei toi biisi huono ole. Se on ihan paska!" -Pahvisimpanssi |
Johannes_t 14.07.2005 10:28:39 | |
---|
Tosin voi miettiä että pureudutaanko tossa sitte mihinkään kunnolla, vai käsitelläänkö kaikkea mutta pintapuolisesti? Basistin "sanakirjana" tai hakuteoksena tuota kirjaa mainostetaan. Mutta täytyy tunnustaa, että esim. noi Afrikan jutut on ihan vieraita, joten suppeatkin esimerkit vievät eteenpäin. Kun ei kuitenkaan ihan summassa viitsis tilata. Jos jaksat, niin käy mulgazeen. |
Karlsson 14.07.2005 10:34:31 | |
---|
Basistin "sanakirjana" tai hakuteoksena tuota kirjaa mainostetaan. Mutta täytyy tunnustaa, että esim. noi Afrikan jutut on ihan vieraita, joten suppeatkin esimerkit vievät eteenpäin. Kun ei kuitenkaan ihan summassa viitsis tilata. Jos jaksat, niin käy mulgazeen. Jeps, palataan asiaan... "Ei toi biisi huono ole. Se on ihan paska!" -Pahvisimpanssi |
Karlsson 14.07.2005 14:29:41 | |
---|
Huh, tulipa hiki läskille matkalla. Ja turhaan, ei siellä ollut kyseistä kirjaa tarjolla tällä kertaa... "Ei toi biisi huono ole. Se on ihan paska!" -Pahvisimpanssi |
Johannes_t 14.07.2005 14:44:25 | |
---|
Huh, tulipa hiki läskille matkalla. Ja turhaan, ei siellä ollut kyseistä kirjaa tarjolla tällä kertaa... No voi pasna. |
Jalmus 14.07.2005 21:43:54 | |
---|
Omistan kyseisen raamatun ja voin kyllä suositella lämpimästi. Parin tahdin riffit on nopeita ottaa sormiinsa, mutta hinkkaamalla niitä riittävästi eri tempoilla niistä saa paljon irti, mm. tekniikkaa ja timea pystyy viemään eteenpäin. Treenasin itse aikanaan innolla kyseistä opusta ja nykyisin soitatan sitä "rautaisannoksina" oppilaillani. Oikeastaan se onkin yksi pääopetuskirjoistani. Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
Jimoleon 14.07.2005 23:15:08 (muokattu 16.07.2005 12:55:21) | |
---|
Mulla oli se just lainassa kirjastosta tossa pari viikkoo sitten ja voin kyllä suositella lämpimästi. Eteenki Etelä-Amerikka osasto oli tosi avartava, anto sillein vähän viitettä mitä kannattaa soittaa sen tyyppisessä musassa. Kannattaa kyl mieluummin lainata kirjastosta ku ostaa (Tikkurilan kirjastos on ainaki). "The biggest threat to creativity is fear, and Jaco did not fear anything" |
Karlsson 15.07.2005 09:17:22 | |
---|
Omistan kyseisen raamatun ja voin kyllä suositella lämpimästi. Parin tahdin riffit on nopeita ottaa sormiinsa, mutta hinkkaamalla niitä riittävästi eri tempoilla niistä saa paljon irti, mm. tekniikkaa ja timea pystyy viemään eteenpäin. Treenasin itse aikanaan innolla kyseistä opusta ja nykyisin soitatan sitä "rautaisannoksina" oppilaillani. Oikeastaan se onkin yksi pääopetuskirjoistani. Mites, onko siinä kuin paljon semmosta syvempää analyysiä eri tyyleistä? Ja entä teorian osuus? "Ei toi biisi huono ole. Se on ihan paska!" -Pahvisimpanssi |
atoni 15.07.2005 11:46:25 (muokattu 15.07.2005 11:50:06) | |
---|
|
Jalmus 15.07.2005 12:46:06 | |
---|
Mites, onko siinä kuin paljon semmosta syvempää analyysiä eri tyyleistä? Ja entä teorian osuus? Vähäistä/lähes olematonta. Vähän historiaa on selitetty joissain kohdin, mutta teoriaopukseksi kirjasta ei ole. Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
Typhus 15.07.2005 19:53:46 | |
---|
Tämän luettuani tilasin samantien tuon kirjan :) Oonki pitkään ettiny jotain basso kirjaa ja tämä vaikutti parhaalta vaihtoehdolta :) "Play with your soul, Not only with your hands" |
Jimoleon 16.07.2005 12:57:35 (muokattu 16.07.2005 12:58:45) | |
---|
Vähäistä/lähes olematonta. Vähän historiaa on selitetty joissain kohdin, mutta teoriaopukseksi kirjasta ei ole. Musta ne taustatiedot eri tyylien synnyistä oli aika kattavat, ja teoriapuoli oli ihan asiallisesti laitettu. Ei teorian suhteen mulle mitään uutta, mutta alottelijalle ainakin hyödyllistä tietoa. "The biggest threat to creativity is fear, and Jaco did not fear anything" |